Turniej Infinity 6.10.2018 "Jest 200"

Daty turniejów i umawianie się na wyjazdy

Moderator: vanTroff

Awatar użytkownika
SamboR
Posty: 541

Turniej Infinity 6.10.2018 "Jest 200"

Post#1 » śr wrz 26, 2018 10:34 pm

Turniej Infinity 6.10.2018 "Jest 200"

Serdecznie zapraszam na turniej Infinity!

  1. ORGANIZACJA
    1. Turniej odbędzie się w sklepie Bolter, przy ulicy Podwale 6, 50-043 Wrocław
    2. Turniej rozpocznie się dnia 6.10.2018 o godzinie 11:00
    3. Koszt wejściówki to min. 20 zł, które wydajemy na sklepie! W ramach wejściówki każdy ma darmowy napój w kawiarni.
    4. Na turnieju zostaną rozegrane trzy bitwy, każda w ramach czasowych 100 minut.
    5. Uczestnicy proszeni są o zapisanie się na turniej za pomocą systemu turniejowego AROnauci.
    6. Tutaj uczestnik może zarejestrować konto w AROnautach.
    7. Niniejszy regulamin może ulec zmianom.
  2. ROZPISKI
    1. Przy tworzeniu rozpisek uczestnicy muszą trzymać się reguł najnowszej wersji dokumentu ITS, podręcznika z zasadami N3, dodatku Human Sphere N3, dokumentu FAQ, dodatkowych zasad Beyond Icestorm & RedVeil oraz zapisów w Infinity Wiki.
    2. Zasady FAQ oraz Wiki mają pierwszeństwo nad zasadami w N3 oraz HSN3.
    3. Oficjalnym programem do tworzenia rozpisek jest INFINITY ARMY
    4. Każdy uczestnik może przynieść dwie rozpiski, zgodnie z zasadami ITS (nie można posiadać rozpisek dwóch różnych armii bądź sektorówek).
    5. Format turnieju to 200 punktów oraz 4 SWC.
  3. SCENARIUSZE
      Scenarios: 20x20
    1. Primary:
      Coding Sequence, page 9
      Secondary:
      Keep your Troops Alive, page 27
    2. Primary:
      Destroy Transmitter, page 11
      Secondary:
      Kill the Specialists, page 28
    3. Primary:
      Data Recovery, page 10
      Secondary:
      Pleasure to Kill, page 28
  4. ZASADY DODATKOWE
    1. Istnieje możliwość rzucenia challenge/wyzwania na pierwszą rundę. Należy to zgłosić przed parowaniem Organizatorowi. Przeciwnik może odmówić challenge.
    2. Każdy gracz posiadający W PEŁNI POMALOWANĄ armię otrzyma 1 dodatkowy OP. Co oznacza pomalowana armia decyduje sędzia w dniu turnieju. Załóżcie, że minimum 3 estetyczne kolory + wymodelowane podstawki w obydwu rozpiskach.
    3. Wszystkie TAGi posiadają zasadę Fatality lvl 1.
    4. Wszystkie MI posiadają zasadę Forward Deployment lvl 1, a jeśli już taką miały, to lvl 2.
    5. Jednostki pojawiające się na stole za pomocą Airborne Deployment lvl 3-5 nie muszą używać wzornika.
  5. OBOWIĄZKI UCZESTNIKA
    1. Uczestnik musi przynieść ze sobą: 5 kostek dwudziestościennych (K20), miarkę calową, czytelne rozpiski (jawne i niejawne), talię kart Classified Objectives oraz znaczniki wykorzystywane przez jego armię (camouflage, prone, silhouette).
    2. Uczestnik musi zgłosić swoje rozpiski Organizatorowi za pomocą e-mail (van.smr (maupa) gmail.com) maksymalnie do dnia poprzedzającego turniej (7.09.2018, godz. 23:00). W przypadku kiedy liczba graczy zapisanych do dnia 5.10.2018 nie przekroczy 8 osób sędzia gra.
    3. Uczestnik powinien grać zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami fair play.
    4. Uczestnik musi grać zgodnie z zasadami zawartymi w obowiązującym dokumencie ITS, podręczniku N3 oraz dodatku Human Sphere N3.
  6. KARY
    1. Za przekroczenie wartości punktowej rozpiski opisanej w punkcie 2b uczestnik zostanie zdyskwalifikowany z turnieju
    2. Za przekroczenie wartości SWC opisanej w punkcie 2b uczestnik zostanie zdyskwalifikowany z turnieju
    3. Za przekroczenie AVA modeli w rozpisce uczestnik zostanie zdyskwalifikowany z turnieju
    4. Za grę na turnieju inną rozpiską niż podana Organizatorowi uczestnik zostanie zdyskwalifikowany z turnieju
    5. Jeżeli uczestnik notorycznie przedłuża zakończenie rozgrywki (nie rozegrał żadnej gry na turnieju w ramach czasowych opisanych w punkcie 1d) zostanie ukarany ujemnymi punktami (-2 TP)
    6. Jeżeli uczestnik nie zapisał się na turniej za pomocą ITS lub nie wysłał rozpiski do 23:00 dnia poprzedzającego turniej otrzymuje karę w postaci -2 TP


DRZWI
Mamy dwa sposoby otwierania drzwi:

  1. Użycie programu hakerskiego Lockpick - ze względu na to, że rzuty kością odbywają się na samym końcu rozkazu, to przeciwnik nie może zareagować w ARO. Tym sposobem nie możemy też otworzyć drzwi i wejść do pomieszczenia za pomocą jednego rozkazu, z tego samego powodu co wcześniej.
  2. Użycie rozkazu Activate - rozkaz Activate jest Short Movement Skillem, dlatego przeciwnik po drugiej stronie drzwi może zareagować w ARO w momencie ich otwarcia, a model który je otwiera może, jeżeli jeszcze posiada, drugą częścią rozkazu np. strzelić. Dzięki tej zdolności model może otworzyć drzwi i wejść do pomieszczenia za pomocą jednego rozkazu.



UCZESTNICY:

    WarCor Infinity na Dolny Śląsk.
    Chcesz nauczyć się grać w Infinity? Napisz PMkę.

    Wróć do „Turnieje i granie zorganizowane”

    Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość