Wrocławska Liga I/2017 - raporty

Opisy waszych bitew. Dyskusja nad światem przedstawionym.

Moderator: vanTroff

Awatar użytkownika
SamboR
Posty: 451

Wrocławska Liga I/2017 - raporty

Post#1 » pt sty 13, 2017 4:13 pm

Niniejszym otwieram temat o rozgrywkach ligowych. Wrzucajcie tu raporty po swoich bitwach, jeśli chcecie.
WarCor Infinity na Dolny Śląsk.
Chcesz nauczyć się grać w Infinity? Napisz PMkę.

Awatar użytkownika
Dark Daturazi
Posty: 287

Re: Wrocławska Liga I/2017 - raporty

Post#2 » wt sty 24, 2017 10:27 pm

Panowie, mam zaszczyt zaprezentować raport z bitwy, jaka stoczyli dowódcy JSA i Onyx :mrgreen:

Scenariusz i format: Seize the Antennas Format: 200 pkt., 4 SWC.

Starcie pomiędzy:
Dark Daturazi – Onyx vs Aki – JSA

Terenem bitwy jest opuszczony kompleks badawczy wojsk Haqqislamu; świadczy o tym charakterystyczna zabudowa. Na środku pola, w równych odstępach rozmieszczone są trzy anteny – główny cel misji.
Dowódcy obu grup nie są zaskoczeni swoją obecnością; dane wywiadu wskazywały na możliwość napotkania zbrojnej formacji przeciwnika.
Na wstępie odbywa się rozlokowanie oddziałów i zajęcie najbardziej korzystnych pozycji bojowych. Rzut na WIP wygrywa „Aki”, który decyduje, że oddaje pierwszeństwo armii OnyX'u. Z uwagi na to „Dark Daturazi” wyznacza mu strefę rozstawienia, prosi także o to, aby japońscy wojownicy zajęli swe pozycje jako pierwsi.

Japończycy bez większej chwili zastanowienia postanawiają wykorzystać dostępne im obiekty by jak najlepiej zabezpieczyć się przed potencjalnymi atakami. Yuriko Oda zajmuje pozycję w jednym z budynków, tak iż może kontrolować ok połowy stołu. Tuż obok, korzystając z osłony dwóch budynków, rozstawia się 5 osobowy link, w skład którego wchodzą: Keisotsu z HMG, dwóch Keisotsu FO, zwykły Keisotsu oraz Kempeitai z Boarding Shotgunem. Po lewej stronie ustawiają się dwaj Domaru Butai. Nieco z tyłu, za ścianą ze skrzyń, ustawia się Tokusetsu Butai Doctor; jego servant waruje tuż za Domaru i Core-linkiem Keisotsu.

Oddział Onyx’u zajmuje najwyższy budynek, na jego dachu staje Unidrona z plazmowym karabinem snajperskim. Pozostała część linka – dwie Unidrony FO + Unidrona ze spitfirem + Nexus zajmują pozycje poniżej kryjąc poszczególne części przedpola. Takie wystawienie pozwala snajperowi kontrolować większość planszy, jedyną niedogodnością jest fakt, że link znajduje się w znacznym oddaleniu od centrum pola bitwy. Może to powodować trudności w dotarciu do anten. Z tego powodu w środku strefy wystawienia kryje się Umbra Legates haker, który ma obok siebie Med-Techa a na lewym skrzydle Q-Dronę HMG i Ikadrona. Serwanty doktora-węża odpowiednio zabezpieczają snajpera i Q-Dronę.

Tura I:

Faza aktywna grupy bojowej Onyx:

„Aki” wykorzystuje zasadę specjalną i blokuje możliwość wydania 2 rozkazów z puli przeciwnika. „Dark Daturazi” ma ich więc tylko 8.
Ponieważ wrogi Yuriko Oda kontroluje środek planszy swoim panzerfaustem, jest dla dowódcy Onyx’u pierwszym z serii celów, które należy wyeliminować. Niestety, jest to cel ukryty przed snajperem, dlatego jego zniszczenie powierzone zostaje Q-Dronie. Nim nastąpi atak, Umbra uruchamia program Assisted Fire; dopiero tak wzmocniony REM śmiało szturmuje pozycję japońskiego żołnierza. Wymiana ognia kończy się sukcesem drony – amunicja typu shock natychmiast zabija Yuriko Odę. Następnie REM posuwa się lewą flanką aż do chwili, w której znajduje dogodną pozycję do ataku na część wrogiego linka. Celem stają się: Keisotsu (FO) i Kemetai (Boarding Shotgun). Także ten atak przynosi sukces, obaj przeciwnicy padają bez życia; link złamany. REM sunie w stronę centrum planszy, po drodze nawiązuje walkę z jednym z dwóch Domaru (Spitfire); starcie kończy się zadaniem pierwszej rany japońskiemu żołnierzowi.
Q-Drona ostatecznie zajmuje pozycję na schodach galerii umieszczonej na środku planszy i z tego punktu kontroluje większość przedpola. Wraz ze snajperem, praktycznie trzymają w szachu całe pole bitwy.
Koniec puli rozkazów.

Faza aktywna japońskiej grupy bojowej:

Niespodziewany „rajd” bojowego REMa mocno komplikuje sytuację. Desperackie próby odstrzelenia drony przez Domaru uzbrojonego w Spitfire nie przynoszą rezultatów. Trzykrotna wymiana ognia kończy się dla Domaru otrzymaniem kolejnych ran i w efekcie śmiercią.
Nie widząc „lepszego” rozwiązania, dowódca grupy bojowej postanawia skoordynować ruchy trzech żołnierzy, w celu zajęcia odpowiednich pozycji do ataku na feralną dronę. Niestety plan zawodzi w ostatniej fazie, Q-Drona odpiera szturm celnymi seriami powodując kolejne straty po stronie japońskiej. Ofiarą amunicji typu shock pada Keisotstu z HMG. Pozostali dwaj trwają na swoich pozycjach.
Z niezrozumiałych powodów do akcji nie został rzucony, ukryty w pobliżu środkowej anteny, ninja z KHD.

Tura II:

Faza aktywna grupy bojowej Onyx:

Po odparciu skoordynowanego ataku na Q-Dronę, przedpole jest praktycznie puste. Na prawym skrzydle znajduje się jeden japoński żołnierz, ale skryty w budynku nie stanowi zagrożenia. Na lewej flance czają się dwaj Keisotsu, w tym jeden FO. Jest tam też mina, która może utrudnić podejście pod ostatnią antenę, tę najbliżej strefy wystawienia przeciwnika. W dalekim odwodzie stoi japoński inżynier, ale dowódca grupy bojowej Onyx’u nie ocenia go jako realne zagrożenie. Bardziej martwi się wciąż ukrytym wojownikiem ninja, którego obecność przeczuwa od pierwszych chwil starcia.
Lęk przed niewidocznym przeciwnikiem nie może powstrzymać Onyx’u, dlatego dowódca zdecydowanie pcha swoich żołnierzy do akcji. Snajper celnymi strzałami eliminuje jednego z Keisotsu. Następnie rusza Umbra, który bez większych problemów zdobywa dwie anteny, wpierw przy swojej strefie, później na środku pola. Unidron snajper oczyszcza mu dalszą drogę skutecznie odkrywając, a potem strzelając minę. Umbra zdobywa trzecią antenę, następnie zachodzi od tyłu ostatniego ocalałego Keisotsu i zabija go podczas bezpośredniego starcia.
Dominacja Onyx’u wydaje się niepodważalna.
Koniec puli rozkazów.

Faza aktywna japońskiej grupy bojowej:

Sytuacja jest zła. Pozostali na placu boju: Medyk wraz z servantem oraz schowany w budynku Domaru, nie są w stanie przełamać naporu przeciwnika. Dlatego ninja ujawnia się, podbiega do środkowej anteny i postanawia powziąć nieco zemsty. Skutecznymi strzałami z bliskiego dystansu całkowicie eliminuje obcą Q-Dronę. Głód krwi oślepia go całkowicie, zawzięcie zabijając wrogiego REMa zapomina o przejęciu anteny, na co ostatecznie nie starcza rozkazów.
Koniec tury.

Tura III:

Faza aktywna grupy bojowej Onyx:

Niespodziewanie najtrudniejszym przeciwnikiem okazuje się ninja, który skutecznie zniszczył Q-Dronę i przyczaił się za środkową anteną. Atakowany z każdej strony – przez link Unidron ale też przez Umbrę, skutecznie opierał się tym akcjom. W efekcie zabił z łuku Unidronę FO, oraz śmiertelnie ranił Unidronę ze spitfirem, która musiała przejść w stan V:Dogget. Dopiero kolejna z serii spitfira przyniosła rozstrzygnięcie - krytyczne trafienie powala samuraja. To z kolei pozwala dowódcy Onyx’u zrealizować ostatni cel: Unidrona FO zaznacza nieprzytomnego przeciwnika.
Koniec puli rozkazów.

Faza aktywna japońskiej grupy bojowej

Stało się najgorsze - Retreat! Chociaż dwaj ostatni dzielni wojownicy obdarzeni umiejętnością V: Courage ignorują tę sytuację, sami niewiele są w stanie zdziałać - nie ma szans na przejęcie żadnej z anten. Nie chcąc ryzykować niepotrzebnych strat, postanawiają przeczekać w ukryciu do końca operacji.

Koniec.

Wynik starcia:

Dark Daturazi vs Aki
10 : 0

Dark Daturazi
straty: 59pkt
przeżyło: 141pkt

Aki
straty:158 pkt
przeżyło: 42 pkt

Komentarz techniczny: z tej całej zadymy nie wykonaliśmy ani jednego zdjęcia, dlatego raport jest pozbawiony dokumentacji fotograficznej. Liczymy, że mimo wszystko będziecie w stanie prześledzić sposób rozgrywki i wyobrazić sobie opisana potyczkę :)
Praca zbiorowa: Dark Daturazi & Aki

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 258

Re: Wrocławska Liga I/2017 - raporty

Post#3 » śr sty 25, 2017 6:58 pm

Mr.T - Neoterra vs Idio - Francja
Miejsce - miasto.

Rozpoczęliśmy od rzutów na wipa lojtka i obaj rzuciliśmy pały. Tak, dwie pały. Zrobiliśmy re roll. I Idio znowu rzucił pałę :D. Mi się udało rzucić "3"
No to wybrałem sobie, że zacznę, więc Francuzi stwierdzili, że się przypatrzą wrogom jak się w deploymencie rozstawiają.
Wystawiłem link z lojtkiem na budynku wszyscy na glebie. W aro i tak by nic nie robili, bo byli w moich założeniach od dawania orderów. I w tym się sprawowali dobrze, tak samo dobrze jak mułboty na dole za ich budynkiem. Na wieżyczce wartowniczej była hexa snajper(TO camo/HD). Auxilla ustawiła się za budynkiem między snajperą,a linkiem z lojtkiem. Ustawiłem rezerwę (hexa spitfajer w TO camo/HD). I rozpocząłem grę.


Tura NCA.

Ogniopluj pomanewrował między budynkami wystawiając się na strzał Pana z HMG, posłał mu seryjkę doprowadzając go do nieprzytomności. Hexa snajper zwana Novą próbowała odstrzelić Warcroca posyłając kulkę między gały, ale nie trafiła tam gdzie chciała tylko w okolice korpusu gdzie ochronił ją pancerz. Powtórzyła swój wyczyn jeszcze raz, tym razem trafiając prosto między gały, 100% skutecznie. Zagrożenie zneutralizowane, więc spirfajer polazł troszeczkę ostrożniej, bo nie chciał się wystawić na widok miny (wtedy nie wiedział, że to mina, dowiedział się gdy usłyszałem, że obok jest koleś minelayer przechodząc następnym orderem przez jego strefę arowania. Hexuś poczuł się bardzo fajny i ważny i w ogóle i stwierdził, że cover jest dla mięczaków, dlatego od tej pory nie kitrał się po murkach jak mięczak tylko chodził z dumnie wypiętą klatą. Oddał nawet 2 strzały w stronę minelayera i 2 w stronę jakiegoś ziutka którego nawet nazwy nie kojarzył. Obaj padli, mineleyer nietomny, ziutek na śmierć. Przedostatnim orderem Hexuś próbował ściągnąć kolegę między ścianami, ale pancerz uratował mu anusa. W Ostatnim orderze się ufortyfikował dając sobie suppresiva.
Podsumowując 4 kolesi padło.

Tura Francuzów.

Szefu Francuzów zaczął od swojego fajnego rozkazu, żeby się podnieść, Nova stwierdziła, że poślę mu kulkę, wygrała f2f, armor wybronił. Hexuś dostał seryjkę z molocha odpowiedział taką samą, ale skończyło się na tym, że oberwał Francuz. Znowu pancerzyk go uratował. Ale nie dawał za wygraną, koledzy z linku podleźli do niego i stworzyli jedną wielką grupę kumpli od machania białą flagą :). No to szefo widząc, że jest teraz fajniejszy posłał większą seryjkę w Novę i w Hexusia, padając przy tym bohatersko na śmierć. Jego koledzy widząc co się dzieje próbowali pomścić kolegę samemu przy tym padając. W tym momencie doszło do wymiany ognia między spitfajerem, a kolegą Francuza, powodując, że padł nieprzytomny. Kolega medyk próbował go uratować, ale niestety strzykawa w dupie wystrzelona z daleka spowodowała śmierć kumpla. Drugi lekarz na pięterku podniósł kolegę z HMG. Tutaj strzykawa w tyłku zrobiła swoje.

Turna NCA.

Hexuś widząc jaki jest fajny doszedł do wniosku, że wyjdzie na pięterko i dobije nietomnego szefa Francuzów. Jak pomyślał tak zrobił, kolega już nigdy nie wywiesi białej flagi. W między czasie skasował innego kolegę za murkiem, chyba medyka. Potem poleciał trochę na w innym kierunku mapy szukając kolegi minelayera, posłał mu seryjkę między gały, ale trafił w klatę. Zszokowany koelga wycofał się poza widoczność ogniopluja. Ale Ogniopluj nie odpuszczał, znowu się zasadził na kolegę - bezskutecznie. Ostatnim orderem chciał szukać osłony, ale doszedł do wniosku, że jednak nie pójdzie (bo by dostał hity za darmo) i jednak rzucił się na uciekiniera - na tyle, że dalej nie stanowił już zagrożenia.

Tura Francuzów.

Zostało 2 kolesi - pan z HMG i Medyk. Hmg został odstrzelony przez Novę. A medyk polciał za ojczyznę - również został odstrzelony przez koleżankę.
W tym momencie skończyli się przeciwnicy, więc chłopaki polecieli przejąć Wrogi Bardzo Ważny Cel.

Ogólnie grało się przyjemnie, ale mi się przykro zrobiło, że zrobiłem taką masakrę, bo wiem co znaczy dostawać taką masakrę.
Pkty - 6 z misji i 2x classifaje za 2 każdy co daje mi 10 pktów.
Idio miał 2 za classifaja (podleczyć kolesia)
Wynik 10:2 dla Mr.T

Awatar użytkownika
Aki
Posty: 54

Re: Wrocławska Liga I/2017 - raporty

Post#4 » czw lut 02, 2017 10:44 pm

Infinity – Liga – Runda 2

CydPL vs Aki
Format: 150pts, 3SWC, Decapitation

Miejscem działań to niewielka, opuszczona osada o równej choć niesymetrycznej zabudowie z kilkoma długimi „przestrzałowymi” ulicami.
Spokojny zwiad Japońskiej armii zostaje przerwany przez pojawienie się grupy Nomadów z Corregidoru. Cel jest prosty: wyeliminować wroga i samemu pozostać przy życiu. Wojownikom Kraju Kwitnącej Wiśni sprzyjają dziś fortuny, bo wygrywają rzut na inicjatywę i postanawiają działać jako pierwsi.
Dodatkowo otrzymują „przywilej” wystawienia się jako pierwsi.
Po lewej stronie stołu obszaru wystawił się Rui Shi asekurowany przez ukrytego na pobliskim dachu, za osłoną, Keisotsu Hakera. Na budynku obok, tuż przy osłonie, wystawia się WarCor z Aerocamem celem dokumentacji potyczki. Za tym samym budynkiem, na ziemi, obok drzwi, ustawia się Domaru, pełniący rolę kapitana tej grupy. Nieco dalej w prawo, za kolejnym budynkiem, parkuje Asuka Kisaragi, mając oko na pierwszą „przestrzałową” uliczkę. Całkiem z prawej schowany za ścianą stoi Kempei z Boarding Shotgunem, a w niewielkiej odległości od niego pojawia się jeden marker „Camo” (mina jak się potem okazuje). Na budynku zaś pojawia się kolejne Camo (Raiden z HRL) mające na oku praktycznie wszystkie dachy w okolicy. Nieco z tyłu pomiędzy Asuką a Raidenem materializuje się jeszcze Lu Duan maskujący się za parą Holoecho.

Przeciwnik wystawia na dachu, na środku stołu leżącego Morana wraz z dwoma Crazy Coalami za pobliskimi przeszkodami na ziemi. Przy brzegu dachu na linii deploymentu naprzeciw Camo staje dwój Jaguarów z Pancerfaustami i wyrzutniami kleju, z tyłu w pozycji leżącej ukrywa się jeszcze trzeci Jaguar z Chain Rifle (link lider), a zaraz za budynkiem Senior Massacre, który domyka ten czteroosobowy link. Alguacil będący dowódcą ukrywa się na dachu budynku, w centrum strefy rozstawiania. Za tym samym budynkiem ustawia się Alguacil Paramedyk, a po jego prawej kolejny Alguacil. Na wprost Rui Shi za budynkiem staje McMurrough.


Tura 1
Nomadzi zbierają 2 rozkazy z puli Japończykom. Asuka postanawia nie korzystać ze swojego Impetuous Orderu. Haker odpala program wspomagający reakcję na Rui Shi (Enchanced Reaction). Rui Shi rusza do przodu celem eliminacji McMurrough. Wymiana ognia układa się początkowo po myśli armii Japońskiej (jeden z Jaguarów otrzymuje ranę wystrzeliwując dwa chybione pociski z Panzerfausta i pada nieprzytomny), a REM spokojnie mknie w stronę przeciwnika. W przedostatnim rozkazie ustawia się na pozycji do ostrzału wroga, niestety na tyle niefortunnie, że jest też w zasięgu działania drugiego z Jaguarów. Zmuszony do walki na dwa fronty postanawia podzielić swojego Brusta i spróbować wybronić się z tej mało przyjemnej sytuacji. Niestety tym razem szczęście uśmiecha się do obu stron i Nomadzi są w stanie skutecznie unieruchomić REM’a, który zdążył jeszcze zranić McMurrough. Jako, że Rui Shi jest już praktycznie spisany na straty (sklejony, bez wsparcia inżyniera na polu bitwy), ostatnim rozkazem Haker aktywuje Enchanced Reaction na Lu Duan’ie.

Corregidor zaczyna od „spuszczenia ze smyczy” McMurrough’a, który dobiega do unieruchomionego REM’a i go wyłącza z dalszych akcji (zadaje mu 2 rany). Moran decyduje się zostawić swoje dwie Koale w pozycji stand-by i rusza w stronę klapy w dachu. Na jego nieszczęście zostaje skutecznie oślepiony przez WarCora, jednocześnie Raiden ujawnia się i strzela, ale niestety nie trafia. McMurrough rusza na przód, szczęśliwie dla Japońskiej armii, skacząc ponad blokującym przejście REMem, dzięki czemu wystawia się na komplet ARO zarówno od WarCora, Asuki jak i Raidena. Oślepiony, wybrania się przed rakietą od Raidena ale strzał z Combi już sięga celu – pada nieprzytomny i smutny (niekoniecznie w tej kolejności). Lider, już trzyosobowego, linku Jaguarów również wybrania się przed rakietą od Raidena, jednak Flash Pulse od WarCora okazuje się być już nadmiarem i też traci wzrok. Nomadzi wykorzystując pozostałe trzy Command Tokeny przeprowadzają serię skoordynowanych ruchów, które kończą się ustawieniem Masakry (już poza linkiem) i dwóch Alguacil w trybie Suppressive Fire. W ten sam tryb wchodzi dowódca za swój rozkaz.


Tura 2
Asuka postanawia znów przeczekać swój Impetuous Order w obawie przed krwiożerczymi koalami rzucającymi się na kostki motocyklistów. Rozpoczyna Raiden od zdeklarowania Idle i małej wymiany ognia z Jaguarem z Panzerfaustem (został mu jeszcze 1 pocisk) oraz Moranem. Za drugim razem udaje się powalić Jaguara i Asuka ma w miarę bezpieczną drogę do swojego celu. Asuka rusza ostro w lewo chowając się za budynkami, a potem ostro do góry w stronę McMurrough’a. Szczęśliwie dla niej, w tym samym czasie Moran zamiast strzelać w ARO, skupił się na jędrnych pośladkach jednego z misiów. Asuka bezpiecznie dojeżdża do celu. W ostatnim rozkazie spektakularnie oddziela głowę nieprzytomnego wilkołaka od jego kudłatego cielska (tym samym wykonać jeden z celów specjalnych).

Nomadzi zaczynają nieco poirytowani. W odwecie za kudłatego, dzielny Alguacil wychyla się, strzelając z Combi Rifle a Asuka przypieka go miotaczem płomieni. Mimo nieprzyjemnego zapachu spalenizny paramedyk podchodzi i próbuje wyleczyć kolegę. Okazuje się jednak, że Medkit wepchnięty w potylicę przez oko, nie zdołał ocucić Alguacila, ale ulżył mu w cierpieniu. WarCor stał się „naczelnym celem nr 1”. Po kilku próbach w końcu nie udaje mu się wybronić rzutu na pancerz i pada nieprzytomny. Chwilę później ulega i Raiden. Moran zaszywa się w rogu budynku za osłoną i wchodzi w Suppressive Fire, a Senor podchodzi nieco bliżej środka, nie wyściubiając jednak nosa za róg budynku w obawie przed REMem w Holoecho.


Tura 3
Japonia zaczyna z 4 przytomnymi postaciami na stole: Hakerem, Domaru, Kempei’em oraz Lu Duan’em. U przeciwnika nadal działają Porucznik (w Suppressive Fire), Paramedyk, Senior Massacre, Moran (Suppressive Fire) oraz Jaguar z Chainem (leżący na jednym z dachów). Haker Keisotsu odpala Marksmanship LV2 na Lu Duana. REM podchodzi do przodu (pozostaje poza zasięgiem Koali). W kolejnym rozkazie podchodzi jeszcze trochę i rozpoczyna ostrzał zarówno Morana jak i Seniora Massacre. Pierwsza wymiana ognia wypada na korzyść REM’a. Senior dostaje kulkę i pada nieprzytomny. Strzały z Moranem się zniosły. W ostatnim rozkazie REM wycofuje się w nieco bezpieczniejsze miejsce i jeszcze raz ostrzeliwuje przeciwników. Senior się wybrania, a Moran w końcu krytycznie obrywa.

Corregidor mocno już przerzedzony rusza do ostatniego zrywu. Paramedyk podbiega nieco i z dystansu próbuje zreanimować Seniora Massacrę (aby wykonać ukryty cel) – niestety (na szczęście dla Japonii) nie trafia. Następnie biegnie zmniejszyć rozmiary porażki i zabezpieczyć HVT przeciwnika.


Koniec rozkazów. Koniec gry.

Aki VS CydPL
VP: 79 – 32
OP: 5 – 2
Infinity: JSA (zacząłem zbierać)

Awatar użytkownika
czys
Posty: 101

Re: Wrocławska Liga I/2017 - raporty

Post#5 » sob lip 15, 2017 1:55 pm

Scenariusz: Hunting Party
Format: 275 pkt., 5 SWC.

Dodatkowe zasady: Limited Insertion

Obostrzenia: brak

1. Dark Daturatzi vs. Czys

Oddział Pierwszego Korpusu Ekspedycyjnego Onyx podczas infiltracji jednego z ludzkich osiedli napotyka na swej drodze grupę bojową armii Hassassin Bahram. Ponieważ dane wywiadu wskazują jednoznacznie, że mieszkańcy azjatyckiej wioski w pośpiechu opuścili domostwa, dowódca oddziału Onyx nie ma wyboru, aby zrealizować wyznaczone zadanie – zdobycie jak największej liczby jeńców - musi podjąć walkę. Dlatego bez zwłoki wydaje stosowne rozkazy.

Obrazek

Dowódca oddziału Hassassin Bahram już na wstępie okazuje się być godnym przeciwnikiem – wygrywa rzut na WIP i decyduje, że zaatakuje jako pierwszy. Z tego powodu jego żołnierze również muszą zająć pozycje jako pierwsi.

Wystawienie Hassassin Bahram:

na środku stołu, za kontenerami miejsca zajmuje duo ciężkiej piechoty strzelająco-walczącej: dowódca Asawira wraz z Asawirą spitfire. Ponieważ wystawienie kosmitów nie było znane, Asawiry stanęły na środku pola walki aby mieć jak największą możliwość manewru. Na Haqislamskiej prawej flance rozstawia się core Muyibów ze spitfire, lekarzem, FO i rakietnicą oraz z Leilą Sharif. Na lewej flance - harris Govadów ze snajperką, hackerem z shotgunem i wojakiem z riflem. Snajper leży na dachu. Core i Haris miały dogodne pozycje do ARO, z tego powodu mieli ich zadaniem było początkowo strzelać do wszystkiego co brzydkie i się rusza (czyli do kosmitów), a w końcowej fazie potyczki podążyć do odpowiednich anten i je przejąć. Duo Asawir miało nawracać niewiernych kosmitów mieczem (shock ccw).



Wystawienie Onyx:

Dowódca Onyx widzi na swojej prawej flance oddział haris gdzie najważniejszy wydaje się być snajper. W centrum pola stoi duo z wrogim dowódcą – Asawirą. Natomiast na prawym skrzydle lokuje się pięcioosobowy core. Dlatego Unidrona ML zajmuje pozycję naprzeciw snajpera – jej zadaniem jest wyeliminować tego żołnierza, który w późniejszej fazie walki może znacznie utrudniać działania Onyx. Ponieważ Unidrona pozostaje w linku, pozostała jego część lokuje się w pobliżu budynku – dowódca /Nexus haker/ przyklęka za załomem ściany tak aby nie stać się łatwym celem przypadkowego ataku. Na dachu zajmuje miejsce Med-Tech, który z uwagi na uwarunkowania potyczki, jest kluczowym żołnierzem wsparcia. W centrum pola walki staje Q-Drona, której zadaniem jest pilnowanie podejścia do tej strefy.

Obrazek

Naprzeciw wrogiego core staje Overdrona z dwoma snajperskimi plasmami oraz Umbra, której zadaniem będzie eliminacja przeciwników w bezpośrednim starciu. Przy ścianie budynku tkwi E-Drona, jej zadaniem reaktywnym jest atak na wrogi link, gdyby zdecydował się on ruszyć do przodu.

TURA 1

Hassassin Bahram:
Snajper Govadów rozpoczą bitwę leżąc. Niestety nie mógł stanąć przy attyce, więc podczołgał się do niej - po drodze zabijając Unidronę ML (tylko ona widziała jego skradanie się). Następnie wstaje zza osłony i zabija Unidronę FO. Dwa ważne cele zlikwidowane.
Kiedy lewa flanka została oczyszczona z kryjących ją kosmitów ruszyły Asawiry. Podeszły blisko strefy rozstawienie wroga i ukryły się za jednym z kontenerów. Spitfire wychylił się zza jego rogu i zastrzelił Q-dronę z HMG.
Na prawej flance Muyibi próbowali przejść na środek stołu, który nie byłby pilnowany przez Overdronę snajpera. Misja zakładała pogorszoną widoczność ograniczającą zasiąg strzału do 32’’, więc link próbował przekraść się poza zasięgiem strzału snajpera. Niestety nie udało się i Muyib spitfire został zastrzelony.
Obrazek
Zwycięski snajper szczerzy kły


Obrazek
Poszarpany link.

Onyx:
Przeciwnik zaatakował z ogromną determinacją, która wzbudza podziw i szacunek. Dowódca Onyx już wie, że to nie będzie łatwa potyczka. Straty poniesione przez jego oddział są znaczące, ale na szczęście nie paraliżujące.
Pierwszą decyzją jest naprawa Q-Drony; Med-Tech realizuje dwa cele w jednym – naprawiona drona powraca do służby, jednocześnie wykonano jeden z ukrytych celów dodatkowych /Test Run/.
Ponieważ wrogi dowódca zlinkowany z Asawirą /duo/ zajmuje środkową część pola walki i ewidentnie szykuje się do kolejnego uderzenia, E-Drona przemyka lewą flanką i kryta przez załomy budynków, swobodnie zbliża się do duo. Atak programem Exile przynosi sukces, niestety tylko częściowy – ze względu na promień rażenia celem mogła być tylko Asawira ze spitfirem. Duo się rozpada, Asawira wyizolowana.
Teraz do przodu rusza Overdrona – skutecznie atakuje stojący naprzeciw czteroosobowy link. Idąc w stronę wroga pierwszymi strzałami powala Muyiba, kontynuując marsz eliminuje Leilę Sharif i stojącego za nią drugiego Muyiba. Tag jest teraz na środku lewej flanki, po prawej stronie ma nieosłoniętą wyizolowaną Asawirę – łatwy cel dla amunicji typu plasma. Jednak tym razem bogowie kosmosu skapią swych łask – Asawira wygrywa pojedynek strzelecki; Overdrona otrzymuje pierwszą ranę.

Obrazek
Overdrona w zwycięskim pochodzie.

TURA 2

Hassassin Bahram:
Wyizolowanie Asawiry ze spitfire mocno osłabiło siły uderzeniowe. Dodatkowo naprawiona drona HMG oraz Overdrona snajper widzą tego wojownika. Na szczęście Lieutenant pozostaje schowany poza ich linią widzenia, więc porusza się do przodu. Wychodzi na krótkim zasięgu zza rogu budynku i ponownie zabija dronę HMG. Następnie, idąc wzdłuż budynku wyłącza Unidronę stojącą na dachu budynku.
W tym momencie potyczki wyizolowana Asawira widzi się już tylko z Overdroną. Idzie w jej kierunku, tak aby w następnych turach skryć się za osłoną. Overdrona strzela, ale przegrywa ten pojedynek i zostaje wyłączona. Jednocześnie Asawira zbliża się do E-drony.

Obrazek
Asawira atakuje Overdornę.

Obrazek
Asawira dowódca przy ścianie budynku.

Onyx:
Przeciwnik poczyna sobie zbyt swobodnie; sytuacja staje się trudna do opanowania. Rajdy Asawiry poczyniły znaczne spustoszenie – na placu boju pozostały tylko cztery sprawne jednostki. Overdrona, Unidrona FO i Q-Drona są wyłączone, nie starczy mocy, aby podnieść je wszystkie w tej fazie.
Pierwszym rozkazem Med-Tech przy pomocy serwanta próbuje reaktywować Q-Dronę; niestety atak nanopulserem stojącej w pobliżu Asawiry niweczy ten plan – oba Remy wyłączone. Zatem Med-Tech uruchamia stojącą w pobliżu Unidronę FO. Ostatnie dwie akcje należą do Umbry Samarytanina – atak na Asawirę dowódcę przynosi powierzchowny sukces, wróg otrzymuje jedną ranę. Umbra kończąc ruch zajmuje niedogodną pozycję przy narożniku jednego z budynków, ta pochopnośc zemści się chwilę później.

TURA 3

Hassassin Bahram:
Ostatnia tura. Wielu przeciwników już poległo, ale żaden z celów misji nie został wykonany. Pozostały z rzezi linka core Muyib rusza w kierunku anteny. Po drodze zabija E-dronę. Seria z karabinu po plecach Samarytanina skutecznie unieszkodliwia pożerającego ludzi potwora. Bezpieczny FO podchodzi do anteny i ją przejmuje.
Wyizolowana Asawira szarżuje E-dronę i dobija ją (coup de grace) - zadanie dodatkowe wykonane. Niestety, po drodze widziana była przez Unidronę stojąca na dachu. Darmowe ARO z amunicji typu plasma zadaje jedną ranę.
Lieutenant wyjmuje stun-pistol (dostępny w tej misji) i ogłusza wrogiego specjalistę – reaktywowaną Unidronę FO stojącą na dachu. Kolejne zadanie wykonane. Po tej akcji Asawira próbuje się schować za domkiem, ale nie starcza rozkazów i ruchu.

Obrazek
Specjalista, po zabiciu Samarytanina i E-drony, kontroluje konsolę.

Onyx:
Oto chwila, w której wszystko się waży – przeciwnik zdobył jedną konsolę, zrealizował jeden ukryty cel, prawdopodobnie zabezpieczy stojący w centrum HVT i upolował specjalistę co daje 5 OP.
Onyx wykonał jeden ukryty cel – 1 OP. Na placu boju pozostał tylko Nexus i Med-Tech, takie zestawienie nie pozwala na wiele. Niemniej stojąca pod ścianą budynku odsłonięta Asawira wydaje się być wybornym celem – dlatego pomimo ewidentnego złamania oddziału, obdarzony męstwem Nexus atakuje strzelając z pistoletu i osiąga sukces, wrogi dowódca upolowany!!! Onyx zdobywa 4 OP tym samym wywalczając remis!!!
I na tym walka się kończy.


Obrazek
Oślepieni i wyeliminowani: Lojtek Bahramu oraz specjalista kosmitów.

Wróć do „Raporty i fluff”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość