XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Daty turniejów i umawianie się na wyjazdy
Awatar użytkownika
Szary
Posty: 429

XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#1 » pt wrz 21, 2018 5:44 pm

Obrazek

Zapraszamy na XXVIII wrocławski turniej Age of Sigmar w sklepie Bolter!


SŁOWO WSTĘPNE
Spotykamy się 7 października o godzinie 10:00.

Spotkanie ma status turnieju sponsorowanego. W trakcie zabawy uczestnicy zobowiązani są do dokonania zakupów na kwotę minimum 20 zł, zgodnie z regulaminem sklepu Bolter.
- na standardowe produkty GW przysługuje zniżka 15% lub 10% i gratisowy napój do odbioru w sklepowej kawiarni.
- na pozostałe produkty nie przysługuje zniżka, ale po zakupie można odebrać gratisowy napój w sklepowej kawiarni.


PLAN SPOTKANIA
Gramy trzy bitwy w następujących przedziałach czasowych:

10:20 - 12:40 - I Bitwa
12:50 - 15:10 - II Bitwa
15:20 - 17:40 - III Bitwa

W przypadku nieparzystej liczby graczy losowy zawodnik lub spóźniona osoba otrzyma BYE - 2DP. Kolejne BYE'e będą przyznawane graczom z najmniejszą ilością zgromadzonych punktów.

Prosimy, aby każdy miał miarkę, kostki oraz wydruki warscrolli. Chętni otrzymują 1DP za wysłanie rozpiski w formacie Warscroll Builder (PDF lub skopiowana treść Army Text) za pośrednictwem Wiadomości Prywatnej skierowanej na moje konto Wargamming lub Facebook. Termin wysłania rozpiski to 2 października, godz. 23:59. Publikacja rozpiski nastąpi w przeciągu następnych 24h.


SCENARIUSZE(ZASADY TESTOWE)
I Bitwa - RELOCATION ORB
Major Victory - Dla gracza, który na koniec bitwy posiada przewagę co najmniej 3 punktów.
Minor Victory - Dla gracza, który na koniec bitwy posiada przewagę punktową mniejszą niż 3.
Draw - Jeżeli obaj gracze mają taką samą ilość punktów.

II Bitwa - DUALITY OF DEATH
Major Victory - Dla gracza, który na koniec bitwy posiada przewagę co najmniej 4 punktów.
Minor Victory - Dla gracza, który na koniec bitwy posiada przewagę punktową mniejszą niż 4.
Draw - Jeżeli obaj gracze mają taką samą ilość punktów.

III Bitwa - FOCAL POINTS
Major Victory - Dla gracza, który na koniec bitwy posiada przewagę co najmniej 7 punktów.
Minor Victory - Dla gracza, który na koniec bitwy posiada przewagę punktową mniejszą niż 7.
Draw - Jeżeli obaj gracze mają taką samą ilość punktów.


ZASADY OGÓLNE
Bitwy rozgrywane są zgodnie z zasadami Matched Play z podręcznika General's Hanbook 2018 z uwględnieniem następujących klaryfikacji:

1. OBOWIĄZUJĄ NAJNOWSZE FAQs - https://www.warhammer-community.com/faqs/

2. KWADRATOWE PODSTAWKI - dopuszczalne z zastrzeżeniem, że celem mierzenia odległości traktujemy je jako podstawki okrągłe określone przez FAQ.

3. LINE OF SIGHT - przyjmujemy, że atakowana jednostka jest widoczna, gdy atakujący widzi tułów lub głowę chociaż jednego z jej modeli. Nie dopuszcza się strzelania po kończynach, broniach, sztandarach, mackach i im podobnych.

4. MALIGN SORCERY - dopuszczone jest korzystanie z Endless Spells oraz Artefacts of The Realms(nie używamy realmowych zaklęć)

5. REALMS OF BATTLE - obowiązują poniższe zasady realmów:

HYSH, THE REALM OF LIGHT

Efekty pola bitwy:
Gleaming Vista - This realmscape feature has no effect on the battle.

Dodatkowe zaklęcie:
Pha’s Protection - Pha’s Protection has a casting value of 5. If successfully cast, select a friendly unit within 18" of the caster that is visible to them. Subtract 1 from hit rolls made for attacks that target the unit you picked until your next hero phase.

Dodatkowa Command Ability:
Strike Quickly - You can use this command ability at the start of the combat phase. If you do so, pick a friendly unit within 3" of a friendly HERO or 12" of your general, and within 3" of the enemy. That unit fights immediately, instead of fighting later in that combat phase.



BUDOWA ARMII
Rozpiski tworzymy zgodnie z zasadami Matched Play z podręcznika General's Hanbook 2018. Maksymalna wartość punktowa wynosi 2000 pkt z limitami poszczególnych jednostek przyjętymi dla bitew na 2000 pkt. Gramy na dużych stołach.


PROKSY
Proxy muszą być figurkami o zbliżonych rozmiarach, z podstawkami identycznymi jak u oryginału.
Proxy nie mogą stanowić więcej niż 1/4 modeli w armii


WYŁONIENIE ZWYCIĘZCY
1. Major Victory - 4 DP dla zwycięzcy (+MP za zabite jednostki przeciwnika)
2. Minor Victory - 3 DP dla zwycięzcy i 1 DP dla przegranego (+MP za zabite jednostki przeciwnika)
3. Draw - 2 DP dla obu graczy (+MP za zabite jednostki przeciwnika)

DP - Duże Punkty
MP - Małe Punkty

MP liczone są za każde minimum podane w podręczniku Generals Handbook 2018 (przykładowo dla jednostki Liberators minumum to 5 modeli za 100 MP). Jednostki przywołane na pole bitwy wliczają się do MP. Maksymalna ilość MP oraz automatyczna suma za zabicie wszystkich jednostek wroga to 2000 MP.

MP za endless spell'e liczymy do "zabitych" jeżeli:
- przynajmniej raz udało się dispellować owe zaklęcie
- nie został wyczarowany do końca gry
- zniknął ze stołu po jego przyzwaniu (np. Pendulum)

Turniej zwycięży ten, kto zdobędzie największą ilości DP. Jeśli gracze zdobędą identyczną ilość DP, o ich miejscu w trunieju będzie decydować ilość MP.


MALOWANIE
Za każde 10% pomalowanych modeli gracz uzyskuje dodatkowe 100 MP. Za pomalowanie 100% modeli gracz otrzymuje zamiast tego 1DP.


LISTA UCZESTNIKÓW
1. Szary (sędzia) R
2. Jack_Felix R
3. Adbel R
4. Grucha R
5. Polobolo R
6. Eddie R
7. Vespan R
8. Xyxel
9. Grzesiek R
10. Mr. Nemo R
11. Lisu R
12. Leszy
13. Theo R
14. Que R
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.

Dodatkowi chętni zostaną wpisani na listę rezerwową. W przypadku zwolnienia się miejsca z powyższej listy lub uzyskania dodatkowych miejsc osoby z listy rezerwowej będą miały pierwszeństwo uczestnictwa w turnieju przed niezapowiedzianymi gośćmi.

ZAPRASZAMY!!!
Ostatnio zmieniony śr paź 03, 2018 1:18 pm przez Szary, łącznie zmieniany 13 razy.
"The stars change.
The skies burn.
The war remains the same."
~ Takatakk, Skink Starpriest

Awatar użytkownika
grucha
Posty: 97

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#2 » pt wrz 21, 2018 5:48 pm

Będę!

Awatar użytkownika
Adbel
Posty: 23

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#3 » pt wrz 21, 2018 5:57 pm

Pzybede

Awatar użytkownika
EddieWouldGo
Posty: 17

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#4 » pt wrz 21, 2018 6:49 pm

Będę!

Awatar użytkownika
Vespan
Posty: 709

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#5 » pt wrz 21, 2018 7:22 pm

Będę. Najprawdopodobniej z Destruction.
Pokrzyw: [...] przypomniałem sobie że centki mają boltery na cyckach nie po to by im sutki zasłaniały, tylko do strzelania :)

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 729

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#6 » pt wrz 21, 2018 7:26 pm

Obrazek Nighthaunts

Awatar użytkownika
Szary
Posty: 429

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#7 » pt wrz 21, 2018 8:41 pm

Dopisałem podpunkt o punktach za endless spell'e, ponieważ ostatnio było to problematyczne ;)
"The stars change.
The skies burn.
The war remains the same."
~ Takatakk, Skink Starpriest

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 729

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#8 » pt wrz 21, 2018 11:16 pm

Command Ability "Strike Quickly" można aktywować w turze przeciwnika? Obaj gracze mogą na raz aktywować?

Awatar użytkownika
Szary
Posty: 429

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#9 » pt wrz 21, 2018 11:35 pm

xyxel pisze:Command Ability "Strike Quickly" można aktywować w turze przeciwnika? Obaj gracze mogą na raz aktywować?

można użyć w turze przeciwnika " at the start of the combat phase." :)

Q: If several abilities are triggered at the same time (at the start
of a hero phase, for example), how do you determine the order in
which they are used?
A: If several abilities can be used at the same time, the
player whose turn is taking place uses their abilities
first, one after the other, in any order they desire; then
the player whose turn is not taking place uses their
abilities, one after another, in any order they desire.
The same principle applies to any other things – such
as command traits or artefacts of power – that can be
used simultaneously.



Zgodnie z FAQ jeżeli obaj gracze mają zdolności dziejące się w tym czasie to rozpatrywane są najpierw te gracza którego jest tura, a następnie oponenta. Czyli:

początek combat phase tura gracza A

Gracz A korzysta ze wszystkich umiejętności, które są aktywowane, dzieją się, odpalają itp. "at the start of the combat phase"

Następnie gracz B korzysta ze wszystkich swoich takich umiejętności.

Potem Combat phase leci normalnie
"The stars change.
The skies burn.
The war remains the same."
~ Takatakk, Skink Starpriest

Grzesiek
Posty: 13

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#10 » sob wrz 22, 2018 7:55 am

Będę.

Mr Nemo
Posty: 12

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#11 » pn wrz 24, 2018 8:30 pm

Pojawie sie! :)

Awatar użytkownika
Theo
Posty: 3

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#12 » ndz wrz 30, 2018 5:16 pm

ej noooo dopiszcie mnie ;(

Awatar użytkownika
Szary
Posty: 429

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#13 » śr paź 03, 2018 1:17 pm

Szary:
Allegiance: Legion of Blood
Mortal Realm: Shyish

Leaders
Neferata Mortarch Of Blood (400)
- General
- Lore of the Dead: Overwhelming Dread (Deathmages)
Vampire Lord On Zombie Dragon (440)
- Vampiric Sword & Shield & Chalice
- Artefact: Soulbound Garments
- Lore of the Vampires: Vile Transference
Vampire Lord On Zombie Dragon (440)
- Vampiric Sword & Shield & Chalice
- Artefact: Ethereal Amulet
- Lore of the Vampires: Amethystine Pinions
Bloodseeker Palanquin (320)
- Lore of the Vampires: Amaranthine Orb

Battleline
5 x Dire Wolves (60)
5 x Dire Wolves (60)
5 x Dire Wolves (60)

Battalions
Court of Nulahmia (110)

Total: 1890 / 2000
Extra Command Points: 3
Allies: 0 / 400
Wounds: 81


Grucha:
Allegiance: Tzeentch
Mortal Realm: Ghur

Leaders
Gaunt Summoner and Chaos Familiars (180)
- General
- Trait: Arcane Sacrifice
- Artefact: Gryph-feather Charm
Tzaangor Shaman (180)
- Lore of Change: Fold Reality
Tzaangor Shaman (180)
- Lore of Change: Fold Reality

Battleline
10 x Pink Horrors Of Tzeentch (200)
- Lore of Change: Tzeentch's Firestorm
10 x Tzaangors (180)
- 2x Pair of Savage Blade
- 4x Savage Greatblade
- 4x Savage Blade & Arcanite Shield
10 x Tzaangors (180)
- 2x Pair of Savage Blade
- 4x Savage Greatblade
- 4x Savage Blade & Arcanite Shield

Units
6 x Tzaangor Enlightened on Disc (280)
6 x Tzaangor Enlightened on Disc (280)
6 x Tzaangor Enlightened on Disc (280)


Endless Spells
Chronomantic Cogs (60)

Total: 2000 / 2000
Extra Command Points: 0
Allies: 0 / 400
Wounds: 139


Grzesiek:
Allegiance: Idoneth Deepkin
- Enclave: Fuethan
Mortal Realm: Ghur

Leaders
Vulturnos, High King of the Deep (280)
- General
Eidolon of Mathlann, Aspect of the Sea (440)
- Artefact: Gryph-feather Charm
- Lore of the Deeps: Pressure of the Deep
Isharann Tidecaster (100)
- Artefact: Rune of the Surging Tide
- Lore of the Deeps: Arcane Corrasion

Battleline
10 x Namarti Thralls (140)
3 x Akhelian Ishlaen Guard (140)
3 x Akhelian Ishlaen Guard (140)

Units
1 x Akhelian Allopexes (140)

Behemoths
Akhelian Leviadon (380)

Battalions
Akhelian Corps (100)

Endless Spells
Geminids of Uhl-Gysh (40)
Purple Sun of Shyish (100)

Total: 2000 / 2000
Extra Command Points: 1
Allies: 0 / 400
Wounds: 83


Lisu:
Allegiance: Daughters Of Khaine - Mortal Realm: Ulgu
- Temple: Hagg Nar
LEADERS
Slaughter Queen (100)
- General
- Command Trait : Bathed in Blood
- Artefact : Khainite Pendant
- Prayer : Blessing of Khaine
Bloodwrack Medusa (140)
- Artefact : Shadow Stone
- Lore of Shadows : Mindrazor
Hag Queen (60)
- Prayer : Crimson Rejuvenation
Hag Queen (60)
- Prayer : Catechism of Murder
UNITS
5 x Liberators (100)
-Warhammers
- 1 x Grandhammers
5 x Liberators (100)
-Warhammers
- 1 x Grandhammers
5 x Judicators (160)
-Skybolt Bows
- 1 x Shockbolt Bows
3 x Prosecutors with Celestial Hammers (100)
- 1 x Grandhammers
5 x Blood Stalkers (160)
5 x Khinerai Heartrenders (80)
10 x Witch Aelves (100)
-Pairs of Sacrificial Knives
10 x Witch Aelves (100)
-Pairs of Sacrificial Knives
10 x Sisters Of Slaughter (120)
-Barbed Whips and Sacrificial Knives
5 x Doomfire Warlocks (160)
- Lore of Shadows : Shroud of Despair
BEHEMOTHS
Avatar of Khaine (180)
BATTALIONS
Shadowhammer Compact (170)
ENDLESS SPELLS
Balewind Vortex (40)
Chronomantic Cogs (60)
TOTAL: 1990/2000 EXTRA COMMAND POINTS: 1 WOUNDS: 121
LEADERS: 4/6 BATTLELINES: 5 (3+) BEHEMOTHS: 1/4 ARTILLERY: 0/4
ARTEFACTS: 2/2 ALLIES: 0/400


Mr. Nemo:
Allegiance: Legion of Sacrament
Mortal Realm: Shyish

Leaders
Arkhan The Black Mortarch of Sacrament (320)
- General
- Lore of the Dead: Overwhelming Dread (Deathmages)
Vampire Lord On Zombie Dragon (440)
- Vampiric Sword & Shield & Chalice
- Artefact: Ethereal Amulet
- Lore of the Vampires: Amaranthine Orb
Necromancer (110)
- Lore of the Deathmages: Fading Vigour
Vampire Lord (140)
- Lore of the Vampires: Vile Transference

Battleline
40 x Skeleton Warriors (280)
- Ancient Spears
40 x Chainrasp Horde (280)
5 x Dire Wolves (60)

Units
30 x Grimghast Reapers (360)

Total: 1990 / 2000
Extra Command Points: 0
Allies: 0 / 400
Wounds: 155


Jack_Felix:
Allegiance: Kharadron Overlords

Skyport: Barak-Zilfin
- Additional Footnote: There's No Trading With Some People
Brokk Grungsson (260)
Aether-Khemist (160)
- Artefact: Aethershock Earbuster
Aether-Khemist (160)
20 x Arkanaut Company (240)
- 6x Light Skyhooks
10 x Arkanaut Company (120)
- 3x Light Skyhooks
10 x Arkanaut Company (120)
- 3x Light Skyhooks
12 x Endrinriggers (480)
- 4x Aethermatic Volley Guns
- 4x Drill Cannons
Arkanaut Ironclad (420)
- Main Gun: Aethermatic Volley Cannon
- Great Endrinworks: Malefic Skymines

Total: 1960 / 2000
Extra Command Points: 0
Allies: 0 / 400
Wounds: 100


Que:
Allegiance: Khorne
Lord Of Khorne On Juggernaut (140)
- Artefact: Talisman of Burning Blood
Bloodsecrator (140)
- Artefact: The Brazen Rune
Slaughterpriest (100)
- Blood Blessing: Killing Frenzy
Slaughterpriest (100)
- Blood Blessing: Killing Frenzy
Slaughterpriest (100)
- Blood Blessing: Killing Frenzy
Bloodstoker (80)
- General
- Trait: Violent Urgency
5 x Blood Warriors (100)
- Goreaxes
5 x Blood Warriors (100)
- Goreaxes
10 x Bloodreavers (70)
- Meatripper Axes
20 x Bloodreavers (140)
- Reaver Blades
10 x Skullreapers (340)
- Daemonblades
- 2x Soultearers
10 x Skullreapers (340)
- Daemonblades
- 2x Soultearers
Gore Pilgrims (200)

Total: 1950 / 2000
Extra Command Points: 2
Allies: 0 / 400
Wounds: 146


Adbel:
Allegiance: Grand Host of Nagash
Mortal Realm: Hysh

Leaders
Nagash Supreme Lord Of The Undead (800)
- General
- Lores of the Dead Spell 1: Amethystine Pinions (Vampires)
- Lores of the Dead Spell 2: Vile Transference (Vampires)
- Lores of the Dead Spell 3: Amaranthine Orb (Vampires)
Wight King with Baleful Tomb Blade (120)
- Mount: Steed
- Artefact: Aetherquartz Brooch

Battleline
2 x Morghast Harbingers (220)
- Spirit Halberds
40 x Skeleton Warriors (280)
- Ancient Spears
30 x Skeleton Warriors (240)
- Ancient Spears

Units
5 x Black Knights (120)

Battalions
The First Cohort (160)

Endless Spells
Chronomantic Cogs (60)

Total: 2000 / 2000
Extra Command Points: 1
Allies: 0 / 400
Wounds: 113


Vespan:
Allegiance: Destruction
Mortal Realm: Ghur

Leaders
Troggoth Hag (380)
- General
- Trait: Wild Fury
- Artefact: Gryph-feather Charm
Arachnarok Spider With Grot Shaman (280)
Grot Big Boss On Gigantic Spider (100)

Battleline
40 x Moonclan Grots (260)
- Stabbas & Moon Shields
40 x Moonclan Grots (260)
- Pokin Spears & Moon Shields
20 x Gitmob Grots (100)
- Bows & Slashas

Units
3 x Fellwater Troggoths (160)
3 x Fellwater Troggoths (160)
6 x Grot Fanatics (200)

Endless Spells
Geminids of Uhl-Gysh (40)

Total: 1940 / 2000
Extra Command Points: 1
Allies: 0 / 400
Wounds: 166


Theo:
Allegiance: Fyreslayers - Mortal Realm: Ghyran
LEADERS
Auric Runefather on Magmadroth (260)
- General
- Command Trait : Iron of the Guardian
- Artefact : Jade Diadem
Auric Runemaster (80)
Battlesmith (120)
Grimwrath Berzerker (80)
- Artefact : Ghyrstrike
Auric Runesmiter (120)
- Forge Key
UNITS
30 x Hearthguard Berzerkers (480)
-Poleaxes
30 x Vulkite Berzerkers (360)
-Pairs of Handaxes
30 x Vulkite Berzerkers (360)
-Pairs of Handaxes
BATTALIONS
Lords of the Lodge (110)


Eddie:
Allegiance: Stoneklaw's Gutstompas
Realm:Ulgu
LEADERS
Orruk Warboss (140)
- Boss Choppas
General
Bellowing Tyrant
Talisman of the Watcher
Orruk Warchanter (80)
Moonclan Grot Shaman (80)
Fungoid Cave-Shaman (80)
UNITS
10 x Orruks (80)
-Pair of Choppas
10 x Orruks (80)
-Pair of Choppas
10 x Orruk Brutes (360)
3 x Orruk Gore Gruntas (140)
60 x Moonclan Grots (360)
-Pokin Spears & Moon Shields
- Bad Moon Icon
3 x Grot Fanatics (100)
3 x Grot Fanatics (100)
3 x Grot Fanatics (100)
BEHEMOTHS
Mangler Squigs (240)
ENDLESS SPELLS
Prismatic Palisade (30)
Soulsnare Shackles (20)
1990/2000


Polobolo:
Allegiance: Kharadron Overlords

Skyport: Barak-Zilfin
- Additional Footnote: There's No Trading With Some People

Leaders
Brokk Grungsson (260)
- General

Battleline
10 x Arkanaut Company (120)
- 3x Light Skyhooks
10 x Arkanaut Company (120)
- 3x Light Skyhooks
10 x Arkanaut Company (120)
- 3x Light Skyhooks

Units
9 x Endrinriggers (360)
- 2x Skyhooks
- 1x Drill Cannons
9 x Endrinriggers (360)
- 2x Skyhooks
- 1x Drill Cannons

War Machines
Arkanaut Frigate (240)
- Main Gun: Heavy Sky Cannon
- Great Endrinworks: The Last Word
Arkanaut Frigate (240)
- Main Gun: Heavy Sky Cannon
- Great Endrinworks: Aetherspheric Endrinds (Barak-Zilfin Skyvessel)

Battalions
Iron Sky Squadron (130)

Total: 1950 / 2000
Extra Command Points: 2
Allies: 0 / 400
Wounds: 102
Ostatnio zmieniony pt paź 05, 2018 11:19 am przez Szary, łącznie zmieniany 1 raz.
"The stars change.
The skies burn.
The war remains the same."
~ Takatakk, Skink Starpriest

Grzesiek
Posty: 13

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#14 » czw paź 04, 2018 7:56 am

@Grucha: Czy Great Bray Shaman może być częscia armii Tzeentcha? Nie mogę nigdzie znaleźć informacji, która by to potwierdziła.

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 729

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#15 » czw paź 04, 2018 2:40 pm

Są jako sojusznicy w tej rozpisce? Nie będą wtedy podlegać Allegaince Tzeentch czyli bez destiny dice itp.

Grzesiek
Posty: 13

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#16 » czw paź 04, 2018 3:37 pm

W rozpisce nie są widoczni jako sojusznicy. Tylko w General's Handbook Tzeentch jako sojuszników może mieć:
Chaos Gargants, Everchose, Monsters of Chaos, Slaves to Darkness, Thunderscorn

Tylko nie wiem, bo może battletome Beast of Chaos coś tu zmienił. Jeśli nie to mogą być dalej w jednej armii ale wtedy allegiance to Chaos a nie Tzeentch.

Awatar użytkownika
Szary
Posty: 429

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#17 » pt paź 05, 2018 11:19 am

poprawione ;)
"The stars change.
The skies burn.
The war remains the same."
~ Takatakk, Skink Starpriest

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 729

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#18 » ndz paź 07, 2018 6:52 pm

Dzięki za turniej, fajnie się grało.
Proponuję następny turniej na małe punkty, żeby były 4 szybkie bitwy, np. po 1250 punktów, do tego z naprzemienną inicjatywą (dzisiaj wszyscy trzej przeciwnicy mieli przeciwko mnie dwie tury pod rząd - ubaw dla mnie mniej niż słaby) i na scenariuszach których nie było :
- Total Commitment, Better Part of Valour, Shifting Objectives, Places of Arcane Power.

PS. I po kilka terenów typu LoS-blocker na stole. Jeden duży w okolicach środka. Bez tego nie ma żadnej obrony na strzelanie i na hordy behemotów.

Awatar użytkownika
Artois
Posty: 219

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#19 » pn paź 08, 2018 10:21 am

temat inicjatywy wiecznie żywy :D ale przecież GW udostępniło masę "opcji taktycznych" (dzięki Azz :lol: ) zmieniając zasadę na remisie podczas rzutu...

Mr Nemo
Posty: 12

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#20 » pn paź 08, 2018 10:29 am

Na 1000 pktow sie nie wyrabialismy z 4 grami, na 1250 bedzie jeszcze gorzej. Ale to tylko moje zdanie, mnie zawsze brakuje czasu, bo za duzo myslenia, przesuwania i kulania (czyt. za duzo modeli).

Dla armii, ktora wiele zyskuje z biegiem gry (bo wskrzeszanie), koniec czasu po 3 turze (czy nawet 2) to duze utrudnienie.

Awatar użytkownika
MSZ
Posty: 192

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#21 » pn paź 08, 2018 10:41 am

Na 1250 też jestem za 3 grami. Chyba, że byśmy zagrali na 750 punktów, to wtedy 4 gry mogłyby przejść.

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 729

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#22 » pn paź 08, 2018 11:13 am

Jakie 3 gry na 1250? Toż to graliśmy właśnie 3 gry po 2000 tysiące. od 10:30 do 18:00 graliśmy? po 2,5h na grę wyszło?
Czyli na połowę tych punktów (1000) powinno wystarczyć 1h15m. Jestem pewny, że damy radę 4x 1250 po 1h30m.

750 może być ciekawe i proponuję 5 takich szybkich gier. Max modeli to chyba coś koło 80 będzie.
Albo eskalacja: 750 (1h) w pierwszej bitwie, 1000 (1h30m), 1250 (1h30m), 1500 (2h) :)

lisu
Posty: 161

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#23 » pn paź 08, 2018 11:39 am

Ja również jestem raczej za 3 bitwami po 1250, ewentualnie 4 po 750-1000 pkt. Niestety również należę do grona któremu niezbyt często udaje się zagrać więcej niż 2-3 tury przy dotychczasowych turniejach.

Awatar użytkownika
Szary
Posty: 429

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#24 » pn paź 08, 2018 5:17 pm

Dziękuję wszystkim za przybycie, a moim przeciwnikom za bitwy :D

Jeżeli chodzi o czas gry, niestety mamy limit od górny kwestia sprawnego grania. Sam często macham czterdziestkami saurusów po stole i naprawdę da się wyrobić. O dokładnym formacie przyszłego turnieju poinformuję jak tylko będę wiedział ;) Na 90% będziemy grali na małych stołach na małe punkty okolice 1k. Chyba, że zagramy parówkę :D

A o to wyniki naszego turnieju :)
201810 wyniki.png
201810 wyniki.png (11.58 KiB) Przejrzano 803 razy
"The stars change.
The skies burn.
The war remains the same."
~ Takatakk, Skink Starpriest

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 729

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#25 » śr paź 10, 2018 1:27 pm

Parówka to wyjdzie z 2000 punktów, więc będzie to trwało przy 4 graczach jeszcze dłużej niż ostatnio przy dwóch.

Jeśli na małe punkty to na ile? 4x1250?
Gdyby turniej byłby 04.11. to już za około 3 tygodnie (w międzynarodowy Dzień Taniego Wina - serio!) to muszę już zacząć rozpiskę robić, żeby tym razem zdążyć na czas ;) o malowaniu nie mówiąc.

Awatar użytkownika
Paweł
Posty: 64

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#26 » śr paź 10, 2018 2:10 pm

4x 1250!

Awatar użytkownika
Vespan
Posty: 709

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#27 » śr paź 10, 2018 10:09 pm

Wiadomo, że dużo zależy od paringów, rozpisek i doświadczenia graczy, ale raczej wolę 3 na pewno całe gry niże potencjalnie 4 przerwane.
Pokrzyw: [...] przypomniałem sobie że centki mają boltery na cyckach nie po to by im sutki zasłaniały, tylko do strzelania :)

Awatar użytkownika
Grojszek
Posty: 87

Re: XXVIII Wrocławski turniej Age of Sigmar - "Piękna i Bestie" 07.10 (niedziela)

Post#28 » czw paź 11, 2018 10:04 am

I tu jak najbardziej popieram Vespana lepiej 3 gry niż 4 bo przynajmniej żadnej się nie przerwie po 2 rundzie jak to się często zdarza przy armiach hordowych.

Wróć do „Turnieje i granie zorganizowane”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Grzesiek i 1 gość