Company of Iron

Awatar użytkownika
Antchuck
Posty: 67

Company of Iron

Post#1 » wt cze 13, 2017 11:57 am

PP także dostrzegło potrzebę posiadania mniejszych gier z tymi samymi figurkami, żeby zmniejszyć próg wejścia.
Po mini grach opublikowanych w No Quarter przyszła pora na skirmisza.
Kompania Żelaza zadebiutuje na Lock & Load, na pewno da się zobaczyć na youtubie filmiki z gejmpleja.
Sama gra zawita na półki w październiku.

Obrazek

http://privateerpress.com/community/pri ... r-6-9-2017
#DesignSpace

Awatar użytkownika
jarv
Posty: 79

Re: Company of Iron

Post#2 » wt cze 13, 2017 12:59 pm

Intrygujące, biorąc pod uwagę, że początkowo to właśnie Warmachine było ... skirmishem? ;]

Awatar użytkownika
Antchuck
Posty: 67

Re: Company of Iron

Post#3 » wt cze 13, 2017 1:18 pm

W mojej opinii to takie kłamstewko marketingowe zawsze było.
Dało się grać na samych jackach/bestiach na małe punkty, ale gry nigdy nie balansowano pod tym kątem.
Jakiekolwiek granie skirmiszowe wymagało więc od graczy zostawienie strony piątej poprzednich edycji podręcznika w szufladzie i przycięcie power gamerskich zagrywek. A nawet wtedy ciężko było się odbić po pierwszym uderzeniu przeciwnika lub pechowym rzucie kostkami.

Z ciekawością zobaczę, jakie modyfikacje zasad zmienią ten stan rzeczy.
#DesignSpace

Awatar użytkownika
Garghgor
Posty: 63

Re: Company of Iron

Post#4 » pt cze 23, 2017 11:10 am

WMH na początku właśnie była takim skirmishem, potem zaczęli dodawać piechotę na duza skale i zrobili z tego bitewniaka.

Szczerze to liczyłem na powrót do tamtych dni, a tu okazuje sie, że w pudelku będą dwie jednostki piechoty ☹

Ale czekam i liczę na mniejszą skale również.

Awatar użytkownika
jarv
Posty: 79

Re: Company of Iron

Post#5 » pt cze 23, 2017 11:59 am

Aaaale - podobno każdy model porusza się niezależnie - vide skirmishowy model - czyli taki unit piechoty - 6-10 ludków, to jest 6-10 modeli niezależnych.

Poczekamy, zobaczymy. ;]

Awatar użytkownika
Antchuck
Posty: 67

Re: Company of Iron

Post#6 » pn lip 03, 2017 2:55 pm

https://youtu.be/JLDxCwv-RFY

Will Hungerford udzielił paru wywiadów na Origins Games Fair.

Co dało się z nich wyłowić:
    Nie będzie warcasterów/warlocków
    Nie będzie dużych i wielkich podstawek
    Odpadają zasady koherencji jednostek
    Modele będą aktywowane naprzemiennie przez obu graczy
    Zestaw startowy będzie zawierał książeczkę z dodatkowymi zasadami/zmianami względem warmachiny
    Na chwilę obecną systemu kampanijnego nie ma (Will chciałby mieć, pewnie wyda coś na stronach No Quarter)
    Z wystawionych modeli wybieramy dowódcę, który otrzyma dodatkowe umiejętności/atrybuty, np. Jack/Beast marshal
    W czasie gry będziemy dysponować kartami taktyk/featów (?) - mechanizm ma być podobny do tego z The Undercity, gdzie na kazdej karcie są dwa pola z trigerami i efektami, które możemy wybrać.
    W przypadku pokonania modelu dochodzi dodatkowy krok - rzut na injury table. Nie wiem, czy interpretować to jako możliwość powrotu modelu do gry w jeszcze danej rozgrywce, czy zalążek mechanik kampanijnych.

Krążą ploty, jest szansa, że PP wymięknie i wyda zasady za darmo wcześniej ;-)
#DesignSpace

Awatar użytkownika
kasprzyk
Posty: 30

Re: Company of Iron

Post#7 » wt paź 31, 2017 9:51 am

Cześć,
Ktoś może testował albo ma jakieś opinie bezpośrednio od kogoś kto testował?

http://privateerpress.com/organized-play/game-rules-errata
https://drive.google.com/file/d/0B2jAy3eAmhaGRmd0Q0E3cENyaE0/view

Wróć do „Warmachine/Hordes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość