Nowości GW 2017

Czyli co w trawie piszczy
Awatar użytkownika
BuyBack
Posty: 189

Re: Nowości GW 2017

Post#301 » śr sie 23, 2017 9:44 am

Raziel pisze:oby kuźwa nie na ślimaku :o
co Ty masz do slimaków ? ;)

Swoja droga, jedyne co poki co mnie rozczarowało to troszku slaba grafika na okladce codexu Death Guard... troche takie za bardzo kreskowkowe... szkoda.... :( no i hybryda slimaka-stonogi z pługiem..... .

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 414

Re: Nowości GW 2017

Post#302 » wt wrz 05, 2017 7:26 pm


Awatar użytkownika
pokrzyw
Posty: 472

Re: Nowości GW 2017

Post#303 » wt wrz 05, 2017 9:01 pm

Putrid Detonation - padłem po tym tekście o odświeżającym działaniu ;)

Coraz bardziej mnie te zgniłki przyciągają, choć już uzbierałem górkę bitsów na potrzeby noise marines ;)

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 502

Re: Nowości GW 2017

Post#304 » czw wrz 07, 2017 9:08 pm

Plazmaguny na death guardach z rapidem na 18" :D
Obrazek

Awatar użytkownika
pokrzyw
Posty: 472

Re: Nowości GW 2017

Post#305 » pt wrz 08, 2017 8:57 am

Ale co ciekawe nie mają motorów, nie mają havoków. Ich FnP nie działa na plasmy.. więc deal taki sobie (choć wiadomo że plasma jest jedną z najlepszych broni teraz).

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 502

Re: Nowości GW 2017

Post#306 » pn wrz 11, 2017 4:47 pm

Ha, jaki fajny pokrak do Death Guard. I ile miejsca na trupy i flaki na pancerzu. :D
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 414

Re: Nowości GW 2017

Post#307 » pn wrz 11, 2017 7:15 pm

Zapowiedź mechaników z Marsa :)
Obrazek

Wróć do „Nowości”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość