Nowości GW 2017

Czyli co w trawie piszczy
deathwatch2020
Posty: 53

Re: Nowości GW 2017

Post#351 » ndz mar 18, 2018 5:52 pm

dla kogoś kto potrzebuje bitsy mechanicusu to fajnmy secik jak uda się pozbyć necronów. Ja prawdopodobnie kuipię tylko dlatego żeby skonwertować knighty.

Awatar użytkownika
Redd
Posty: 20

Re: Nowości GW 2017

Post#352 » pn mar 19, 2018 11:22 am

Nowy Start Collecting! z Necronami chyba nikt nie kupuje Annihilation Barge ;p. Poza tym fajna pula jednostek. Czyżby po lewej stronie Overlorda stoi nowy model Necron Lorda?
Obrazek

Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 193

Re: Nowości GW 2017

Post#353 » pn mar 19, 2018 11:40 am

To chyba jest lord z barki, także nic nowego.

Awatar użytkownika
pokrzyw
Posty: 517

Re: Nowości GW 2017

Post#354 » wt mar 20, 2018 9:08 am

tak, potwierdzam to lord z barki

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 727

Re: Nowości GW 2017

Post#355 » wt mar 20, 2018 9:44 am

Pojazd ze startera można złożyć albo w wersji Annihilation Barge (jak na zdjeciu) albo wyjąć duże działa (nie przyklejać!) i wstawić tam tego Overloda z mniejszą podstawką i mamy Catacomb Command Barge.
Obrazek
Dwa troopsy, fast (scaraby), dwa HQ lub zamiennie jeden Heavy. Bardzo dobry zestaw jak na starter, jak ktoś zaczyna grać najstarszą, najpotężniejszą i najbardziej zaawansowaną technologicznie frakcją w świecie 40k :D

Awatar użytkownika
Kubolakuba
Posty: 36

Re: Nowości GW 2017

Post#356 » wt mar 20, 2018 10:27 am

Mam dziwne wrażenie że w porównaniu do innych Stat collecting ten ma bardzo dużo modeli co może zmienić cenę

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
kicu
Posty: 9

Re: Nowości GW 2017

Post#357 » czw mar 22, 2018 6:56 am

https://www.warhammer-community.com/2018/03/22/breaking-news-major-revealsgw-homepage-post-1/

KodeksyKnightow, Harlequini oraz Deathwatch

Army builder




Oraz Święty Plastik. Siostry nadchodzą

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 630

Re: Nowości GW 2017

Post#358 » czw mar 22, 2018 8:42 am

Właśnie miałem pisać, super sprawa! Szkoda tylko że na matched play builder trza jeszcze czekać. No i znów Renegate Knights bez zasad...

Awatar użytkownika
BuyBack
Posty: 232

Re: Nowości GW 2017

Post#359 » czw mar 22, 2018 10:18 am

Święto lasu, GW podjeło temat sióstr :D

Awatar użytkownika
Korwey
Posty: 282

Re: Nowości GW 2017

Post#360 » pn mar 26, 2018 4:16 pm

https://www.warhammer-community.com/2018/03/26/codex-drukhai-preview-assembling-your-raiding-party/

Zaczyna się :twisted:
No ciekawe te rozpiski na 6+ detaczmentów będą.. ale nadal nie ufam, że GW znów mnie nie orżnie na kodeksie i da dla odmiany coś grywalnego..
We are bad people but we can be worse

Awatar użytkownika
kicu
Posty: 9

Re: Nowości GW 2017

Post#361 » pn mar 26, 2018 4:38 pm

No swoją drogą ciekawe, czy zasady turniejów będą jakoś dopasowane do tego :D

Awatar użytkownika
Korwey
Posty: 282

Re: Nowości GW 2017

Post#362 » wt mar 27, 2018 4:19 pm

kicu pisze:No swoją drogą ciekawe, czy zasady turniejów będą jakoś dopasowane do tego :D


Będą musiały być zmienione. Każdy TO który się nie podporządkuje zginie otruty niezidentyfikowaną substancją (a i tak wina będzie przypisana Rosjanom, ha!)

https://www.warhammer-community.com/2018/03/27/codex-drukhari-preview-the-kabalsgw-homepage-post-3/
Wygląda na to..
To nie możliwe!
Czyżby GW nas nie zdradziło w nowym kodeksie?
:o
We are bad people but we can be worse

Awatar użytkownika
Korwey
Posty: 282

Re: Nowości GW 2017

Post#363 » pn kwie 16, 2018 6:44 pm

We are bad people but we can be worse

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 727

Re: Nowości GW 2017

Post#364 » pn kwie 16, 2018 7:01 pm

Czyli w pierwszej turze można wyjść z rezerw tylko w swoim deplojmencie? W drugiej już dowolnie ?

Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 193

Re: Nowości GW 2017

Post#365 » pn kwie 16, 2018 7:10 pm

Tak.

Awatar użytkownika
Korwey
Posty: 282

Re: Nowości GW 2017

Post#366 » pn kwie 16, 2018 8:51 pm

Z ciekawostek do rezerw jeszcze wspomnę, że nie można już nijak przesuwać ludzików po tym jak wyjdą z rezerw inaczej niż przez szarżę (warptime itp)
We are bad people but we can be worse

Awatar użytkownika
Korwey
Posty: 282

Re: Nowości GW 2017

Post#367 » pt kwie 27, 2018 4:21 pm

Obrazek

Webway portal ponoć do użytku przez wszystkie 3 eldarskie frakcje. Mam nadzieję, że również jakieś bitsy DE/Harlekinów dodadzą żeby można go przerobić pod swoją armię.
We are bad people but we can be worse

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 727

Re: Nowości GW 2017

Post#368 » pt kwie 27, 2018 6:56 pm

Kurcze, ładna ta brama. Pewnie do wychodzenia z rezerw.
Szkoda, że Demony takiej nie dostały. Eldarom nie brakuje mobilności.

Awatar użytkownika
Korwey
Posty: 282

Re: Nowości GW 2017

Post#369 » pn kwie 30, 2018 6:11 pm

125 zł za portal, ale pewnie tylko jedno 'skrzydło'
Wycieku zasad jeszcze nie widziałem żadnego.
We are bad people but we can be worse

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 727

Re: Nowości GW 2017

Post#370 » czw maja 10, 2018 8:23 pm

Nowe świństwa od Nurgla. Larwy, muchy, mutanty :D i imperialni dla lojalistów.
Obrazek
Obrazek

Nowi rzeźbiarze? Wydaje mi się, że odbiegają te modele nieco stylistyką od dotychczasowego GW.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 630

Re: Nowości GW 2017

Post#371 » pt maja 11, 2018 3:53 pm

Nurglaki extra, czyżby nowe Spawny?

Awatar użytkownika
Raziel
Posty: 1134

Re: Nowości GW 2017

Post#372 » sob maja 12, 2018 8:01 am

Xyxelu, wydaje Ci się. Te same macki, te same pseudo śmieszne wstawki i postacie bardziej przypominające zryte klauny, niż obdarowanych plagą wybrańców.
Z trudem, ale akceptuję totalną zmianę klimatu w AoS, jednak w czterdziestce jest to dla mnie pozbawione sensu. Rozumiem jednak, że tam, gdzie ja chciałbym widzieć sens, twórcy systemu mają przed oczami tabelkę z wykresem dochodów ze sprzedaży.
Na szczęście istnieje greenstuff, oraz nieskończona paleta kolorów, którymi można będzie choć w niewielkim stopniu naprawić te nowe szkarady.
Nie zaglądam do blogów czy innych facebuków GW więc nie wiem co to, ale ciekawią mnie te nowe ludziki, jakaś nowa frakcja, czy kolejny odłam Ministorum?
Palić! Mordować! Gwałcić! Rabować!

Awatar użytkownika
Avatarofhope
Posty: 807

Re: Nowości GW 2017

Post#373 » sob maja 12, 2018 9:54 am

Podobno adeptus arbites. Zgadzam się z Razielem, że z nurglem te mutanty mają niewiele wspólnego. Myślę, że lepiej wyglądaliby w mroczniejszym malowaniu (ten z mackami). A same modele super.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
These men are my bodyguards, their lives forfeit to the guarantee of my physical safety. Of their loyalty to me there shall be no question nor doubt. No other commander shall they have in battle nor in service. So it is decreed!

Emperor of Mankind

Awatar użytkownika
Hegemon Krisu
Posty: 81

Re: Nowości GW 2017

Post#374 » sob maja 12, 2018 9:52 pm

to Rogue Trader - nowa gierka skrymiszowa ala nekromunda.
modele ładne choć stylistyka która teraz obdarza nas generalny wydawca strasznie odbiega od dobrej starej... ale to tak jak ze starwarsami, nowe nie mają sie podobać nam (my mamy już ludki) tylko obecnemu pokoleniu...

deathwatch2020
Posty: 53

Re: Nowości GW 2017

Post#375 » ndz maja 13, 2018 3:03 pm

mi macko pan się podoba, ale z kolei część imperialna nie leży za bardzo też czekam na więcej zdjęć bo pan z cyber nogami w tle ma potencjał.

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 727

Re: Nowości GW 2017

Post#376 » pn maja 21, 2018 9:04 pm

Yay! Nadchodzą nieuprzejme roboty i kłótliwi barbarzyńcy ale wesołe szkraby dadzą sobie z nimi radę!
Już czekam na komentarz Raziela na nową linię produktów od GW hyhy. (mam nadzieję, że to fake)
Obrazek
A gdzie reprezentanci azjatyckiej rasy? Dyskryminacja! :P
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Sir_BUBU
Posty: 112

Re: Nowości GW 2017

Post#377 » pn maja 21, 2018 9:09 pm

"Kid-friendly GrimDark", a ja myślałem że to inna nazwa dla 8 edycji.... :evil:

Obrazek

Awatar użytkownika
Avatarofhope
Posty: 807

Re: Nowości GW 2017

Post#378 » pn maja 21, 2018 9:48 pm

Chcą przyciągnąć dzieciaki do czytania, na wzór starej "szkoły przy cmentarzu?" :D

Obrazek
These men are my bodyguards, their lives forfeit to the guarantee of my physical safety. Of their loyalty to me there shall be no question nor doubt. No other commander shall they have in battle nor in service. So it is decreed!

Emperor of Mankind

Awatar użytkownika
Raziel
Posty: 1134

Re: Nowości GW 2017

Post#379 » wt maja 22, 2018 12:27 am

Heh, koszmar... na szczęście jak się obudzę, news Xyxela okaże się tylko złym snem...
Palić! Mordować! Gwałcić! Rabować!

Awatar użytkownika
blackout_sys
Posty: 508

Re: Nowości GW 2017

Post#380 » wt maja 22, 2018 7:44 am

Spadłem z krzesła xD

Gdzie jest guzik preorder? Rozwalę na nim myszkę!

Awatar użytkownika
SamboR
Posty: 547

Re: Nowości GW 2017

Post#381 » wt maja 22, 2018 8:34 am

Najlepsza jest wszędzie podkreślana awersja do uzbrojenia :D
W mrocznej przyszłości 41 tysiąclecia jest tylko wojna. No i jeszcze wesołe przygody gromadki słodziaków :D
WarCor Infinity na Dolny Śląsk.
Chcesz nauczyć się grać w Infinity? Napisz PMkę.

deathwatch2020
Posty: 53

Re: Nowości GW 2017

Post#382 » sob maja 26, 2018 10:54 pm

nie ma to jak promować dezercji wśród imperialnej młodzieży. niech imperator spali ich swoim świętym płomieniem bo oni nie wiedzą co robią.

Awatar użytkownika
Korwey
Posty: 282

Re: Nowości GW 2017

Post#383 » pt cze 29, 2018 2:17 pm

Obrazek
We are bad people but we can be worse

Awatar użytkownika
blackout_sys
Posty: 508

Re: Nowości GW 2017

Post#384 » czw lip 05, 2018 6:54 am

Dla równowagi będzie też i seria Warhammer Horror, czyli Wh40k i Mortal Realms w konwencji horroru. Te "mroczne" światy są już tak wyprane i wycukierkowane, że chyba nawet przeczytam zapowiedziany otwierający zbiór opowiadań, żeby sprawdzić co udało im się z obu uniwersum wyciągnać i co wg nich jest horrorem :|

Obrazek

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 354

Re: Nowości GW 2017

Post#385 » czw lip 05, 2018 9:54 am

To RPG bezprądowe mnie zainteresowało. Grałbym.

I jeszcze kill team do tego, miodzio

Awatar użytkownika
Raziel
Posty: 1134

Re: Nowości GW 2017

Post#386 » pn paź 22, 2018 8:54 am

No i mamy Speed Freeaks:
https://www.games-workshop.com/en-PL/Wa ... s-2018-eng
Liczyłem na tonę nowości do orków... a tu tylko dwie wyścigówki. Mam nadzieję, że do normalnego bitewniaka dadzą jednak nowe autka, których modele na dzień dzisiejszy mają prawie po 40 lat.
Palić! Mordować! Gwałcić! Rabować!

Awatar użytkownika
blackout_sys
Posty: 508

Re: Nowości GW 2017

Post#387 » pn paź 22, 2018 9:04 am

Z tego co pamiętam to są w sumie 4 nowe samochody i super motor szefa, który ma Ci pozwolić na wystawienie armii full pojazdowej, ale tylko dwa z nich są w dużej paczce.

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 354

Re: Nowości GW 2017

Post#388 » pn paź 22, 2018 9:59 am

I jeszcze teren dali - mek workshop

Awatar użytkownika
Raziel
Posty: 1134

Re: Nowości GW 2017

Post#389 » pn paź 29, 2018 10:57 am

Są nowe orkowe maszyny.
Plusy:
- NOWE!!!
- ładne
- ciekawe i z milionem detali
- jajcarski klimat

Minusy:
- jajcarski klimat
- mocno "wyścigowy" dizajn, co nie każdemu może pasować, wszak nie każdy klan to ścigacze
- brak nowych/starych modeli (zaraz zaglądnę do kodeksu jeśli już jest, ale wydaje mi się, że niektóre stare jednostki mogły odejść do lamusa)

Na koniec mała zajawka w temacie Speed Freeks. Pudełko nie wychodzi wcale rewelacyjnie cenowo dla kogoś, kto nie ma zamiaru w to grać, a modele potrzebuje tylko do czterdziestki. Pudło mamy za 510pln, a teoretyczna wartość pojedynczych
modeli w sklepie wynosi 520pln. Jednak pudło ma dwie zalety, mniej istotna, to kilka terenów, bardziej istotna, to dwa pojazdy, które chyba (nie wiem na 100%) będą tylko w tym pudełku.

Obrazek
Najmniej złomowate auto, na jakie mógł się pokusić uzdolniony Mek. Tylko dizajn mi nie pasi, dodałbym trochę więcej blach i nitów.

Obrazek
Zrobiłem sam podobny (oczywiście nie tak detaliczny), ale wydawał mi się kompletnie nie w klimacie wiec go nie wystawiałem, teraz nie będę miał wyrzutów sumienia :D

Obrazek
W końcu porządna maszyna dla odważnego WarBossa i to z szoferem.

Obrazek
Taka sobie wyścigufffka, ale tony detali powalają.
Palić! Mordować! Gwałcić! Rabować!

Awatar użytkownika
Avatarofhope
Posty: 807

Re: Nowości GW 2017

Post#390 » pt lis 02, 2018 10:12 pm

Nowe CSM-y.

Obrazek
These men are my bodyguards, their lives forfeit to the guarantee of my physical safety. Of their loyalty to me there shall be no question nor doubt. No other commander shall they have in battle nor in service. So it is decreed!

Emperor of Mankind

Awatar użytkownika
Raziel
Posty: 1134

Re: Nowości GW 2017

Post#391 » sob lis 03, 2018 3:22 am

Jasne. Raptem dwie sztuki, do kolejnej niewydarzonej planszówki ze stajni GW, tudzież stodoły.
Palić! Mordować! Gwałcić! Rabować!

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 727

Re: Nowości GW 2017

Post#392 » sob lis 03, 2018 10:00 am

Ładne ale szkoda, że takie statyczne pozy, praktycznie takie same dla obu modeli. Pewnie dlatego, że to gra planszowa i modele muszą być łatwe do złożenia albo nawet od razu w jednym kawałku.

Awatar użytkownika
Raziel
Posty: 1134

Re: Nowości GW 2017

Post#393 » sob lis 03, 2018 11:21 am

Tak, oni różnią się prawym naramiennikiem i głową. Dlatego jestem za tym, żeby Avatarofhope następnym razem przemyślał swoją wypowiedź, zanim palnie głupotę i ludziom narobi nadziei ;)
Palić! Mordować! Gwałcić! Rabować!

Awatar użytkownika
Avatarofhope
Posty: 807

Re: Nowości GW 2017

Post#394 » sob lis 03, 2018 2:50 pm

Raziel pisze:Tak, oni różnią się prawym naramiennikiem i głową. Dlatego jestem za tym, żeby Avatarofhope następnym razem przemyślał swoją wypowiedź, zanim palnie głupotę i ludziom narobi nadziei ;)


ok :(

Obrazek
These men are my bodyguards, their lives forfeit to the guarantee of my physical safety. Of their loyalty to me there shall be no question nor doubt. No other commander shall they have in battle nor in service. So it is decreed!

Emperor of Mankind

Awatar użytkownika
Raziel
Posty: 1134

Re: Nowości GW 2017

Post#395 » ndz lis 04, 2018 12:36 am

Właśnie przeglądnąłem, świeżusi kodeks Orków. Tak jak się spodziewałem, wyleciały z niego wszelkie Warbuggy, Wartraki i Skorchy. W ich miejsce wpierdzieliły się wszelkiej maści wyścigówki. Czy to dobrze? W zasadzie bez różnicy dla kogoś, kto lubi i potrafi konwertować. Nowe pojazdy mają ciekawsze uzbrojenie i bajery. Tę zmianę uważam za nieszkodliwą, a dla upartych, w Index Xenos 2, statystyki dla starych jednostek są.
Jest też kilka zmian w uzbrojeniu, komandosi stracili możliwosć brania bigshoota i rokity, ale szczególnie Battlewagon dostał po mordzie, rozróżniono aż trzy jego wariacje, zupełnie bez potrzeby, a co najgorsze, teraz Battlewagon można dozbroić tylko w bigshooty, rakiety poszły w piździec.

Na koniec zostawiłem sobie pieprzonego rodzyna, mianowicie, WarBoos nie ma już możliwości ubrać się w mega armora. To jest jakaś kpina i kompletnie nie mam pojęcia o co chodzi. Tłumaczę to sobie tylko jednym, GW ma pełno modeli zwykłych bossów w magazynach, więc chce, żeby się wyprzedały. Jeśli się mylę, i ktoś najzwyczajniej w świecie zapomniał wstawić warscrolla WarBossa w mega armorze do książki, to mamy do czynienia z największą profanacją od czasu Nekronów handlujących dywanami i walczących u boku Space Marine.
Tak więc teraz Boss będzie się kitrał za plecami swoich podwładnych, żeby czasem kilku kultystów nie ustrzeliło go salwą z autoganów. Oczywiście, żadnych fajnych skili Boss też nie dostał, bo po co, przecież to jebany OrkMegaKiller, sama jego obecność wystarczy, żeby wrogowie spieprzali w popłochu.

Na pocieszenie, Orki dostały eksplodującą szóchę, czyli jeśli w czasie strzelania wyrzucisz gołą 6kę, to możesz rzucić kolejną kość na ekstra trafienie, niestety, dodatkowe trafienia już nie są eksplodujące.
Panie Games Workszop, pierdol się pan i wracaj do promowania swoich zeszmaconych kosmicznych marynarzy.

PS. Dla tych, co nie rozumieją dlaczego się wpieniam dodaję, że koło nosa mi lata fakt, iż orkowy sprzęt ciężki teraz mniej kosztuje punktowo. Dla mnie to jest jedynie potwierdzenie faktu, że modele zalegają GW na magazynach i trzeba było coś zrobić, żeby zaczęły się sprzedawać.

PS2. Tak, nadal można legalnie korzystać z Idex-Xenos... Super pocieszenie, naprawdę, banda złodziei...
Ostatnio zmieniony pn lis 05, 2018 12:00 pm przez Raziel, łącznie zmieniany 1 raz.
Palić! Mordować! Gwałcić! Rabować!

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 630

Re: Nowości GW 2017

Post#396 » ndz lis 04, 2018 1:31 pm

Ja wiem, że GW złe, be i fuj ale opanujmy emocje i zasięgnijmy języka :)
Może nie jest to najwygodniejsze rozwiązanie ale wg. GW tak się gra:
Obrazek
W skrócie - jak była opcja w Indexie to nadal jest. Możesz grać tak jak chcesz.

Awatar użytkownika
Avatarofhope
Posty: 807

Re: Nowości GW 2017

Post#397 » ndz lis 04, 2018 8:05 pm

Obrazek

Obrazek
These men are my bodyguards, their lives forfeit to the guarantee of my physical safety. Of their loyalty to me there shall be no question nor doubt. No other commander shall they have in battle nor in service. So it is decreed!

Emperor of Mankind

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 727

Re: Nowości GW 2017

Post#398 » ndz lis 04, 2018 10:10 pm

Squaty! (dwa) :)
Obrazek

Awatar użytkownika
cavalierdejeux
Posty: 992

Re: Nowości GW 2017

Post#399 » ndz lis 04, 2018 11:25 pm

xyxel pisze:Squaty! (dwa) :)

Poniosła Cię wyobraźnia... to są akurat Ratlingi :)
Boreliusz, I've a feeling we're not in Özz anymore.
2017... "Obyś żył w ciekawych czasach... tfu... tfu... na psa urok" :twisted:

Awatar użytkownika
pokrzyw
Posty: 517

Re: Nowości GW 2017

Post#400 » sob lis 17, 2018 9:47 am

Izwor pisze:W skrócie - jak była opcja w Indexie to nadal jest. Możesz grać tak jak chcesz.


Izwor, to znaczy że mogę przyjść na turniej z jednostkami indexowymi(dakka dreadnougthy)? Ostatnio się dowiedziałem że nie bardzo.. o ile GW jest ok bo klaryfikuje sprawę, to gracze sobie sami gotują ten los..

Wróć do „Nowości”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość