Nowości GW 2017

Czyli co w trawie piszczy
deathwatch2020
Posty: 52

Re: Nowości GW 2017

Post#351 » ndz mar 18, 2018 5:52 pm

dla kogoś kto potrzebuje bitsy mechanicusu to fajnmy secik jak uda się pozbyć necronów. Ja prawdopodobnie kuipię tylko dlatego żeby skonwertować knighty.

Awatar użytkownika
Redd
Posty: 20

Re: Nowości GW 2017

Post#352 » pn mar 19, 2018 11:22 am

Nowy Start Collecting! z Necronami chyba nikt nie kupuje Annihilation Barge ;p. Poza tym fajna pula jednostek. Czyżby po lewej stronie Overlorda stoi nowy model Necron Lorda?
Obrazek

Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 186

Re: Nowości GW 2017

Post#353 » pn mar 19, 2018 11:40 am

To chyba jest lord z barki, także nic nowego.

Awatar użytkownika
pokrzyw
Posty: 506

Re: Nowości GW 2017

Post#354 » wt mar 20, 2018 9:08 am

tak, potwierdzam to lord z barki

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 711

Re: Nowości GW 2017

Post#355 » wt mar 20, 2018 9:44 am

Pojazd ze startera można złożyć albo w wersji Annihilation Barge (jak na zdjeciu) albo wyjąć duże działa (nie przyklejać!) i wstawić tam tego Overloda z mniejszą podstawką i mamy Catacomb Command Barge.
Obrazek
Dwa troopsy, fast (scaraby), dwa HQ lub zamiennie jeden Heavy. Bardzo dobry zestaw jak na starter, jak ktoś zaczyna grać najstarszą, najpotężniejszą i najbardziej zaawansowaną technologicznie frakcją w świecie 40k :D

Awatar użytkownika
Kubolakuba
Posty: 36

Re: Nowości GW 2017

Post#356 » wt mar 20, 2018 10:27 am

Mam dziwne wrażenie że w porównaniu do innych Stat collecting ten ma bardzo dużo modeli co może zmienić cenę

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
kicu
Posty: 9

Re: Nowości GW 2017

Post#357 » czw mar 22, 2018 6:56 am

https://www.warhammer-community.com/2018/03/22/breaking-news-major-revealsgw-homepage-post-1/

KodeksyKnightow, Harlequini oraz Deathwatch

Army builder




Oraz Święty Plastik. Siostry nadchodzą

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 595

Re: Nowości GW 2017

Post#358 » czw mar 22, 2018 8:42 am

Właśnie miałem pisać, super sprawa! Szkoda tylko że na matched play builder trza jeszcze czekać. No i znów Renegate Knights bez zasad...

Awatar użytkownika
BuyBack
Posty: 230

Re: Nowości GW 2017

Post#359 » czw mar 22, 2018 10:18 am

Święto lasu, GW podjeło temat sióstr :D

Awatar użytkownika
Korwey
Posty: 276

Re: Nowości GW 2017

Post#360 » pn mar 26, 2018 4:16 pm

https://www.warhammer-community.com/2018/03/26/codex-drukhai-preview-assembling-your-raiding-party/

Zaczyna się :twisted:
No ciekawe te rozpiski na 6+ detaczmentów będą.. ale nadal nie ufam, że GW znów mnie nie orżnie na kodeksie i da dla odmiany coś grywalnego..
We are bad people but we can be worse

Awatar użytkownika
kicu
Posty: 9

Re: Nowości GW 2017

Post#361 » pn mar 26, 2018 4:38 pm

No swoją drogą ciekawe, czy zasady turniejów będą jakoś dopasowane do tego :D

Awatar użytkownika
Korwey
Posty: 276

Re: Nowości GW 2017

Post#362 » wt mar 27, 2018 4:19 pm

kicu pisze:No swoją drogą ciekawe, czy zasady turniejów będą jakoś dopasowane do tego :D


Będą musiały być zmienione. Każdy TO który się nie podporządkuje zginie otruty niezidentyfikowaną substancją (a i tak wina będzie przypisana Rosjanom, ha!)

https://www.warhammer-community.com/2018/03/27/codex-drukhari-preview-the-kabalsgw-homepage-post-3/
Wygląda na to..
To nie możliwe!
Czyżby GW nas nie zdradziło w nowym kodeksie?
:o
We are bad people but we can be worse

Awatar użytkownika
Korwey
Posty: 276

Re: Nowości GW 2017

Post#363 » pn kwie 16, 2018 6:44 pm

We are bad people but we can be worse

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 711

Re: Nowości GW 2017

Post#364 » pn kwie 16, 2018 7:01 pm

Czyli w pierwszej turze można wyjść z rezerw tylko w swoim deplojmencie? W drugiej już dowolnie ?

Awatar użytkownika
Nemesis
Posty: 186

Re: Nowości GW 2017

Post#365 » pn kwie 16, 2018 7:10 pm

Tak.

Awatar użytkownika
Korwey
Posty: 276

Re: Nowości GW 2017

Post#366 » pn kwie 16, 2018 8:51 pm

Z ciekawostek do rezerw jeszcze wspomnę, że nie można już nijak przesuwać ludzików po tym jak wyjdą z rezerw inaczej niż przez szarżę (warptime itp)
We are bad people but we can be worse

Awatar użytkownika
Korwey
Posty: 276

Re: Nowości GW 2017

Post#367 » pt kwie 27, 2018 4:21 pm

Obrazek

Webway portal ponoć do użytku przez wszystkie 3 eldarskie frakcje. Mam nadzieję, że również jakieś bitsy DE/Harlekinów dodadzą żeby można go przerobić pod swoją armię.
We are bad people but we can be worse

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 711

Re: Nowości GW 2017

Post#368 » pt kwie 27, 2018 6:56 pm

Kurcze, ładna ta brama. Pewnie do wychodzenia z rezerw.
Szkoda, że Demony takiej nie dostały. Eldarom nie brakuje mobilności.

Awatar użytkownika
Korwey
Posty: 276

Re: Nowości GW 2017

Post#369 » pn kwie 30, 2018 6:11 pm

125 zł za portal, ale pewnie tylko jedno 'skrzydło'
Wycieku zasad jeszcze nie widziałem żadnego.
We are bad people but we can be worse

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 711

Re: Nowości GW 2017

Post#370 » czw maja 10, 2018 8:23 pm

Nowe świństwa od Nurgla. Larwy, muchy, mutanty :D i imperialni dla lojalistów.
Obrazek
Obrazek

Nowi rzeźbiarze? Wydaje mi się, że odbiegają te modele nieco stylistyką od dotychczasowego GW.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 595

Re: Nowości GW 2017

Post#371 » pt maja 11, 2018 3:53 pm

Nurglaki extra, czyżby nowe Spawny?

Awatar użytkownika
Raziel
Posty: 1072

Re: Nowości GW 2017

Post#372 » sob maja 12, 2018 8:01 am

Xyxelu, wydaje Ci się. Te same macki, te same pseudo śmieszne wstawki i postacie bardziej przypominające zryte klauny, niż obdarowanych plagą wybrańców.
Z trudem, ale akceptuję totalną zmianę klimatu w AoS, jednak w czterdziestce jest to dla mnie pozbawione sensu. Rozumiem jednak, że tam, gdzie ja chciałbym widzieć sens, twórcy systemu mają przed oczami tabelkę z wykresem dochodów ze sprzedaży.
Na szczęście istnieje greenstuff, oraz nieskończona paleta kolorów, którymi można będzie choć w niewielkim stopniu naprawić te nowe szkarady.
Nie zaglądam do blogów czy innych facebuków GW więc nie wiem co to, ale ciekawią mnie te nowe ludziki, jakaś nowa frakcja, czy kolejny odłam Ministorum?
Palić! Mordować! Gwałcić! Rabować!

Awatar użytkownika
Avatarofhope
Posty: 800

Re: Nowości GW 2017

Post#373 » sob maja 12, 2018 9:54 am

Podobno adeptus arbites. Zgadzam się z Razielem, że z nurglem te mutanty mają niewiele wspólnego. Myślę, że lepiej wyglądaliby w mroczniejszym malowaniu (ten z mackami). A same modele super.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
These men are my bodyguards, their lives forfeit to the guarantee of my physical safety. Of their loyalty to me there shall be no question nor doubt. No other commander shall they have in battle nor in service. So it is decreed!

Emperor of Mankind

Awatar użytkownika
Hegemon Krisu
Posty: 81

Re: Nowości GW 2017

Post#374 » sob maja 12, 2018 9:52 pm

to Rogue Trader - nowa gierka skrymiszowa ala nekromunda.
modele ładne choć stylistyka która teraz obdarza nas generalny wydawca strasznie odbiega od dobrej starej... ale to tak jak ze starwarsami, nowe nie mają sie podobać nam (my mamy już ludki) tylko obecnemu pokoleniu...

deathwatch2020
Posty: 52

Re: Nowości GW 2017

Post#375 » ndz maja 13, 2018 3:03 pm

mi macko pan się podoba, ale z kolei część imperialna nie leży za bardzo też czekam na więcej zdjęć bo pan z cyber nogami w tle ma potencjał.

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 711

Re: Nowości GW 2017

Post#376 » pn maja 21, 2018 9:04 pm

Yay! Nadchodzą nieuprzejme roboty i kłótliwi barbarzyńcy ale wesołe szkraby dadzą sobie z nimi radę!
Już czekam na komentarz Raziela na nową linię produktów od GW hyhy. (mam nadzieję, że to fake)
Obrazek
A gdzie reprezentanci azjatyckiej rasy? Dyskryminacja! :P
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Sir_BUBU
Posty: 108

Re: Nowości GW 2017

Post#377 » pn maja 21, 2018 9:09 pm

"Kid-friendly GrimDark", a ja myślałem że to inna nazwa dla 8 edycji.... :evil:

Obrazek

Awatar użytkownika
Avatarofhope
Posty: 800

Re: Nowości GW 2017

Post#378 » pn maja 21, 2018 9:48 pm

Chcą przyciągnąć dzieciaki do czytania, na wzór starej "szkoły przy cmentarzu?" :D

Obrazek
These men are my bodyguards, their lives forfeit to the guarantee of my physical safety. Of their loyalty to me there shall be no question nor doubt. No other commander shall they have in battle nor in service. So it is decreed!

Emperor of Mankind

Awatar użytkownika
Raziel
Posty: 1072

Re: Nowości GW 2017

Post#379 » wt maja 22, 2018 12:27 am

Heh, koszmar... na szczęście jak się obudzę, news Xyxela okaże się tylko złym snem...
Palić! Mordować! Gwałcić! Rabować!

Awatar użytkownika
blackout_sys
Posty: 492

Re: Nowości GW 2017

Post#380 » wt maja 22, 2018 7:44 am

Spadłem z krzesła xD

Gdzie jest guzik preorder? Rozwalę na nim myszkę!

Awatar użytkownika
SamboR
Posty: 541

Re: Nowości GW 2017

Post#381 » wt maja 22, 2018 8:34 am

Najlepsza jest wszędzie podkreślana awersja do uzbrojenia :D
W mrocznej przyszłości 41 tysiąclecia jest tylko wojna. No i jeszcze wesołe przygody gromadki słodziaków :D
WarCor Infinity na Dolny Śląsk.
Chcesz nauczyć się grać w Infinity? Napisz PMkę.

deathwatch2020
Posty: 52

Re: Nowości GW 2017

Post#382 » sob maja 26, 2018 10:54 pm

nie ma to jak promować dezercji wśród imperialnej młodzieży. niech imperator spali ich swoim świętym płomieniem bo oni nie wiedzą co robią.

Awatar użytkownika
Korwey
Posty: 276

Re: Nowości GW 2017

Post#383 » pt cze 29, 2018 2:17 pm

Obrazek
We are bad people but we can be worse

Awatar użytkownika
blackout_sys
Posty: 492

Re: Nowości GW 2017

Post#384 » czw lip 05, 2018 6:54 am

Dla równowagi będzie też i seria Warhammer Horror, czyli Wh40k i Mortal Realms w konwencji horroru. Te "mroczne" światy są już tak wyprane i wycukierkowane, że chyba nawet przeczytam zapowiedziany otwierający zbiór opowiadań, żeby sprawdzić co udało im się z obu uniwersum wyciągnać i co wg nich jest horrorem :|

Obrazek

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 339

Re: Nowości GW 2017

Post#385 » czw lip 05, 2018 9:54 am

To RPG bezprądowe mnie zainteresowało. Grałbym.

I jeszcze kill team do tego, miodzio

Awatar użytkownika
Raziel
Posty: 1072

Re: Nowości GW 2017

Post#386 » pn paź 22, 2018 8:54 am

No i mamy Speed Freeaks:
https://www.games-workshop.com/en-PL/Wa ... s-2018-eng
Liczyłem na tonę nowości do orków... a tu tylko dwie wyścigówki. Mam nadzieję, że do normalnego bitewniaka dadzą jednak nowe autka, których modele na dzień dzisiejszy mają prawie po 40 lat.
Palić! Mordować! Gwałcić! Rabować!

Awatar użytkownika
blackout_sys
Posty: 492

Re: Nowości GW 2017

Post#387 » pn paź 22, 2018 9:04 am

Z tego co pamiętam to są w sumie 4 nowe samochody i super motor szefa, który ma Ci pozwolić na wystawienie armii full pojazdowej, ale tylko dwa z nich są w dużej paczce.

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 339

Re: Nowości GW 2017

Post#388 » pn paź 22, 2018 9:59 am

I jeszcze teren dali - mek workshop

Wróć do „Nowości”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość