[Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova Open 1400

Daty turniejów i umawianie się na wyjazdy
Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 590

[Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova Open 1400

Post#1 » czw lip 19, 2018 5:15 pm

Obrazek

Jesteście gotowi poprowadzić do boju wasze armie? Chcecie sprawdzić swoje umiejętności dowódcze? Czy macie odwagę sięgnąć po zwycięstwo?!

Zapraszam wszystkich na turniej Warhammer 40 000 Strefa Wojny: Bolter Nova Open 1400

Miejsce:
Bolter Cafe (Podwale 6, 50-043 Wrocław).

Termin:
5.08.2018 (niedziela)

Program:
10:00 - 10:15 Zapisy
10:15 – 12:30 Pierwsza Bitwa
12:35 - 14:50 Druga Bitwa
14:50 – 15:15 Przerwa na jedzonko, pogawędki, wybór najlepszego Hobbysty i Fair Play
15:15 – 17:30 Trzecia Bitwa
17:30 – 17:45 Podsumowanie, sprzątanie, rozdanie nagród

Wejściówka:
Uczestnictwo w turnieju jest płatne 20zł: całość zebranej kwoty jest przeznaczona na nagrody losowe dla uczestników.

Nagrody:
Obowiązuje system nagród losowych, zgodnie z regulaminem Bolter Cafe. Szczegóły TUTAJ
(system uproszczony bez naliczania bonusów ujemnych za "bycie wylosowanym" w poprzednim turnieju)
Każdy gracz będzie mógł oddać głos na najlepszego Hobbystę (klimat armii, malowanie, itp.) oraz gracza Fair-Play podczas przerwy po drugiej bitwie.

Zgłoszenia:
W temacie turnieju na forum Wargaming Wrocław, na maila (mateusz.izworski(małpa)gmail.com - w tytule wpisujemy nazwę turnieju (Strefa Wojny: Bolter Nova 1400)) albo w dniu turnieju. W treści należy podać Nick, Imię, Nazwisko gracza oraz Frakcję, którą będzie grał. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc decyduje kolejność: zgłoszenia i wysłania poprawnej rozpiski do 3.08. Osoby które zgłosiły się, a nie wyślą rozpiski w regulaminowym czasie trafią na listę rezerwową.

Limit miejsc: 14 osób + BYE.

Rozpiski:
Rozpiski należy przesłać do 3.08.2017 23:59 na adres mailowy mateusz.izworski(małpa)gmail.com w tytule wpisujemy nazwę turnieju (Strefa Wojny: Bolter Nova 1400)) albo w dniu turnieju. W treści należy podać Nick, Imię, Nazwisko gracza oraz Frakcję, którą będzie grał. Przysłanie poprawnej rozpiski w odpowiednim formacie i w regulaminowym czasie to dodatkowe 10p do rankingu turnieju. Ewentualne błędy w rozpisce należy poprawić przed turniejem, a gracz otrzymuje o 5p mniej do rankingu turnieju. Na turniej należy przynieść czytelną rozpiskę swojej armii, brak rozpiski - będą karniaki.

Poprawny format rozpiski (w treści wiadomości lub jako plik TXT):
Vespan 1300 ptk Secundum Octal

Adeptus Mechanicus Battalion Detachment (Mars)

HQ1: Belisarius Cawl [250]
HQ2: Tech-Priest Dominus [135]

TR1:(3) Kataphron Destroyers, 3x heavy grav cannon [219]
TR2:(10) Skitarii Vanguard, 3x plasma caliver, enhanced data-tether[151]
TR3:(10) Skitarii Vanguard, 3x plasma caliver [142]

EL1:(5) Sicarian Infiltrators, Flechette blasters & tazer goads [130]
EL2:(1) Cybernetica Datasmith [52]

HS1:(2) Kastelan Robots, 6x heavy phosphor blaster [220]

Total points: 1299
KP: 8
DS: 8


Zasady:
* Zasady gry Matched Play z RB, wraz z Advanced Rules; Chapter Approved; Beta Rules z the Big FAQ
* Armie Battle-Forged, 1400 points, max 3 detachments
* Stół do gry: 72x48".
* Sędzia: Izwor- podpowie co i jak oraz wytłumaczy niejasności.
* Gramy na najnowsze FAQ & Designers Commentary.
* Gracz zobowiązany jest do znajomości zasad swojej armii oraz posiadania kopi zasad i FAQ do wglądu.
* format OPEN, dopuszczony Forge World, LoW i wszelkie inne zabawki.

Zasady terenów:
* [Woods] Lasy działają po obrysie podstawki, traktowane są jakby zasłaniały w 51% i są „do nieba”. Dodatkowo wszystkie modele mają -2” do Szarży przez teren.
* [Ruins] Ruiny działają po obrysie podstawki, obowiązuje zasada City Ruins (RB str. 260)
* [Barricades] Żaden oddział piechoty nie może schować się całkowicie za barykadą (traktujemy element terenu tak jakby zawsze wystawały głowy modeli, niezależnie od ich faktycznej wielkości)
* [Craters/Battlescape] Teren daje Cover Save tylko dla Infrantry. Dodatkowo wszystkie modele nieInfrantry mają -2” do Szarży przez teren. Dodatkowo wszystkie modele jeśli Szarżują lub robią Advance (nie dotyczy modeli z Fly) przez teren rzucają kością, na 1 ich oddział otrzymuje 1 Mortal Wound.
* Modele korzystające z zasady Airborne nie otrzymuję bonusu za Cover w terenie.


Jak grać?
1. Wymień się rozpiską z przeciwnikiem, sprawdź przeciw komu grasz.
2. Sekretnie wybierz i zapisz, a następnie równocześnie ujawnij Warlord Trait, Psychic Powers, Relics.
3. Sekretnie wybierz i zapisz Primary Mission oraz trzy Secondary Missions.
4. Równocześnie ujawnij wybrane Primary i Secondary Missions.
5. Roll off d6, zwycięzca wybiera Deployment Zone.
6. Rozstawienie Objectives wg. zasad misji. Jeśli misja tego wymaga to naprzemienne wystawianie znaczników, zaczynając od gracza który wygrał #5.
7. Naprzemienne wystawianie oddziałów, zaczynając od gracza, który przegrał #5.
8. Roll off d6, dodaj 1 do rzutu, jeśli zakończyłeś wystawianie się jako pierwszy.
9. Zwycięzca #8 wybiera czy zaczyna grę albo czy będzie drugi.
10. Gracz, który nie zaczyna gry może odebrać inicjatywę.
11. Wystawienie infiltracji, itp.
12. Rozpoczynamy pierwszą turę gry.

Punktacja:
Na wynik bitwy składają się cztery elementy, do zdobycia jest max 20VP:
* Primary Missions – wybieramy przed grą A albo B, punktacja zgodnie z opisem misji, max 9VP:
* Secondary Missions, wybieramy przed grą 3, każde po 2VP, max 6VP:
1. First Blood (RB),
2. Linebreaker (RB),
3. Slay the Warlord (RB),
4. Kill Maim Burn! (zniszcz przynajmniej 40 modeli wroga),
5. Heart of the Matter (na koniec gry twój Warlod musi być w 6” od środka stołu),
6. Shoot the Big Ones (zniszcz przynajmniej 4 modele warte przynajmniej 100p każdy),
7. Strike the Rank and File (zniszcz wszystkie oddziały Troops przeciwnika, jeśli przeciwnik nie ma Troops - zniszcz wszystkie oddziały z najbardziej licznego slotu Elites/FA/HS)
8. Marked for Death (zadeklaruj oddział przeciwnika, zniszcz go, nie może to być oddział Troops ani najtańszy oddział przeciwnika),
9. Nemesis (zniszcz oddział przeciwnika, który jako pierwszy zabił twoją jednostkę),
10. Titanslayer (zniszcz oddział typu Titanic lub LoW), można wykonać kilkukrotnie.
11. Big Game Hunter (zniszcz najdroższy oddział przeciwnika),
12. Survival (wyznacz jeden oddział, ten oddział musi przetrwać do końca gry)
Misje nie łączą się ze sobą, za wyjątkiem #4 i #6, które mogą łączyć się z każdą inną misją. Przykładowo, nie można wykonać #3, #8, #11 zabijając tylko jeden oddział.
* Tetriary Missions:
Za zniszczenie przynajmniej jednego oddziału przeciwnika w turze gry 1 VP, liczymy od drugiej tury gry, do max 5VP.

Aby określić zwycięzcę bitwy gracze sumują punkty za Primary, Secondary oraz Tetriary Missions. Gracz z największą ilością VP jest zwycięzcą. Gracz, który przegrał nie może zdobyć więcej niż 12 VP.
Gracze liczą sumę punktów za zniszczone oddziały, oddziały który straciły ponad połowę swoich W lub ponad połowę swoich jednostek warte są połowę punktów. W przypadku remisu decydują punkty za zniszczone oddziały.
Po zakończonej rozgrywce zapisujemy Nick/Imię przeciwnika; ilość zdobytych Victory Points oraz VP przeciwnika; punkty za zniszczone oddziały przeciwnika oraz stracone przez nas.
Karta Gracza do wglądu.

W przypadku zabicia wszystkich jednostek wroga (tabled wg. RB) zwycięzca może dograć tury gry i gracz otrzymuje maksymalną ilość VP za Tetriary missions.

Modelarka:
0-10 Brak Proxów w armii (oryginalne modele/zamienniki i/lub konwersje odpowiadające wielkością oryginałowi, w razie wątpliwości proszę pytać)
0-2 WYSYWIG (wyposażenie modelu na stole musi odpowiadać wyposażeniu w rozpisce: na oddziałach, na bohaterach)
0-3 Malowanie (liczymy pomalowane modele: 0-49%, 50-99%, 100% + wykończone i pomalowane podstawki) model pomalowany to minimum 3 kolory na całej powierzchni modelu, podkład to nie kolor

BYE - w przypadku nieparzystej ilości osób jedna osoba otrzymuje BYE oraz 15 VP, o przyznaniu BYE decyduje w kolejności: spóźnienie się gracza, brak zgłoszenia, brak punktów za rozpiskę, losowanie. W kolejnych rundach osoba znajdująca się najniżej w rankingu otrzymuje BYE. Gracz nie może otrzymać BYE więcej niż raz podczas turnieju.

Opuszczenie wcześniej turnieju, walkower to 0 VP za bitwę.

Ranking turnieju:
O kolejności graczy w rankingu decydują zdobyte punkty. Punkty otrzymujemy za wynik bitwy (0-20p za każdą z trzech bitew), za przesłanie poprawnej rozpiski w regulaminowym czasie (max 10p, doliczane na koniec turnieju) oraz modelarkę (max 15p, doliczane na koniec turnieju). W przypadku remisu decyduje bezpośredni wynik starcia, następnie różnica punktów z rozpiski zniszczonych do straconych.
Punkty karne mogą zostać przydzielone za spóźnione oddawanie wyników, nieodpowiednie zachowanie, kłótnie z sędzią, brak zasad armii do wglądu, brak przyrządów do gry (kości, miarka, znaczniki) (doliczane na koniec turnieju).
Paringi na pierwszą bitwę na podstawie rankingu ligi Wh40k, gracze przed pierwszą bitwą zostaną podzieleni na 2-3 koszyki, z których będą rozlosowane pary. W kolejnych bitwach decyduje pozycja w rankingu turnieju.
Wynik turnieju zostanie zgłoszony do Ogólnopolskiej Ligi WH40k.

MISJE:

Bitwa I
Deployment: Dawn of War
Objectives: Wystawiamy 6 Objective Markerów. Pierwsze cztery kładziemy tak aby były na linii 12” od dłuższej krawędzi stołu i 12” od krótszej krawędzi stołu. Ostatnie dwa kładziemy tak aby były 24” od dłuższej krawędzi stołu i 18” od krótszej krawędzi stołu.
Primary Missions:
A) Gracz otrzymuje 2VP za każdy kontrolowany Objective na koniec gry. Jeśli na koniec gry kontrolujesz więcej Objective niż twój przeciwnik otrzymujesz dodatkowo 1VP
B) Na początku tury gracza 2 do 6 sprawdź pole bitwy, otrzymujesz punkty:
- Jeśli gracz kontroluje przynajmniej dwa Objective – 1 VP,
- Jeśli gracz kontroluje więcej Objective niż jego przeciwnik – 1 VP,
- Jeśli gracz kontroluje o 2 więcej Objective niż jego przeciwnik – 1 VP.

Bitwa II
Deployment: Search and Destroy
Objectives: Wystawiamy 5 Objectives. Jeden ustawiamy na środku stołu, pozostałe cztery na środku każdej ćwiartki stołu.
Primary Missions:
A) - Zniszcz więcej jednostek przeciwnika niż on Twoich - 3VP,
- Zniszcz przynajmniej 50% jednostek przeciwnika - 3VP,
- Jeżeli na koniec gry kontrolujesz więcej znaczników niż Twój przeciwnik - 3VP.
B) - Zniszcz więcej jednostek przeciwnika niż on Twoich - 3VP,
- Zniszcz przynajmniej 50% jednostek przeciwnika - 3VP,
- Na początku tury gracza 2 do 6 sprawdź pole bitwy, jeżeli kontrolujesz więcej znaczników niż Twój przeciwnik - 1VP/turę, do max 3VP.

Bitwa III
Deployment: Spearhead Assault
Objectives: Wystawiamy 5 Objectives. Jeden ustawiamy na środku stołu, będzie to Relic (RB, p.223). Pozostałe cztery na środku każdej ćwiartki stołu. Dwa Objective bliżej twojej strefy rozstawienia są twoimi Home Objectives, dwa bliżej strefy rozstawienia przeciwnika są jego Home Objectives.
Primary Missions:
A) Jeśli kontrolujesz Relikt na koniec gry – 5VP. Każdy własny Home Objective jest wart 1 VP, a Home Objective przeciwnika jest wart 2VP na koniec gry.
B) Na początku tury gracza 2 do 6 sprawdź pole bitwy, otrzymujesz punkty:
- Jeśli kontrolujesz własny Home Objective – 1VP,
- Jeśli kontrolujesz więcej własnych Home Objectives niż twój przeciwnik jego Home Objectives – 1VP,
- Jeśli kontrolujesz Relic – 1VP.

Lista uczestników:
1. Paweł Kwiatkowski - Astra Militarum - R
2. MrT - DW/IK - R
3. Rokeiro - Aeldari - R
4. Paweł - CSM - R
5. Toster - CSM - R
6. Krystian Swendrowski - CSM/DG - R
7. Amarlic - DKoK - zrezygnował
8. Chandler - Astra MIlitarum - R
9. Ripon - Space Marines - R
10. Skylar - Tau - R
11. Kermit - Tau - zrezygnował
12. Tomasz Gabryś - BT/IK - R
13. Cooklee - Tyranids - R
14. Marcin Surma - AM/IK - R

Rezerwa:
1. Izwor - Chaos - R
Ostatnio zmieniony sob sie 04, 2018 11:18 am przez Izwor, łącznie zmieniany 14 razy.

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 321

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova 1400

Post#2 » czw lip 19, 2018 6:14 pm

Zapisz

Awatar użytkownika
Rokeiro
Posty: 30

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova 1400

Post#3 » czw lip 19, 2018 9:46 pm

Będę.
Czy ForgeWorld jest dopuszczony?

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 590

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova 1400

Post#4 » pt lip 20, 2018 8:04 pm

Nie jest zakazany, a więc tak. To część Wh40k.

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 590

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova 1400

Post#5 » pt lip 20, 2018 8:06 pm

Mr.T pisze:Zapisz

Jaka armia?

Awatar użytkownika
Paweł
Posty: 49

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova 1400

Post#6 » pt lip 20, 2018 11:42 pm

Będę z csm

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 321

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova 1400

Post#7 » sob lip 21, 2018 10:12 am

Izwor pisze:
Mr.T pisze:Zapisz

Jaka armia?

Zupa

Toster
Posty: 66

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova 1400

Post#8 » sob lip 21, 2018 9:52 pm

Wstępnie będę :)

Awatar użytkownika
Amarlic
Posty: 33

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova 1400

Post#9 » ndz lip 22, 2018 2:30 pm

Zgłaszam swoje uczestnictwo w turnieju. Przyjdę z Death Korpsem.

Awatar użytkownika
Sambor1234
Posty: 26

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova Open 1400

Post#10 » pn lip 23, 2018 2:14 pm

Niestety nie ma mnie w tedy we Wrocku :(

Ripon
Posty: 3

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova Open 1400

Post#11 » pn lip 23, 2018 6:56 pm

Liczba imperialistów jest zbyt mała!

Dopisz mnie, Space Mhareeeen!

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 590

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova Open 1400

Post#12 » śr lip 25, 2018 12:26 am

Aktualizacja zgłoszeń w pierwszym poście.

Kermit
Posty: 25

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova Open 1400

Post#13 » śr lip 25, 2018 11:07 pm

Będę z tau.. chyba ;)

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 590

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova Open 1400

Post#14 » czw lip 26, 2018 11:55 pm

Ze względu na duże zainteresowanie turniejem oraz ograniczoną ilość stołów do gry przypominam, że:

W przypadku osiągnięcia limitu miejsc decyduje kolejność: zgłoszenia i wysłania poprawnej rozpiski do 3.08. (mateusz.izworski(at)gmail.com) Osoby które zgłosiły się, a nie wyślą rozpiski w regulaminowym czasie trafią na listę rezerwową.
W treści należy podać Nick, Imię, Nazwisko gracza oraz Frakcję, którą będzie grał.

Proszę pilnować formatu wysyłanych rozpisek. Poprawna rozpiska to np. taka:

Vespan 1300 ptk Secundum Octal

Adeptus Mechanicus Battalion Detachment (Mars)

HQ1: Belisarius Cawl [250]
HQ2: Tech-Priest Dominus [135]

TR1:(3) Kataphron Destroyers, 3x heavy grav cannon [219]
TR2:(10) Skitarii Vanguard, 3x plasma caliver, enhanced data-tether[151]
TR3:(10) Skitarii Vanguard, 3x plasma caliver [142]

EL1:(5) Sicarian Infiltrators, Flechette blasters & tazer goads [130]
EL2:(1) Cybernetica Datasmith [52]

HS1:(2) Kastelan Robots, 6x heavy phosphor blaster [220]

Total points: 1299
KP: 8
DS: 8

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 590

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova Open 1400

Post#15 » czw sie 02, 2018 8:48 pm

Aktualizacja zgłoszeń w pierwszym poście.

Kermit
Posty: 25

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova Open 1400

Post#16 » sob sie 04, 2018 2:52 am

Mnie nie będzie, Tyrki po części pojechały na euro, a TAU niektóre co potrzebuję są u znajomego ;p

Awatar użytkownika
Amarlic
Posty: 33

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova Open 1400

Post#17 » sob sie 04, 2018 8:40 am

Niestety znowu będę musiał wycofać się z udziału w turnieju. :/

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 590

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova Open 1400

Post#18 » sob sie 04, 2018 11:19 am


Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 590

Re: [Bolter] 5.08 Strefa Wojny: Nova Open 1400

Post#19 » ndz sie 05, 2018 8:05 pm

Dziękuję wszystkim za udział w turnieju!

Najlepszym Hobbystą został wybrany Toster, graczem Fair Play Chandler.

Ranking turnieju:
1. Cooklee
2. Toster
3. Skylar
4. Chandler
5. Tomasz Gabryś
6. Paweł
7. Marcin Surma
8. Izwor
9. Ripon
10. Rokeiro
11. Mr.T
12. Paweł Kwiatkowski

Wróć do „Turnieje i granie zorganizowane”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość