[Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Daty turniejów i umawianie się na wyjazdy
Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 591

[Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#1 » sob cze 23, 2018 8:43 pm

Zapraszam wszystkich na Strefa Wojny: Bolter Mundial 750p - Wrocławski Turniej w 8ed Warhammer 40 000!


Miejsce:
Bolter Cafe (Podwale 6, 50-043 Wrocław).

Termin:
8.07 niedziela

Program:
10:00 - 10:15 Zapisy
10:15 – 12:05 Pierwsza Bitwa
12:05 - 13:55 Druga Bitwa
13:55 – 14:10 Przerwa na jedzonko, pogawędki, wybór najlepszego Hobbysty
14:10 – 16:00 Trzecia Bitwa
16:00 – 17:45 Czwarta Bitwa
17:45 – 18:00 Podsumowanie, sprzątanie, rozdanie nagród
UWAGA! Pilnujemy się ram czasowych! Za spóźnienia będą karniaki

Wejściówka:
Uczestnictwo w turnieju jest płatne 20zł: całość zebranej kwoty jest przeznaczona na nagrody losowe dla uczestników.

Nagrody:
Obowiązuje system nagród losowych, zgodnie z regulaminem Bolter Cafe. Szczegóły TUTAJ
Każdy gracz będzie mógł oddać głos na najlepszego Hobbystę (klimat armii, malowanie, itp.) oraz gracza Fair-Play.

Zgłoszenia:
W temacie turnieju na forum Wargaming Wrocław, w wydarzeniu na FB albo na maila (mateusz.izworski(małpa)gmail.com - w tytule podajemy nazwę turnieju (Strefa Wojny: Mundial 750p)) albo w dniu turnieju. Należy podać Nick/Imię gracza oraz Frakcję, którą będzie grał. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc decyduje kolejność: zgłoszenia i wysłania poprawnej rozpiski do 6.07. Osoby które zgłosiły się, a nie wyślą rozpiski w regulaminowym czasie trafią na listę rezerwową.

Limit miejsc: 20 osób + BYE

Rozpiski:
Rozpiski należy przesłać do 6.07 na adres mailowy mateusz.izworski(małpa)gmail.com w tytule wpisujemy Nick/Imię gracza oraz nazwę turnieju (Strefa Wojny: Mundial 750p). Przysłanie poprawnej rozpiski w odpowiednim formacie i w regulaminowym czasie to dodatkowe 10p do rankingu turnieju. Ewentualne błędy w rozpisce należy poprawić przed turniejem, a gracz otrzymuje o 5p mniej do rankingu turnieju. Na turniej należy przynieść czytelną rozpiskę swojej armii, brak rozpiski - będą karniaki.

Poprawny format rozpiski (w treści wiadomości lub jako plik TXT):
Vespan 1300 ptk Secundum Octal

Adeptus Mechanicus Battalion Detachment (Mars)

HQ1: Belisarius Cawl [250]
HQ2: Tech-Priest Dominus [135]

TR1:(3) Kataphron Destroyers, 3x heavy grav cannon [219]
TR2:(10) Skitarii Vanguard, 3x plasma caliver, enhanced data-tether[151]
TR3:(10) Skitarii Vanguard, 3x plasma caliver [142]

EL1:(5) Sicarian Infiltrators, Flechette blasters & tazer goads [130]
EL2:(1) Cybernetica Datasmith [52]

HS1:(2) Kastelan Robots, 6x heavy phosphor blaster [220]

Total: 1299
KP: 8
CP: 6


Zasady:
* Zasady gry Matched Play z RB, wraz z Advanced Rules i Chapter Approved
* Armie Battle-Forged, 750 points, max 2 detachments
* Stół do gry: 48x48".
* Sędzia: Izwor - podpowie co i jak oraz wytłumaczy niejasności.
* Gramy na najnowsze FAQ & Designers Commentary.
* Gramy na Beta Rules z The Big FAQ
* Gracz zobowiązany jest do znajomości zasad swojej armii oraz posiadania kopi zasad i FAQ do wglądu.
* Nie gramy na Lords of War
* Nie gramy na FW

Zasady na Mundialu:
Zasady na Mundialu:
Maksymalnie jeden model (vehicle/monster) w squadron/brood/unit, dotyczy jednostek (vehicle/monster) które możemy wystawić 1-3 w datasheet, a po wystawieniu działają jako osobne oddziały, np. Leman Russ, Carnifex.
Zakaz dublowania datasheets, nie dotyczy Troops.
Maksymalny koszt oddziału to 1/3 punktów całej armii, czyli 250p.

Zasady terenów:
* [Woods] Lasy traktowane są jakby zasłaniały w 51% i są „do nieba”
* [Ruins] Ruiny działają po obrysie podstawki, obowiązuje zasada City Ruins (RB str. 260)
* [Barricades] Żaden oddział piechoty nie może schować się całkowicie za barykadą (traktujemy element terenu tak jakby zawsze wystawały głowy modeli, niezależnie od ich faktycznej wielkości)
* [Craters/Battlescape] Teren daje Cover Save tylko dla Infrantry. Dodatkowo wszystkie modele nieInfrantry mają -2” do Szarży przez teren. Dodatkowo wszystkie modele jeśli Szarżują lub robią Advance (nie dotyczy modeli z Fly) przez teren rzucają kością, na 1 ich oddział otrzymuje 1 Mortal Wound.
* Modele korzystające z zasady Airborne nie otrzymuję bonusu za Cover w terenie.

Jak grać (zgodnie z Chapter Approved)?
1. Wymień się rozpiską z przeciwnikiem, sprawdź przeciw komu grasz.
2. Sekretnie wybierz i zapisz, a następnie równocześnie ujawnij Warlord Trait, Psychic Powers, Relics.
3. Roll off d6, zwycięzca rozpoczyna naprzemienne wystawianie Objectives wg. zasad misji (zawsze 6).
4. Roll off d6, zwycięzca wybiera stronę.
5. Rzut na Night Fight - na 5+ w I turze będzie obowiązywać zasada „Cover of Darkness” oraz stratagem „Flares” (RB str. 234). Rzut wykonuje gracz, który nie wybierał strony.
6. Naprzemienne wystawianie oddziałów, zaczynając od gracza, który przegrał #4.
7. Roll off d6, dodaj 1 do rzutu, jeśli zakończyłeś wystawianie się jako pierwszy.
8. Zwycięzca #7 wybiera czy zaczyna grę albo czy będzie drugi.
9. Gracz, który nie zaczyna gry może odebrać inicjatywę.
10. Vanguard Moves.
11. Rozpoczynamy pierwszą turę gry.

Punktacja:
Na wynik bitwy składają się cztery elementy:
**Punkty za misje Maelstorm
- liczymy następująco: d3VP=2VP.
- karty których nie da się wykonać można od razu odrzucić
**Punkty za misje Eternal War - zgodnie z opisem.
** Secondary Missions, każde po 1VP:
- First Blood (RB),
- Linebreaker (RB),
- Slay the Warlord (RB),
** Tetriary Missions:
Co 1 KP różnicy (Kill Points, zniszczony oddział) - 1VP, do max 4VP.

Misje turniejowe:
Po zakończonej grze notujemy punkty na Karcie Gracza.

* Bitwa I
Deployment: Dawn of War (RB str. 216-217)
Eternal War: The Relic (RB str. 223) - Relikt wart 8 pkt jeśli się go niesie lub 3 pkt jeśli kontroluje się go jak gdyby był normalnym znacznikiem. Pozostałe znaczniki na potrzeby Maelstorm of War można umieścić gdziekolwiek na stole, nie są warte żadnych pkt w ramach Eternal War.
Maelstorm of War: Sealed Orders (CA str. 78) - 6 kart TO w pierwszej turze, gdy skończą się karty to w następnej naszej turze dobieramy 5 nowych, kolejnym razem 4 itd. Karty są tajne, stratagem misyjny „Acceptable Loses - 1CP – odrzuć do 3 kart TO”

* Bitwa II
Deployment: Search and Destroy (RB str. 216-217)
Eternal War: Front-line Warfare (CA str. 68) - 4 znaczniki - po 1 w swoim deploymencie i po 1 poza. Znacznik w strefie przeciwnika wart 4 pkt, w swojej 1 pkt, a pozostałe po 2 pkt. Znaczniki 5 i 6 na potrzeby Maelstorm of War można umieścić gdziekolwiek na stole, nie są warte żadnych pkt w ramach Eternal War.
Maelstorm of War: Kill Confirmed (CA str. 74) - 3 karty, w każdej swojej turze dociągamy do 3 kart, nie można odrzucić kart związanych z niszczeniem jednostek.

* Bitwa III
Deployment: Hammer and Anvil (RB str. 216-217)
Eternal War: Big Guns Never Tire (RB str.221, modyfikacja!) – 4 znaczniki po 2VP. Znaczniki 5 i 6 na potrzeby Maelstorm of War można umieścić gdziekolwiek na stole, nie są warte żadnych pkt w ramach Eternal War. Dodatkowo na koniec gry za każdą jednostkę ze slotu FA/HS/Elites gracz otrzymuje 1VP.
Maelstorm of War: Spoils of War (RB str.233) W każdej swojej turze dociągamy do 3 kart TO. Jeśli zostanie wylosowana karta TO Secure Objective X obaj gracze mogą ją ukończyć. Nie można odrzucać kart Secure Objective X.

* Bitwa IV
Deployment: Dawn of War (RB str. 216-217)
Eternal War: The Scouring (RB str. 220) - 6 znaczników, po wystawieniu losowo określamy Inferior Objective (1VP) oraz Superior Objective (4VP), pozostałe są warte 2VP.
Maelstorm of War: Tactical Escalation (RB str.232 modyfikacja!)) – po wystawieniu znaczników należy określić typ Tactical Objectives (Take & Hold, Capture & Control, itp.). Jeśli na koniec gry gracz zdobędzie więcej TO wybranego typu niż przeciwnik swojego wybranego typu to otrzymuje dodatkowe 3VP. Na początku tury dobieramy do X TO, gdzie X to aktualna tura gry.

Aby określić zwycięzcę bitwy gracze sumują punkty za Primary, Secondary i Tetriary Missions.

Za każdy scenariusz gracze zdobywają do 20 punktów. Liczymy różnicę zdobytych VP, wynik porównujemy z tabelką:
Różnica VP...................wynik bitwy 
0 ................................ 10 - 10 
1-2 ............................. 11 - 9 
3-4 ............................. 12 - 8 
5-6 ............................. 13 - 7 
7-8 ............................. 14 - 6 
9-10 ............................ 15 - 5 
11-12 ........................... 16 - 4 
13-14 ........................... 17 - 3 
15-16 ........................... 18 - 2 
17-18 ........................... 19 - 1 
19+ .............................. 20 - 0  

W przypadku zabicia wszystkich jednostek wroga (tabled wg. RB) zwycięzca może dograć tury gry.
BYE - w przypadku nieparzystej ilości osób jedna osoba otrzymuje BYE, o przyznaniu BYE decyduje w kolejności: spóźnienie się gracza, brak zgłoszenia, brak punktów za rozpiskę, losowanie. W kolejnych rundach osoba znajdująca się najniżej w rankingu otrzymuje BYE oraz 15 VP za bitwę. Gracz nie może otrzymać BYE więcej niż raz podczas turnieju.

Opuszczenie wcześniej turnieju, walkower to 0 VP za bitwę.

Ranking turnieju:
O kolejności graczy w rankingu decydują zdobyte Tournament Points, następnie Victory Points.
Wynik Meczu, a zdobyte VP w bitwie:
a) WIN 20-16 VP – gracz otrzymuje 3 Tournament Points
b) DRAW 15-6 VP - gracz otrzymuje 1 Tournament Point
c) LOSE 0-5 VP - gracz nie otrzymuje żadnych Tournament Points
Punkty otrzymujemy za wynik bitwy (0-20 VP za każdą z trzech bitew), za przesłanie poprawnej rozpiski w regulaminowym czasie (do 10p, doliczane na koniec turnieju). W przypadku remisu decyduje bezpośredni wynik starcia, następnie lepszy stosunek zdobytych do straconych VP.
Punkty karne mogą zostać przydzielone za spóźnione oddawanie wyników, nieodpowiednie zachowanie, kłótnie z sędzią, spóźnione oddawanie wyników, brak zasad (armii, faq) do wglądu, brak rozpiski, brak przyrządów do gry (miarka, kości, karty Maelstorm). (doliczane na koniec turnieju).
Paringi na pierwszą bitwę na podstawie rankingu ligi Wh40k (podział uczestników na 2-4 grupy, z których będą losowane pary), w kolejnych bitwach decyduje pozycja w rankingu turnieju.
Wynik turnieju zostanie zgłoszony do Ogólnopolskiej Ligi WH40k.

Zgłoszenia pisze:
1. Chandler - Imperial Guard - R
2. Rokeiro - Eldars - R
3. Ez - Tau - R
4. Cookle - Tyranids - R
5. Skylar - Tau - R
6. Redd - Necrons - R
7. Kermit - Tyranids/Kult - R
8. Dawid/Sans - Harlequins - R
9. Mateusz - Imperial Guard - R
10. Smichun - Dark Angels - R
11. Paweł - Chaos - R
12. Bartosz Kociamafia - Tyranids - R
13. Tomek - Space Marines - R
14. Leon - Dark Angels - R
15. Amer - Space Marines - R
16. Tuna - Necrons - R
17. That Guy - Harlequins - zły format R
18. Izwor - Chaos - R
19.
20.

Rezerwa:
1. Sambor - Orks - R


Info od autora: Misje mogą ulec zmianie. Propozycje mile widziane.
Ostatnio zmieniony sob lip 07, 2018 7:49 pm przez Izwor, łącznie zmieniany 32 razy.

Awatar użytkownika
Sambor1234
Posty: 27

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#2 » pn cze 25, 2018 11:14 am

Będę tylko nie wiem czy z Orkami czy DA :?:

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 591

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#3 » pn cze 25, 2018 5:26 pm

Zmiany w regulaminie!

* Armie Battle-Forged, 750 points, max 2 detachments

Zasady na Mundialu:
Maksymalnie jeden model w szwadronie.
Zakaz dublowania datasheets, nie dotyczy Troops.

Maksymalny koszt oddziału to 1/3 punktów całej armii, czyli 250p.

Awatar użytkownika
Paweł
Posty: 53

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#4 » pn cze 25, 2018 8:24 pm

Byndę - Chaosus Traitorous Marineous

Toster
Posty: 81

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#5 » pn cze 25, 2018 8:45 pm

Zakaz dublowania dotyczy też dedyków? Czy jak nie mam innego wyboru niż Rhino to mogę?

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 591

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#6 » pn cze 25, 2018 8:56 pm

Czy Dedicated Transport jest Troopsem?

Zawsze mogę pożyczyć jakieś modele jeśli nie masz jak się złożyć na te 750p :)

Awatar użytkownika
Redd
Posty: 20

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#7 » wt cze 26, 2018 3:21 pm

Zgłaszam się ale jeszcze dam znać z czym.

Kermit
Posty: 28

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#8 » wt cze 26, 2018 4:33 pm

Będę z tyrkami

Awatar użytkownika
Paweł
Posty: 53

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#9 » wt cze 26, 2018 11:15 pm

Dzięki ,że mnie dopisałeś Izwor :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 591

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#10 » śr cze 27, 2018 6:13 pm

Rozpiskę wysyłaj, a nie marudzisz :) Później znów dostanę minutę przed północą :D

Awatar użytkownika
Redd
Posty: 20

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#11 » pt cze 29, 2018 3:12 pm

Będę z necronami

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 591

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#12 » pt cze 29, 2018 10:57 pm

UWAGA! Ze względu na dużą liczbę zainteresowanych oraz pełną listę zgłoszeń przypominam, że:
W przypadku osiągnięcia limitu miejsc decyduje kolejność: zgłoszenia i wysłania poprawnej rozpiski do 6.07. Osoby które zgłosiły się, a nie wyślą rozpiski w regulaminowym czasie trafią na listę rezerwową.
Poprawna rozpiska to taka bez błędów i w formacie podanym w regulaminie turnieju. Jeśli znajdę babola to dam znać w mailu.

Lista zgłoszeń będzie na bieżąco aktualizowana w temacie turniejowym oraz w wydarzeniu na FB:
https://www.facebook.com/events/1294353424034472/

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 591

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#13 » wt lip 03, 2018 11:45 pm

Bardzo proszę aby wysyłać podpisane Nickiem/Imieniem rozpiski, najlepiej tak samo jak były zgłoszenia. Nie wszystkich znam i chciałbym uniknąć niepotrzebnego zamieszania. Przypominam wszystkim wysyłającym rozpiski, że obowiązuje format, taki jaki jest podany w regulaminie. Proszę się tego pilnować. Przy dużej ilości uczestników ciężko jest to wszystko ogarnąć, jeśli będzie bałagan w zgłoszeniach i formacie rozpisek.

Aktualizacja zgłoszeń w pierwszym poście :)

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 591

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#14 » czw lip 05, 2018 11:41 pm

Do piątku jest czas aby wysłać rozpiskę dla dodatkowych punktów oraz pierwszeństwa udziału w turnieju. Przypominam o poprawnym formacie rozpiski oraz podpisaniu się w mailu! :)

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 591

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#15 » czw lip 05, 2018 11:43 pm

Moja rozpiska pisze:++ Battalion Detachment +5CP (Chaos - Death Guard) [42 PL, 750pts] ++

HQ1: Chaos Lord with Jump Pack [6 PL, 93pts]:
Bolt pistol, Chainsword

HQ2: Daemon Prince of Nurgle [9 PL, 180pts]:
2x Malefic talons, Artefact: The Suppurating Plate, Warlord, Wings

Troops1: 5 Plague Marines [7 PL, 124pts]
. Plague Champion -Plague knife, Plasma gun
. 2x Plague Marine w/ boltgun
. 2x Plague Marine w/ Plasma gun

Troops2: 5 Plague Marines [7 PL, 124pts]
. Plague Champion -Plague knife, Plasma gun
. 2x Plague Marine w/ boltgun
. 2x Plague Marine w/ Plasma gun

Troops3: 5 Plague Marines [7 PL, 124pts]
. Plague Champion -Plague knife, Plasma gun
. 2x Plague Marine w/ boltgun
. 2x Plague Marine w/ Plasma gun

Fast1: Chaos Spawn [2 PL, 33pts]

Transport1: Chaos Rhino [4 PL, 72pts]:
Combi-bolter

Awatar użytkownika
Sambor1234
Posty: 27

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#16 » pt lip 06, 2018 6:37 pm

Wpisz mnie na rezerwę bo sprawy się trochę skomplikowały :| i nie wiem czy będę Pzdr

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 591

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#17 » sob lip 07, 2018 12:33 am

Aktualna lista zgłoszeń:

1. Chandler - Imperial Guard - R
2. Rokeiro - Eldars - R
3. Ez - Tau - R
4. Cookle - Tyranids - R
5. Skylar - Tau - R
6. Redd - Necrons - R
7. Kermit - Tyranids/Kult - R
8. Dawid/Sans - Harlequins - R
9. Mateusz - Imperial Guard - R
10. Smichun - Dark Angels - R
11. Paweł - Chaos - R
12. Bartosz Kociamafia - Tyranids - R
13. Tomek - Space Marines - R
14. Leon - Dark Angels - R
15. Amer - Space Marines - R
16. Tuna - Necrons - R
17. That Guy - Harlequins - zły format R
18. Izwor - Chaos - R
19.
20.

Rezerwa:
1. Sambor - Orks - R
Ostatnio zmieniony sob lip 07, 2018 7:49 pm przez Izwor, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 591

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#18 » sob lip 07, 2018 12:34 am


Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 591

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#19 » sob lip 07, 2018 7:50 pm

Zostały jeszcze 2 wolne miejsca.

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 591

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#20 » ndz lip 08, 2018 5:48 pm

Dziękuję wszystkim za udział w turnieju!

Najlepszym Hobbystom został wybrany Kociamafia! :)
Wyróżnienie Fair Play zdobyło aż pięciu graczy ex-equo! Jak widać można grać turniejowo oraz trzymać poziom podczas gry! Extra!

Ranking turnieju:
1 Cooklee
2 Rokeiro
3 Paweł
4 Kermit
5 Kociamafia
6 Dawid/Sans
7 Mateusz
8 Amer
9 Izwor
10 Chandler
11 Redd
12 Tomek
13 Leon
14 Ez
15 Tuna
16 Skylar
17 Smichun
18 Paweł Kwiatkowski

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 328

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#21 » ndz lip 08, 2018 7:02 pm

Kiedy następny turniej?

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 591

Re: [Bolter] 8.07 (nd) Strefa Wojny Bolter: Mundial 750p

Post#22 » ndz lip 08, 2018 7:25 pm

Pewnie jakoś w sierpniu :) Na razie nie wiadomo.

Wróć do „Turnieje i granie zorganizowane”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Izwor i 1 gość