[BOLTER.pl][Turniej Horus Heresy] Budorigum Crusade - 2000pts

Daty turniejów i umawianie się na wyjazdy
Toster
Posty: 84

[BOLTER.pl][Turniej Horus Heresy] Budorigum Crusade - 2000pts

Post#1 » pn sie 20, 2018 10:30 pm

Obrazek

Zapraszam wszystkich na turniej [BOLTER.pl] Horus Heresy: Budorigum Crusade!

Miejsce:
Bolter Cafe (Podwale 6, 50-043 Wrocław).

Termin:
29.09.2018 (sobota)

Program:
10:00 - 10:15 Zapisy
10:15 – 12:30 Pierwsza Bitwa
12:35 - 14:50 Druga Bitwa
14:50 – 15:15 Przerwa na jedzonko, pogawędki, wybór najlepszego Hobbysty i Fair Play
15:15 – 17:30 Trzecia Bitwa
17:30 – 17:45 Podsumowanie, sprzątanie, rozdanie nagród

Wejściówka:
Uczestnictwo w turnieju jest płatne 20zł: całość zebranej kwoty jest przeznaczona na nagrody losowe dla uczestników.

Nagrody:
Obowiązuje uproszczony system nagród losowych (bez minusów za poprzednie turnieje), zgodnie z regulaminem Bolter Cafe. Szczegóły TUTAJ
Każdy gracz będzie mógł oddać głos na najlepszego Hobbystę (klimat armii, malowanie, itp.) oraz gracza Fair-Play podczas przerwy po drugiej bitwie.

Zgłoszenia i rozpiski:
W temacie turnieju na forum Wargaming Wrocław/Gloria Victis, na maila (marzecwojciech(małpa)o2.pl- w tytule wpisujemy nazwę turnieju (Horus Heresy: Budorigum Crusade) albo w dniu turnieju. W treści należy podać Nick, Imię, Nazwisko gracza oraz Frakcję/Legion.. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc decyduje kolejność: zgłoszenia i wysłania poprawnej rozpiski do 27.09. Osoby które zgłosiły się, a nie wyślą rozpiski w regulaminowym czasie trafią na listę rezerwową. Przysłanie poprawnej rozpiski w odpowiednim formacie i w regulaminowym czasie to dodatkowe 5 DP do rankingu turnieju. Ewentualne błędy w rozpisce należy poprawić przed turniejem, a gracz otrzymuje 3 DP do rankingu turnieju. Na turniej należy przynieść czytelną rozpiskę swojej armii, brak rozpiski - będą karniaki.

Limit miejsc: 14 osób + BYE.

Zasady:
* Zasady gry Horus Heresy wraz ze wszystkimi obowiązującymi FAQ'ami i Errata'mi
* Limit punktów: 2000pts
* Rozmiar stołu: 72" x 48"
* Dopuszczone detachmenty: Crusade oraz Ally
* Random battle lenght: 5 tur, 6'sta na 3+ (rzuca zaczynający), 7'ma na 5+ (rzuca drugi gracz)
* Sędziowie: Grobocop, Toster
* Gracz zobowiązany jest do znajomości zasad swojej armii oraz posiadania kopii zasad i FAQ do wglądu.
* Zakaz modeli z Forge World... oh wait, to nie 40k ;)

Jak grać?
1. Wymień się rozpiską z przeciwnikiem, sprawdź przeciw komu grasz.
2. Rzuty/wybory Warlord Traits/Psychic Powers/Mutable Tactics itd.
3. Rzut d6 na wystawienie znaczników (jeśli występują w misji)
4. Rzut d6, zwycięzca wybiera Deployment Zone i zaczynanie.
5. Naprzemienne wystawianie armii.
6. Scout move'y (jeśli obaj gracze posiadają jednostki z zasadą Scout, roll off d6)
7. Infiltracja (jw.)
8. Rzut na przejęcie inicjatywy.
9. Rozpoczynamy pierwszą turę gry.

Punktacja:
Wynik bitwy wyznaczamy z tabelki:
Różnica MP...................wynik bitwy
0-1 ............................10 - 10 DP
2-3 ............................11 - 9 DP
4-5 ............................12 - 8 DP
6-7 ............................13 - 7 DP
8-9 ............................14 - 6 DP
10-11 .........................15 - 5 DP
12-13 .........................16 - 4 DP
14-15 .........................17 - 3 DP
16-17 .........................18 - 2 DP
18-19 .........................19 - 1 DP
20+ ............................20 - 0 DP

W przypadku remisu decydują punkty MP.
Po zakończonej rozgrywce zapisujemy Nick/Imię przeciwnika; ilość zdobytych MP, DP oraz MP, DP przeciwnika oraz wynik końcowy. Karta Gracza do wglądu.

Table do 3 tury daje wynik 20:0. Table od 4 tury wzwyż pozwala graczowi, który został na stole dograć pozostałe tury, wraz z rzutami na 6 i 7. Wynik liczymy na podstawie małych punktów.

BYE - w przypadku nieparzystej ilości osób jedna osoba otrzymuje BYE oraz 15 DP, o przyznaniu BYE decyduje w kolejności: spóźnienie się gracza, brak zgłoszenia, brak punktów za rozpiskę, losowanie. W kolejnych rundach osoba znajdująca się najniżej w rankingu otrzymuje BYE. Gracz nie może otrzymać BYE więcej niż raz podczas turnieju. Jeśli sędzia jest grający, w pierwszej kolejności on dostaje BYE'a.

Split - remis 10:10 na rządanie graczy (po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego).

Walkower - 0 DP dla opuszczającego, 15 DP dla "poszkodowanego" (po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego).

Możliwość rzucania challengy na 1 bitwę.

Modelarka:
0-5 Brak Proxów w armii (oryginalne modele/zamienniki i/lub konwersje odpowiadające wielkością oryginałowi, w razie wątpliwości proszę pytać - wszelkie proxy należy wcześniej zgłosić), w przypadku modeli "nie-herezyjnych" (głównie dla nowych graczy), nie ma co się bać tylko śmiało zapisywać na turniej
0-2 WYSYWIG (wyposażenie modelu na stole musi odpowiadać wyposażeniu w rozpisce: na oddziałach, na bohaterach, granatów nie sprawdzamy)
0-3 Malowanie (liczymy pomalowane modele: 0-49%, 50-99%, 100% + wykończone i pomalowane podstawki) model pomalowany to minimum 3 kolory na całej powierzchni modelu, podkład to nie kolor

Ranking turnieju:
O kolejności graczy w rankingu decydują zdobyte punkty. Punkty otrzymujemy za wynik bitwy (0-20 DP za każdą z trzech bitew, w przypadku remisów liczymy MP), za przesłanie poprawnej rozpiski w regulaminowym czasie (max 5 DP, doliczane na koniec turnieju) oraz modelarkę (max 10 DP, doliczane na koniec turnieju).
Punkty karne mogą zostać przydzielone za spóźnione oddawanie wyników, nieodpowiednie zachowanie, kłótnie z sędzią, brak zasad armii do wglądu, brak przyrządów do gry (kości, miarka, znaczniki) (doliczane na koniec turnieju).
Paringi na pierwszą bitwę będą losowe z uwzględnieniem challengy. W kolejnych bitwach decyduje pozycja w rankingu turnieju.

MISJE:

Bitwa I
Deployment: Dawn of War
Missions:
- The Relic: Na środku stołu ustawiamy relikt wart 7 MP. Relikt jest objectivem, który można podnieść (tylko jednostki Infantry) i przenosić (max 6" na fazę, zakaz wchodzenia do transporterów/teleportowania się itd);
- Big Guns Never Tire: Rozstawiamy 4 znaczniki 12" każdy od każdego i od reliktu oraz 6" od krawędzi, każdy z nich wart jest na koniec gry 3 MP. Dodatkowo jednostki ze slotu Heavy Support scorują, a zniszczenie ich warte jest 1 MP.

Bitwa II
Deployment: Vanguard Strike
Missions:
- Battlefield Domination: Stół dzielimy na 3 strefy: nasz deployment zone, "pas niczyi" oraz wrogi deployment zone. Na koniec gry, jeśli mamy więcej unitów w danej strefie (scoringi liczymy jako 2, Flyery jako 0) otrzymujemy kolejno: 2 MP za nasz deployment zone, 4 MP za "pas niczyi", 6 MP za wrogi deployment zone;
- Total Annihilation: Za każde zniszone 200pts rozpiski przeciwnika otrzymujemy 1 MP na koniec gry. Społowione oddziały czy hp/woundy na modelach "wielo-woundowych" (Vehicle/Monstery/Prymarchowie itd.) liczymy za połowę punktów.

Bitwa III
Deployment: Clash the Line
Missions:
- Secure & Control: Na stole rozstawiamy 4 znaczniki. Dwa z nich rozstawiamy naprzemiennie 6" od krawędzi deploymentów obu graczy i od krawędzi stołu i 12" każdy od każdego. Po wyborze stron każdy z graczy rozstawia dodatkowo po jednym objectivie we własnym deploymencie. Objevctivy warte są kolejno: 2 MP w naszym deploymencie, po 5 MP za znaczniki w "strefie niczyjej" oraz 7 MP za znacznik w deploymencie przeciwnika;
- Hit & Run: Jednostki ze slotu Fast Attack scorują, a zniszczenie ich warte jest 1 VP.

Misje poboczne (obowiązują w każdej grze):
- Slay the Warlord +1 MP
- First Blood +1 MP
- Linebreaker +1 MP

W każdej bitwie można maksymalnie zdobyć 25 MP.

Lista uczestników:
1. Grobocop
2. Toster
3. Misiek
4. Clark
5. Desaxe
6. Fraziel
7. Kacper Matysiak
8. Piotrek84
9. Lazur
10. Dawid
11.
...
14.

Rezerwa:
15.

Wróć do „Turnieje i granie zorganizowane”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość