[Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Daty turniejów i umawianie się na wyjazdy
Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

[Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#1 » wt paź 30, 2018 12:25 am

Zapraszam wszystkich na Strefa Wojny: Bolter 750p - Wrocławski Turniej w 8ed Warhammer 40 000!

Miejsce:
Bolter Cafe (Podwale 6, 50-043 Wrocław).

Termin:
10.11 sobota

Program:
10:00 - 10:15 Zapisy
10:15 – 12:00 Pierwsza Bitwa
12:05 - 13:50 Druga Bitwa
13:50 – 14:10 Przerwa na jedzonko, pogawędki, wybór najlepszego Hobbysty
14:10 – 15:55 Trzecia Bitwa
16:00 – 17:45 Czwarta Bitwa
17:45 – 18:00 Podsumowanie, sprzątanie, rozdanie nagród
UWAGA! Pilnujemy się ram czasowych! Za spóźnienia będą karniaki

Wejściówka:
Uczestnictwo w turnieju jest płatne 20zł: całość zebranej kwoty jest przeznaczona na nagrody losowe dla uczestników.

Nagrody:
Obowiązuje system nagród losowych, zgodnie z regulaminem Bolter Cafe. Szczegóły TUTAJ
Każdy gracz będzie mógł oddać głos na najlepszego Hobbystę (klimat armii, malowanie, itp.) oraz gracza Fair-Play.

Zgłoszenia:
W temacie turnieju na forum Wargaming Wrocław, w wydarzeniu na FB albo na maila (mateusz.izworski(małpa)gmail.com - w tytule podajemy nazwę turnieju (Strefa Wojny: Bolter 750p)) albo w dniu turnieju. Należy podać Nick, Imię, Nazwisko, ID Ligowe (http://ranking.wh40k.pl/export/Gracze.txt) gracza oraz Frakcję, którą będzie grał. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc decyduje kolejność: zgłoszenia i wysłania poprawnej rozpiski do 8.11. Osoby które zgłosiły się, a nie wyślą rozpiski w regulaminowym czasie trafią na listę rezerwową.

Limit miejsc: 16 osób

Rozpiski:
Rozpiski należy przesłać do 8.11 na adres mailowy mateusz.izworski(małpa)gmail.com w tytule wpisujemy Nick/Imię gracza oraz nazwę turnieju (Strefa Wojny: Mundial 750p). Przysłanie poprawnej rozpiski w odpowiednim formacie i w regulaminowym czasie to dodatkowe 10p do rankingu turnieju. Ewentualne błędy w rozpisce należy poprawić przed turniejem, a gracz otrzymuje o 5p mniej do rankingu turnieju. Na turniej należy przynieść czytelną rozpiskę swojej armii, brak rozpiski - będą karniaki.

Poprawny format rozpiski (w treści wiadomości lub jako plik TXT):
Vespan 1300 ptk Secundum Octal

Adeptus Mechanicus Battalion Detachment (Mars)

HQ1: Belisarius Cawl [250]
HQ2: Tech-Priest Dominus [135]

TR1:(3) Kataphron Destroyers, 3x heavy grav cannon [219]
TR2:(10) Skitarii Vanguard, 3x plasma caliver, enhanced data-tether[151]
TR3:(10) Skitarii Vanguard, 3x plasma caliver [142]

EL1:(5) Sicarian Infiltrators, Flechette blasters & tazer goads [130]
EL2:(1) Cybernetica Datasmith [52]

HS1:(2) Kastelan Robots, 6x heavy phosphor blaster [220]

Total: 1299
KP: 8
CP: 6


Zasady:
* Zasady gry Matched Play z RB, wraz z Advanced Rules, Chapter Approved
* Armie Battle-Forged, 750 points, max 2 detachments
* Stół do gry: 48x48".
* Sędzia: Izwor - podpowie co i jak oraz wytłumaczy niejasności.
* Gramy na najnowsze FAQ & Designers Commentary.
* Gramy na Beta Rules z The Big FAQ 2
* Gracz zobowiązany jest do znajomości zasad swojej armii oraz posiadania kopi zasad i FAQ do wglądu.
* Nie gramy na Lords of War
* Nie gramy Special/Named Characters
* Nie gramy na FW


Dodatkowe ograniczenia:
Maksymalnie jeden model (vehicle/monster) w squadron/brood/unit, dotyczy jednostek (vehicle/monster) które możemy wystawić 1-3 w datasheet, a po wystawieniu działają jako osobne oddziały, np. Leman Russ, Carnifex.
Zakaz dublowania datasheets, nie dotyczy Troops. Na potrzeby tego turnieju wszystkie Daemon Prince traktujemy jako jeden datasheet (niezależnie z którego kodeksu go bierzemy - DG, TS, CSM, CD).
Maksymalny koszt oddziału to 1/3 punktów całej armii, czyli 250p.
Jeśli zostało 10 minut do końca czasu nie rozpoczynamy nowej rundy gry, chyba że obu graczy wyrazi na to zgodę (w razie co - wołać sędziego).

Zasady terenów:
* [Woods] Lasy działają po obrysie podstawki, traktowane są jakby zasłaniały w 51% i są „do nieba”. Nie-piechota musi mieć ponad 51% podstawki albo hulla w terenie aby otrzymać Cover Save (patrząc od strony strzelającego).
* [Ruins] Ruiny działają po obrysie podstawki, obowiązuje zasada City Ruins (RB str. 260). Pierwsze piętra ruin zasłaniają LoS (okna, drzwi zabite dechami).
* [Barricades] Teren daje Cover Save tylko dla Infrantry. Żaden oddział piechoty nie może schować się całkowicie za barykadą (traktujemy element terenu tak jakby zawsze wystawały głowy modeli, niezależnie od ich faktycznej wielkości).
* Modele korzystające z zasady Airborne nie otrzymuję bonusu za Cover w terenie.

Jak grać (zgodnie z Chapter Approved)?
1. Wymień się rozpiską z przeciwnikiem, sprawdź przeciw komu grasz.
2. Sekretnie wybierz i zapisz, a następnie równocześnie ujawnij Warlord Trait, Psychic Powers, Relics.
3. Roll off d6, zwycięzca rozpoczyna naprzemienne wystawianie Objectives wg. zasad misji (zawsze 6).
4. Roll off d6, zwycięzca wybiera stronę.
5. Rzut na Night Fight - na 5+ w I turze będzie obowiązywać zasada „Cover of Darkness” oraz stratagem „Flares” (RB str. 234). Rzut wykonuje gracz, który nie wybierał strony.
6. Naprzemienne wystawianie oddziałów, zaczynając od gracza, który przegrał #4.
7. Roll off d6, dodaj 1 do rzutu, jeśli zakończyłeś wystawianie się jako pierwszy.
8. Zwycięzca #7 wybiera czy zaczyna grę albo czy będzie drugi.
9. Gracz, który nie zaczyna gry może odebrać inicjatywę.
10. Vanguard Moves.
11. Rozpoczynamy pierwszą turę gry.

Punktacja:
Na wynik bitwy składają się cztery elementy:
**Punkty za misje Maelstorm
- liczymy następująco: d3VP=2VP.
- karty których nie da się wykonać można od razu odrzucić
**Punkty za misje Eternal War - zgodnie z opisem.
** Secondary Missions, każde po 1VP:
- First Blood (RB),
- Linebreaker (RB),
- Slay the Warlord (RB),
** Tetriary Missions:
Co 1 KP różnicy (Kill Points, zniszczony oddział) - 1VP, do max 4VP.

Misje turniejowe:
Po zakończonej grze notujemy punkty na Karcie Gracza

* Bitwa I
Deployment: Dawn of War (RB str. 216-217)
Eternal War: The Relic (RB str. 223) - Relikt wart 8 pkt jeśli się go niesie lub 3 pkt jeśli kontroluje się go jak gdyby był normalnym znacznikiem. Pozostałe znaczniki na potrzeby Maelstorm of War można umieścić gdziekolwiek na stole, nie są warte żadnych pkt w ramach Eternal War.
Maelstorm of War: Sealed Orders (CA str. 78) - 6 kart TO w pierwszej turze, gdy skończą się karty to w następnej naszej turze dobieramy 5 nowych, kolejnym razem 4 itd. Karty są tajne, stratagem misyjny „Acceptable Loses - 1CP – odrzuć do 3 kart TO”

* Bitwa II
Deployment: Search and Destroy (RB str. 216-217)
Eternal War: Front-line Warfare (CA str. 68) - 4 znaczniki - każdy gracz wystawia po 1 w swoim Deployment Zone i po 1 poza. Znacznik w DZ przeciwnika wart 4 pkt, w swojej DZ 1 pkt, a pozostałe po 2 pkt. Znaczniki 5 i 6 na potrzeby Maelstorm of War można umieścić gdziekolwiek na stole, nie są warte żadnych pkt w ramach Eternal War.
Maelstorm of War: Kill Confirmed (CA str. 74) - 3 karty, w każdej swojej turze dociągamy do 3 kart, nie można odrzucić kart związanych z niszczeniem jednostek.

* Bitwa III
Deployment: Hammer and Anvil (RB str. 216-217)
Eternal War: Big Guns Never Tire (RB str.221, modyfikacja!) – 4 znaczniki po 2VP. Znaczniki 5 i 6 na potrzeby Maelstorm of War można umieścić gdziekolwiek na stole, nie są warte żadnych pkt w ramach Eternal War. Dodatkowo na koniec gry za każdą jednostkę ze slotu FA/HS/Elites gracz otrzymuje 1VP.
Maelstorm of War: Spoils of War (RB str.233) W każdej swojej turze dociągamy do 3 kart TO. Jeśli zostanie wylosowana karta TO Secure Objective X obaj gracze mogą ją ukończyć. Nie można odrzucać kart Secure Objective X.

* Bitwa IV
Deployment: Dawn of War (RB str. 216-217)
Eternal War: The Scouring (RB str. 220) - 6 znaczników, po wystawieniu losowo określamy Inferior Objective (1VP) oraz Superior Objective (4VP), pozostałe są warte 2VP.
Maelstorm of War: Tactical Escalation (RB str.232 modyfikacja!)) – po wystawieniu znaczników należy określić typ Tactical Objectives (Take & Hold, Capture & Control, itp.). Jeśli na koniec gry gracz zdobędzie więcej TO wybranego typu niż przeciwnik swojego wybranego typu to otrzymuje dodatkowe 3VP. Na początku tury dobieramy do X TO, gdzie X to aktualna tura gry.

Aby określić zwycięzcę bitwy gracze sumują punkty za Primary, Secondary i Tetriary Missions.

Za każdy scenariusz gracze zdobywają do 20 punktów. Liczymy różnicę zdobytych VP, wynik porównujemy z tabelką:
Różnica VP...................wynik bitwy
0 ................................ 10 - 10
1-2 ............................. 11 - 9
3-4 ............................. 12 - 8
5-6 ............................. 13 - 7
7-8 ............................. 14 - 6
9-10 ............................ 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ .............................. 20 - 0

W przypadku zabicia wszystkich jednostek wroga (tabled wg. RB) zwycięzca może dograć tury gry.
BYE - w przypadku nieparzystej ilości osób jedna osoba otrzymuje BYE, o przyznaniu BYE decyduje w kolejności: spóźnienie się gracza, brak zgłoszenia, brak punktów za rozpiskę, losowanie. W kolejnych rundach osoba znajdująca się najniżej w rankingu otrzymuje BYE oraz 15 VP za bitwę. Gracz nie może otrzymać BYE więcej niż raz podczas turnieju.

Opuszczenie wcześniej turnieju, walkower to 0 VP za bitwę.

Modelarka:
0-10 Brak Proxów w armii (oryginalne modele/zamienniki i/lub konwersje odpowiadające wielkością oryginałowi, w razie wątpliwości proszę pytać)
0-2 WYSYWIG (wyposażenie modelu na stole musi odpowiadać wyposażeniu w rozpisce: na oddziałach, na bohaterach)
0-3 Malowanie (liczymy pomalowane modele: 0-49%, 50-99%, 100% + wykończone i pomalowane podstawki) model pomalowany to minimum 3 kolory na całej powierzchni modelu, podkład to nie kolor.

Ranking turnieju:
O kolejności graczy w rankingu decydują zdobyte punkty.
Punkty otrzymujemy za wynik bitwy (0-20 VP za każdą z trzech bitew), za przesłanie poprawnej rozpiski w regulaminowym czasie (do 10p, doliczane na koniec turnieju), Modelarkę (do 15p, doliczane na koniec turnieju). W sumie do zdobycia jest 105 punktów. W przypadku remisu decyduje bezpośredni wynik starcia, następnie lepszy stosunek zdobytych do straconych VP.
Punkty karne mogą zostać przydzielone za spóźnione oddawanie wyników, nieodpowiednie zachowanie, kłótnie z sędzią, spóźnione oddawanie wyników, brak zasad (armii, faq) do wglądu, brak rozpiski, brak przyrządów do gry (miarka, kości, karty Maelstorm). (doliczane na koniec turnieju).
Paringi na pierwszą bitwę na podstawie rankingu ligi Wh40k (podział uczestników na 2-4 grupy, z których będą losowane pary), w kolejnych bitwach decyduje pozycja w rankingu turnieju.
Wynik turnieju zostanie zgłoszony do Ogólnopolskiej Ligi WH40k.

Punkty karne:
Brak rozpiski do wglądu podczas turnieju -5p
Brak przyrządów do gry -1p/sztuka
Spóźnienia do 5min: -3p, do 10min: -5p dla obu graczy, więcej: wpisuję 0-0
Inne (jeszcze się nie zdarzyło) - według uznania :)

Zgłoszenia:
1. Izwor - Chaos - WR108 sędzia grający R
2. Drego - Tytanids / Death Watch WR299 R
3. Monika - SM GL020 R
4. Arkadiusz - Death Guard GL018 R
5. Maciej Rantherix Hałapacz - Taranids NoweID R
6. Jakub "Rokeiro" Wichary - Craftworlds WR281 R
7. Marcin Budnik - Grey Knights WR239 zrezygnował
7. Adam "Kermit" Gurwin - Tau WR112 R
8. Kamil "Mr.T" Torba - deathwatch WR154 R
9. Paweł - Chaos space marine WR087 R
10. Krzysiek "Chriserek" Oparski - Death Guard WR125 R
11. Szymon "Wents" Kmiciewicz - Necroni NoweID zrezygnował
11. Pokrzyw - Harlequins WR092 R rezerwa
11. Tomasz Karwat - Chaos NoweID R
12. Buyback - Necrons WR176 R
13. vanTroff - Adeptus Custodes NoweID R z błędami, poprawiona
14. DarkAngel - Adeptus Mechanicus NoweID R
15. Krzysztof "Tuna" Tomczyk - Necrons WR190 R zrezygnował
15. Sławomir Bogusławski WR001 R
16. Michał Sitarek - Dark Angels WR302 R
17. Krystian Swendrowski Death Guard PL015 R
18. Xarot - Tyranids WR114 R
19. Tobi - Chaos WR265 R po terminie
20.

Rezerwa:
1. Pokrzyw - Harlequins WR092 R
2. Patryk Kurek team Jelenia Góra ? zrezygnował
3. Piotr Wierzbicki team Jelenia Góra ? zrezygnował
...
Ostatnio zmieniony pt lis 09, 2018 4:08 pm przez Izwor, łącznie zmieniany 28 razy.

Awatar użytkownika
pokrzyw
Posty: 522

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#2 » wt paź 30, 2018 7:23 am

Powinienem byc - Pokrzyw.

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 362

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#3 » wt paź 30, 2018 8:10 am

A też sobie przyjdę

Awatar użytkownika
Rokeiro
Posty: 70

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#4 » wt paź 30, 2018 9:46 am

Będę.

Awatar użytkownika
Paweł
Posty: 90

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#5 » wt paź 30, 2018 10:01 am

Będę

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#6 » wt paź 30, 2018 1:19 pm

Proszę podawać id ligowe przy zgłoszeniach oraz frakcję. Chciałbym uniknąć zamieszania jakie było/jest 2 turnieje temu.

Awatar użytkownika
Rokeiro
Posty: 70

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#7 » wt paź 30, 2018 4:47 pm

Zgłaszam się: Jakub "Rokeiro" Wichary, frakcja: Craftworlds, id: WR281

Kermit
Posty: 43

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#8 » wt paź 30, 2018 6:55 pm

Będę, Adam "Kermit" Gurwin WR112 Tau

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 362

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#9 » wt paź 30, 2018 7:10 pm

Kamil "Mr.T" Torba, WR154, deathwatch

Awatar użytkownika
Paweł
Posty: 90

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#10 » wt paź 30, 2018 7:39 pm

Paweł, WR087, Chaos space marine 8-)

chriserek
Posty: 20

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#11 » wt paź 30, 2018 9:37 pm

Będę. Krzysiek "Chriserek" Oparski frakcja: death guard+ts, id: brak :(

Wents
Posty: 21

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#12 » wt paź 30, 2018 9:39 pm

jeśli można bez id ligowego (bo przy próbie zarejestrowania wywala błąd krytyczny) to ja chętnie
Szymon "Wents" Kmiciewicz ; Necroni
Ostatnio zmieniony wt paź 30, 2018 11:16 pm przez Wents, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
DarkAngel
Posty: 13

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#13 » wt paź 30, 2018 10:03 pm

Zgłaszam się z AdMechem KA076(nie wiem czy to aktualne ID)
Ostatnio zmieniony śr paź 31, 2018 2:55 pm przez DarkAngel, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#14 » wt paź 30, 2018 11:32 pm

Aktualizacja zgłoszeń w pierwszym poście :)

Awatar użytkownika
pokrzyw
Posty: 522

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#15 » śr paź 31, 2018 12:10 am

Czemu w rezerwie? Nie znam frakcji w tym momencie(Harlequins / Imperium). WR092.

Awatar użytkownika
BuyBack
Posty: 235

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#16 » śr paź 31, 2018 7:58 am

Nekroni z czeluści mojej krypty przybędą ! Innymi słowy, zgłaszam się, Buyback, WR176, Necrons

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#17 » śr paź 31, 2018 8:25 pm

Mamy już komplet. W związku z dużym zainteresowaniem turniejem przypominam, że:
W przypadku osiągnięcia limitu miejsc decyduje kolejność: zgłoszenia i wysłania poprawnej rozpiski do 8.11. Osoby które zgłosiły się, a nie wyślą rozpiski w regulaminowym czasie trafią na listę rezerwową.

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#18 » sob lis 03, 2018 9:31 pm

Jeśli dotrą nowe tereny ETC to zagramy na czterech stołach w takim ustawieniu: (ABCD)
Będzie potrzebna pomoc w ogarnięciu szybko stołów! :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Rokeiro
Posty: 70

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#19 » sob lis 03, 2018 10:00 pm

Mapki są projektowane pod duże stoły. Trza by przerobić pod 48''x48''.

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#20 » sob lis 03, 2018 10:15 pm

Niekoniecznie. Stoły w Bolterze to łączone duże 72x48 po 2-3. Po prostu poprowadzimy linię podziału by było 48x48

Awatar użytkownika
Tobi
Posty: 15

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#21 » pn lis 05, 2018 1:02 am

+1 Chaos Tobi WR265

Awatar użytkownika
pokrzyw
Posty: 522

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#22 » pn lis 05, 2018 11:29 am

Izwor pisze:Niekoniecznie. Stoły w Bolterze to łączone duże 72x48 po 2-3. Po prostu poprowadzimy linię podziału by było 48x48


Niekoniecznie to dobry sposób - niszczysz logikę ułożenia ruinek. Ale to tylko moje zdanie.

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#23 » wt lis 06, 2018 9:35 pm

pokrzyw pisze:
Izwor pisze:Niekoniecznie. Stoły w Bolterze to łączone duże 72x48 po 2-3. Po prostu poprowadzimy linię podziału by było 48x48


Niekoniecznie to dobry sposób - niszczysz logikę ułożenia ruinek. Ale to tylko moje zdanie.

Zawsze można wymyślić własny sposób na zagospodarowanie stołów. Czekam na zdjęcia z propozycjami.

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 362

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#24 » wt lis 06, 2018 9:41 pm

Najpierw niech tereny przyjdą (jest nadana)
Ustawić je tak by można się było schować.

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#25 » czw lis 08, 2018 12:11 am

Moja rozpiska:

++ Battalion Detachment +5CP (CSM: World Eaters) [25 PL, 471pts] ++

HQ1: Dark Apostle [5 PL, 78pts]:
Combi-bolter, Mark of Khorne, Power maul

HQ2: Exalted Champion [5 PL, 75pts]:
Chainsword, Mark of Khorne, Power axe

Troops1: 5 Khorne Berzerkers [5 PL, 106pts]:
Icon of Wrath, Berzerker Champion: Chainsword, Power fist
Chainswords & Chainaxes

Troops2: Khorne Berzerkers [5 PL, 106pts]:
Icon of Wrath, Berzerker Champion: Chainsword, Power fist
Chainswords & Chainaxes

Troops3: Khorne Berzerkers [5 PL, 106pts]:
Icon of Wrath, Berzerker Champion: Chainsword, Power fist
Chainswords & Chainaxes

++ Patrol Detachment (Chaos - Thousand Sons) [18 PL, 279pts] ++

HQ3: Daemon Prince of Tzeentch [9 PL, 183pts]:
Warlord, Malefic talon, Warp bolter, Wings

Troops4: 24 Chaos Cultists [9 PL, 96pts]:
Autoguns

KP: 7
Points: 750

Przypominam, że czas na wysyłanie rozpisek do dzisiaj do końca dnia.

Awatar użytkownika
BOLTER.pl
Posty: 1824

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#26 » czw lis 08, 2018 12:15 pm

Zwiększamy ilość stołów do 10 - limit osób 20

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#27 » czw lis 08, 2018 10:39 pm

Brakuje jeszcze kilku rozpisek. Czekam do północy :)


chriserek
Posty: 20

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#29 » pt lis 09, 2018 8:08 am

Takie parę uwag co do rozpisek:
1. Czemu Harlekini mają napisany batalion i tylko 2TR?
2. Czemu Custodes maja 2 unity powyżej 250pkt?
3. Zakładam że kapitan u Custodes ma mizerykordie bo jego koszt jest o 4 pkt większy niż być powinien

Awatar użytkownika
pokrzyw
Posty: 522

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#30 » pt lis 09, 2018 8:39 am

chriserek pisze:Takie parę uwag co do rozpisek:
1. Czemu Harlekini mają napisany batalion i tylko 2TR?


Bo Izwor wrzucił starszą rozpiskę. zmieniłem na patrol po 10min ;) .

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#31 » pt lis 09, 2018 5:47 pm

Lista zgłoszeń oraz rozpiski zaktualizowane.

Awatar użytkownika
BuyBack
Posty: 235

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#32 » pt lis 09, 2018 6:03 pm

Hej,

Ja niestety musze jutro zrezygnowac z udziału, sily wyzsze. Takze prosze wrzuccie Pokrzywa na moje miejsce, chlopak pracowal po nocach by facetow w lateksowych rajtuzach zrobic... ;)

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#33 » pt lis 09, 2018 6:06 pm

Miejsce na turnieju jest. Pokrzyw się rozchorował.

Awatar użytkownika
Rokeiro
Posty: 70

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#34 » sob lis 10, 2018 8:49 pm

A oto wyniki dzisiejszego turnieju:

1. Adam "Kermit" Gurwin (WR112) - 83 pkt
2. Sławek "Cooklee" Bogusławski (WR001) - 83 pkt
3. Krystian Swendrowski (PL015) - 72 pkt
4. Arkadiusz Król (GL018) - 71 pkt
5. Kamil "MR. T" Torba (WR154) - 60 pkt
6. Mikołaj "Xarot" Dworszczak (WR114) - 57 pkt
7. Krzysztof "Chriserek" Oparski (WR125) - 56 pkt
8. Paweł Marcinkiewicz (WR087) - 54 pkt
9. Patryk "Tobi" Zembrzycki (WR265) - 53 pkt
10. Mateusz "Izwor" Izworski (WR108) - 51 pkt
11. Monika Fularska (GL020) - 49 pkt
12. Tomasz Karwat (nowe ID) - 46 pkt
13. Maciej "Rantherix" Hałapacz (nowe ID) - 42 pkt
14. Marcin "Drego" Borowski (WR299) - 41 pkt
15. Jakub "Rokeiro" Wichary (WR281) - 35 pkt
16. "Van Troff" (nowe ID) - 35 pkt
17. "Dark Angel" (nowe ID) - 32 pkt
18. Michał "Smichun" Sitarek (WR302) - 26 pkt

najlepsi hobbyści: Monika Fularska i Jakub "Rokeiro" Wichary
fair play: Van Troff

Zwycięzcom gratulujemy!
Organizatorom, uczestnikom oraz obsłudze sklepu Bolter gorąco dziękujemy i zapraszamy następnym razem.

Awatar użytkownika
vanTroff
Posty: 568

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#35 » sob lis 10, 2018 9:15 pm

Dziękuje moim przeciwnikom za fajne gry i pomimo, że musieli grać z planktonem, to cierpliwie tłumaczyli mi zasady :D

Awatar użytkownika
Paweł
Posty: 90

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#36 » ndz lis 11, 2018 9:34 pm

Turniej bardzo spoko! Następnym razem można dodać kolejne zakazy jak np.

- maks 3 takie same troopsy
- zakaz dublowania det.
- commanderowie tau potraktowani tak samo jak DP.

Mam natomiast uwagę co do terenów, tak jak na stołach z nowymi domkami grało się super, to tereny takie jak miasto tau czy dark eldarów są praktycznie niegrywalne.

Kermit
Posty: 43

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#37 » ndz lis 11, 2018 9:51 pm

Dziwnym trafem wszystkie 3 uwagi Pawła co do zaostrzeń są do mnie.. :roll:

Awatar użytkownika
Rokeiro
Posty: 70

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#38 » ndz lis 11, 2018 10:44 pm

Co do makiet Tau czy Dark Eldarów to chyba wszyscy są zgodni, że do grania się nie nadają. Najlepiej dobierać makiety tak, aby każda miała jasną i czytelną - określoną zasadami funkcję, np. na stole ma być X los bloków, X ruin, X lasów itd. Dlatego te nowe tereny fajnie sie sprawdziły...
Co do innych uwag Pawła, to myślę, ze można by zastosować ograniczenia unitów do 1 nie na podstawie datasheetów, tylko keywordów (commander, farseer, tank commander itd.), bo czasami różne datasheety, to inne wersje tego samego unitu.

Awatar użytkownika
Paweł
Posty: 90

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#39 » ndz lis 11, 2018 11:27 pm

Kermit pisze:Dziwnym trafem wszystkie 3 uwagi Pawła co do zaostrzeń są do mnie.. :roll:


Moja wina, że twoja armia mogła obejść wszystkie obostrzenia jakie były na turnieju?

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 10.11 (sb) Strefa Wojny: Bolter 750p

Post#40 » pn lis 12, 2018 7:31 pm

Wyniki zostały już wgrane:
http://ranking.wh40k.pl/index.php?cmd=turniej&id=1895

Dziękuję wszystkim za udział. Mam nadzieję, że wszystkim się podobało.
Co do regulaminu - na pewno będą drobne zmiany, bo otrzymałem kilka celnych uwag. Wasze wrażenia i pomysły są bardzo cenne.
Jestem ciekaw jak podobało się wam granie na nowych makietach.

Kolejny turniej ~1000p

Wróć do „Turnieje i granie zorganizowane”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości