[Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Daty turniejów i umawianie się na wyjazdy
Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

[Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#1 » pn sty 28, 2019 12:27 am

Zapraszam wszystkich graczy i fanów świata Warhammer 40 000 na turniej parowy pre Vratislavia Wars! Jest to świetna okazja aby postawić swoje pierwsze kroki w wydarzeniu turniejowym. Gramy w parach, będzie to okazja aby wspólnie dopasować taktykę pod armie przeciwników jak i możliwość dyskusji o wszelkich aspektach naszego hobby. Zachęcam do udziału szczególnie początkujących graczy. Turniej ma jasne i przystępne zasady, nie wymaga dużej ilości modeli do gry, a na pewno pozostanie w pamięci jako świetna zabawa. Dzięki specjalnemu parowaniu graczy Mistrz i Padawan będzie to idealna okazja aby postawić swoje pierwsze kroki na turniejowej scenie Warhammer'a 40k.


Miejsce:
Bolter Cafe (Podwale 6, 50-043 Wrocław).

Termin:
9.02.2019 (sobota)

Program:
10:00 - 10:15 Zapisy
10:15 – 12:30 Pierwsza Bitwa
12:35 - 14:50 Druga Bitwa
14:50 – 15:15 Przerwa na jedzonko, pogawędki, wybór najlepszego Hobbysty
15:15 – 17:30 Trzecia Bitwa
17:30 – 17:45 Podsumowanie, sprzątanie, rozdanie nagród
UWAGA! Pilnujemy się ram czasowych! Za spóźnienia będą karniaki

Wejściówka:
WYJĄTKWO inna wersja :)
W trakcie zabawy uczestnicy zobowiązani są do dokonania zakupów na kwotę minimum 20 zł, zgodnie z regulaminem sklepu Bolter. W ramach wejściówki przysługuje standardowy napój GRATIS, do odebrania w kawiarni po "uiszczeniu" wpisowego.

Zgłoszenia:
W temacie turnieju na forum Wargaming Wrocław albo na maila (mateusz.izworski(małpa)gmail.com - w tytule podajemy nazwę turnieju (PreVW)) albo w dniu turnieju. Należy podać Nick, Imię, Nazwisko, ID Ligowe gracza oraz Frakcję, którą będzie grał. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc decyduje kolejność: zgłoszenia i wysłania poprawnej rozpiski do 6.02. Osoby które zgłosiły się, a nie wyślą rozpiski w regulaminowym czasie trafią na listę rezerwową.

Limit miejsc: 28! osób

Rozpiski:
Rozpiski należy przesłać do 6.02 na adres mailowy mateusz.izworski(małpa)gmail.com w tytule wpisujemy Nick/Imię gracza oraz nazwę turnieju (pre VW). Przysłanie poprawnej rozpiski w odpowiednim formacie i w regulaminowym czasie to dodatkowe 10p do rankingu turnieju. Ewentualne błędy w rozpisce należy poprawić przed turniejem, a gracz otrzymuje o 5p mniej do rankingu turnieju. Na turniej należy przynieść czytelną rozpiskę swojej armii, brak rozpiski - będą karniaki.

Poprawny format rozpiski (jako plik TXT):
Vespan 1300 ptk Secundum Octal

Adeptus Mechanicus Battalion Detachment (Mars)

HQ1: Belisarius Cawl [250]
HQ2: Tech-Priest Dominus [135]

TR1:(3) Kataphron Destroyers, 3x heavy grav cannon [219]
TR2:(10) Skitarii Vanguard, 3x plasma caliver, enhanced data-tether[151]
TR3:(10) Skitarii Vanguard, 3x plasma caliver [142]

EL1:(5) Sicarian Infiltrators, Flechette blasters & tazer goads [130]
EL2:(1) Cybernetica Datasmith [52]

HS1:(2) Kastelan Robots, 6x heavy phosphor blaster [220]

Total: 1299
KP: 8
CP: 6


Zasady:
* Zasady gry Matched Play z RB, wraz z Advanced Rules, Chapter Approved 2018
* Armie Battle-Forged, 2x750 points, max 2 detachments each
* Stół do gry: 72x48".
* Sędzia: Izwor - podpowie co i jak oraz wytłumaczy niejasności.
* Gramy na najnowsze FAQ & Designers Commentary.
* Gramy na Beta Rules z The Big FAQ 2
* Gracz zobowiązany jest do znajomości zasad swojej armii oraz posiadania kopi zasad i FAQ do wglądu.
* Jeśli zostało 10 minut do końca czasu nie rozpoczynamy nowej rundy gry, chyba że obu graczy wyrazi na to zgodę (w razie co - wołać sędziego).
* Nie gramy na Lords of War

* Forge World dopuszczony po spełnieniu poniższych warunków:
- na tydzień przed turniejem: wysłanie na maila (mateusz.izworski(małpa)gmail.com) datasheet jednostki. Będzie do wglądu dla wszystkich uczestników poprzez google drive
- maksymalnie jeden oddział FW na slot HQ/Troops/FA/HS/Elite/Flyer
- wystawiona jednostka nie może mieć więcej punktów, ani więcej PL niż pozostałe jednostki w rozpisce (w skrócie <50% pts/PL)
- w razie wątpliwości pisać i pytać o FW, jeśli ktoś ma klimatyczną armię tylko FW to też coś wymyślimy :)

Zasady specjalne:
Gracze mogą przygotować dwie rozpiski na 750p zgodnie z zasadami obowiązującymi w RB. Obie wersje rozpiski muszą korzystać z tej samej frakcji. Gracz może też przygotować tylko jedną rozpiskę na 750p, nadal obowiązują go ograniczenia do jednej frakcji w armii.

- Po wylosowaniu par i stołów para graczy musi wybrać jedną z dwóch rozpisek, a następnie dobrać do niego rozpiskę drugiej osoby. Jeśli gracze nie mogą się dogadać wybiera Padawan (czytaj niżej).

Oba detachmenty muszą pochodzić z jednej z wybranych frakcji:
- Space Marines
- Blood Angels
- Dark Angels
- Space Wolves
- Deathwatch
- Grey Knights
- Adeptus Custodes

- Adeptus Mechanicus
- Astra Militarum
- Adeptus Ministorum
- Death Korps of Krieg
- Adeptus Sorroritas

- Orks
- Necrons
- T'au Empire
- Tyranids
- Genestealer Cult

- Eldar Craftworld
- Drukhari (Dark Eldar)
- Harlequins
- Ynnari

- Chaos Space Marines (Heretic Astartes)
- Chaos Daemons
- Death Guard
- Thousand Sons
- Renegades & Heretics

Zasady gry w parach:
* Pary będą losowane co bitwę,
* Pary będą dobierane według rankingu turnieju (w pierwszej bitwie według rankingu Ogólnopolskiej Ligi Wh40k), według zasady Mistrz + Padawan: 1szy z ostatnim, drugi z przedostatnim, itd. Pary nie mogą się powtarzać. Przeciwnicy mogą (i pewnie będą) się powtarzać.
* Gracze w parze traktowani są jako jedna armia na potrzeby misji oraz mechaniki gry.
* Gracze w parze współdzielą fazy tury gry (równocześnie ruszają się, czarują, strzelają, walczą, zdają morale, itp.). Jeśli gracze nie mogą się dogadać co do kolejności aktywacji to wybiera Padawan.
* Nasze modele zasłaniają CHARACTER sojusznika.
* W przypadku trafienia na siebie dwóch armii o tych samych KEYWORDACH, Aury i umiejętności nie są przekazywane sojusznikowi.
Para graczy ma do dyspozycji wspólną pulę 3 CP (należy rozdzielić przed bitwą, w razie wątpliwości decyduje Padawan). Dodatkowo każdy gracz w parze ma własną pulę CP wynikającą z użytych detachmentów. Odzyskane lub w inny sposób zdobyte CP w trakcie gry mogą zostać wykorzystane tylko na jednostki z armii gracza, który je wygenerował. Nadal istnieje ograniczenie jednego tego samego Stratagema na fazę (czyli jak jeden z pary w Shooting Phase użył Command Reroll to drugi już nie może).

Zasady terenów:
- las, jeżeli jednostka nie-infrantry ma 51%+ podstawki/modelu w lesie jest traktowana jakby była w coverze
- ruiny, okna na parterze są zabite, gramy na zasadę City Ruins (RB str. 260)
- ściany, dają cover modelom infrantry w 1", piechota przechodzi przez nie jakby to była ruina
- Modele korzystające z zasady Airborne nie otrzymuję bonusu za Cover w terenie

Jak grać (zgodnie z Chapter Approved)?
- wybór wszystkich rzeczy, które w swoim zapisie wskazują na wybór przed grą
- rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian, aż rozmieszczą wszystkie
- rzut na wybór strony
- wybór bądź losowanie Warlord Trait i Psychic Powers (notujemy na kartce i ujawniamy równocześnie)
- wystawienie armii - wystawiamy całą armię na raz, rozpoczyna gracz, który nie wybierał strony
- osoba która wystawi się jako pierwsza decyduje kto zaczyna grę po wystawieniu wszystkich modeli
- rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz wystawiający się pierwszy zdecyduje się zacząć)
- Vanguard Moves i podobne
- początek właściwej rozgrywki

Gramy wg. mapek (pierwsze 4 stoły, pozostałe postaram się odpowiednio przygotować aby były podobne).
https://drive.google.com/file/d/1KY21tq ... QZJyJ/view

Punktacja:
Na wynik bitwy składają się cztery elementy:
**Primary Mission: Maelstorm
- Karty Maelstorm
- tylko z RB. Jeśli gracz ma karty kodeksowe podmienia 11-16 na te z RB: Secure Objective 1-6).
- liczymy następująco: d3VP=2VP.
- Można wykonać max 3 karty na turę
- Przed grą (znając misje, stół i armię przeciwnika) każdy gracz usuwa z talii 6 kart. Czyli gramy na 30 kart, ale nie ma już darmowego wywalania niemożliwych misji.
**Primary Mission: Eternal War
- zgodnie z opisem.
** Secondary Missions, wybieramy 3 przed grą, każde po 1VP:
1. First Blood (RB),
2. Linebreaker (RB),
3. Slay the Warlord (RB),
4. Kill Maim Burn! (zniszcz przynajmniej 30 modeli wroga),
5. Heart of the Matter (na koniec gry twój Warlod musi być w 6” od środka stołu),
6. Shoot the Big Ones (zniszcz przynajmniej 3 modele warte przynajmniej 100p każdy),
7. Strike the Rank and File (zniszcz wszystkie oddziały Troops przeciwnika, jeśli nie ma Troops to najliczniejsze FA/HS/Elite)
8. Marked for Death (zadeklaruj oddział przeciwnika, zniszcz go, nie może to być oddział Troops ani najtańszy oddział przeciwnika),
9. Nemesis (zniszcz oddział przeciwnika, który jako pierwszy zabił twoją jednostkę),
10. Big Game Hunter (zniszcz najdroższy oddział przeciwnika),
11. Survival (wyznacz jeden oddział, ten oddział musi przetrwać do końca gry)
Misje nie łączą się ze sobą, za wyjątkiem #4 i #6, które mogą łączyć się z każdą inną misją. Przykładowo, nie można wykonać #3, #8, #11 zabijając tylko jeden oddział.
** Tetriary Missions:
Co 1 KP różnicy (Kill Points, zniszczony oddział) - 1VP, do max 6VP.

Misje turniejowe:
Po zakończonej grze notujemy punkty na Karcie Gracza

Misje turniejowe:

Misja1:
Wystawienie: Search and Destroy(wybór z 4 stref?)
Znaczniki: 4 znaczniki (Pillary) na środku każdej ćwiartki stołu, 2 wystawiane w strefach po wyborze stron.
Eternal War: Four Pillars. Na koniec każdej battle round:
- gracz, który kontroluje więcej znaczników zdobywa 1VP.
- gracz, który kontroluje wszystkie 4 Pillary zdobyrwa 3 VP
- gracz, który zniszczył więcej unitów niż przeciwnik w tej turze gry dostaje 1VP.

Maelstorm of War: Disruptive Signals. Dociągamy do 4 kart. Można wykonać do 3 na turę. Dodatkowy Stratagem: Signal Interrupt(1CP)- kiedy przeciwnik dociąga karę, można zablokować jej wykonanie do końca tury.

Misja 2:
Wystawienie: Vanguard Strike.
Znaczniki: Wybór stron jest przed wystawieniem znaczników. Każdy wystawia po jednym znaczniku w swojej strefie, po jednym w strefie przeciwnika i po jednym na pasie "ziemi niczyjej" (środek stołu).
Eternal War: ETC Beachhead. Od drugiej tury każdy gracz punktuje na początku swojej tury. Gracze otrzymują odpowiednio:
- 1VP jeśli kontrolują obydwa znaczniki w swojej strefie wystawienia,
- 2VP jeśli kontrolują obydwa znaczniki w strefie niczyjej,
- 3VP jeśli kontrolują obydwa znaczniki w strefie przeciwnika.

Maelstorm of War: Visions of Victory (ze zmianami). Dociągamy do 3 art na ręce. Kiedy dociągamy karty (czy to na początku tury czy np. po wymianie stratagagemem) zawsze dobieramy o jedną więcej i pokazujemy je przeciwnikowi. Odrzuca on natychmiast jedną z kart. Przykłady:
- mam dobrać 3 -> dobieram 4 -> przeciwnik jedną odrzuca,
- wymieniłem kartę -> dobieram 2 -> przeciwnik jedną odrzuca,
- zaczynam turę z jedną aktywną kartą -> mam dobrać 2 -> dobieram 3 -> przeciwnik jedną odrzuca.

Misja 3:
Wystawienie: Dawn of War:
Znaczniki: Wystawiane zgodnie z RB przed wyborem stron.
Eternal War: Na początku 3 tury, gracz zaczynający wybiera 3 znaczniki na stole (nadając im numery 1,2,3) i rzuca d3 (zakaz przerzutu). Wylosowany znacznik przestaje się liczyć do Eternal War. Drugi gracz robi to samo dla 3 pozostałych znaczników. Na początku 5 tury, gracz zaczynający wybiera 2 z 4 pozostałych znaczników i powtarzamy procedurę. Wylosowane znaczniki nadal są aktywne dla potrzeb wykonywania Tactical Objectives.

Na koniec gry. 2 pozostałe znaczniki warte są po 4VP. Ponieważ może się zdarzyć tak, że nie dogracie 5 tur to jeśli zostaną 4 znaczniki są one warte po 2 VP.

Maelstorm of War: Oportunity Lost. Na początku swojej tury gracz odrzuca wszystkie aktywne Karty i dociąga 3 nowe. Specialny Stratagem: Second chance (2CP) - można zatrzymać wybraną kartę na kolejną turę.

Aby określić zwycięzcę bitwy gracze sumują punkty za Primary, Secondary oraz Tetriary missions.

Za każdy scenariusz gracze zdobywają do 20 punktów. Liczymy różnicę zdobytych VP, wynik porównujemy z tabelką:
Różnica VP...................wynik bitwy 
0 ................................ 10 - 10 
1-2 ............................. 11 - 9 
3-4 ............................. 12 - 8 
5-6 ............................. 13 - 7 
7-8 ............................. 14 - 6 
9-10 ............................ 15 - 5 
11-12 ........................... 16 - 4 
13-14 ........................... 17 - 3 
15-16 ........................... 18 - 2 
17-18 ........................... 19 - 1 
19+ .............................. 20 - 0  

Table. W przypadku zaistnienia Sudden Death, gracz dogrywa grę do końca sam ze stołem ( chyba, że przeciwnik ma Flyers, wtedy rozgrywają swoje tury normalnie), razem z rzutem na 6 turę i ewentualnym na 7. Gdy Sudden Death nastąpi do 3 tury włącznie, wtedy gracz który tego dokonał uzyskuje 3 dodatkowe VP.

BYE - w przypadku nieparzystej ilości osób jedna osoba otrzymuje BYE, o przyznaniu BYE decyduje w kolejności: spóźnienie się gracza, brak zgłoszenia, brak punktów za rozpiskę, losowanie. W kolejnych rundach osoba znajdująca się najniżej w rankingu otrzymuje BYE oraz 15 VP za bitwę. Gracz nie może otrzymać BYE więcej niż raz podczas turnieju.

Opuszczenie wcześniej turnieju, walkower to 0 VP za bitwę.

Modelarka:
0-10 Brak Proxów w armii (oryginalne modele/zamienniki i/lub konwersje odpowiadające wielkością oryginałowi, w razie wątpliwości proszę pytać)
0-2 WYSYWIG (wyposażenie modelu na stole musi odpowiadać wyposażeniu w rozpisce: na oddziałach, na bohaterach)
0-3 Malowanie (liczymy pomalowane modele: 0-49%; 50-99%; 100% + wykończone i pomalowane podstawki). Model pomalowany to minimum 3 kolory na całej powierzchni modelu, podkład to nie kolor.

Przygotowanie do gry:
0-2 Posiadanie wszystkich niezbędnych akcesoriów do gry (miarka, znaczniki, karty misji, kości w odpowiedniej ilości).
0-2 Posiadanie zasad armii do wglądu
0-1 Wydrukowana rozpiska

Ranking turnieju:
O kolejności graczy w rankingu decydują zdobyte punkty.
Punkty otrzymujemy za wynik bitwy (0-20 VP za każdą z trzech bitew), za przesłanie poprawnej rozpiski w regulaminowym czasie (do 10p, doliczane na koniec turnieju), Modelarkę (do 15p, doliczane na koniec turnieju), Przygotowanie do gry (do 5p, doliczane na koniec turnieju). W sumie do zdobycia jest 90 punktów. W przypadku remisu decyduje bezpośredni wynik starcia, następnie lepszy stosunek zdobytych do straconych VP.
Punkty karne mogą zostać przydzielone za spóźnione oddawanie wyników, nieodpowiednie zachowanie, kłótnie z sędzią, spóźnione oddawanie wyników, brak zasad (armii, faq) do wglądu, brak rozpiski, brak przyrządów do gry (miarka, kości, karty Maelstorm). (doliczane na koniec turnieju).
Paringi na pierwszą bitwę na podstawie rankingu ligi Wh40k (podział uczestników na 2-4 grupy, z których będą losowane pary), w kolejnych bitwach decyduje pozycja w rankingu turnieju.
Wynik turnieju zostanie zgłoszony do Ogólnopolskiej Ligi WH40k.

Punkty karne:
Spóźnienia do 5min: -3p, do 10min: -5p dla obu graczy, więcej: wpisuję 0-0
Inne - według uznania :)

Zgłoszenia pisze:1. Duda - Astra Militarum - WR076 - R
2. Rokeiro - Eladari/Ynnari - WR281 - R
3. Tuna - Grey Knights - WR140 -R
4. Arek - Adeptus Custodes - WR309 - R
5. Chriserek - Ealdari/Ynnari - WR125 - R
6. Monika - Space Marines - WR310 - R
7. Ranthenerix - Tyranids / Adeptus Mechanicus - WR311 - R
8. Chandler - Astra Militarum - WR284 - R
9. Skylar - Grey Knights - WR252 - R
10. Sebastian Syber - ? - NoweID - R
11. Sebastian C - Necrons - NoweID - R
Marcin - Adeptus Custodes - WR239 zrezygnował
Tomasz - ? - WR008 zrezygnował
12. Oskar Zaborowski - Harlequin - WR292 - R
13. Lord Solar - Astra Militarum - WR315 - R z błędami, poprawiona
14. Rafał Trocki - Adeptus Machanicus - NoweID - R
15. Toster - Space Wolves - WR186 - R
16. Mateusz Olbromski - Dark Angels - NoweID - R
Sebastian Rasta - Astra Militarum - WR251 - R zrezygnował
17. Piotr Cieślik - Drukhari - WR142 - R
18. Tir Scath - Death Guard - WR243 - R z błędami, poprawiona
19. Piotr 'pokrzyw' Krzywicki - Harlequins - WR092 -R
20. Maks Adamek - Tau - NoweID zły format R
21. Paweł - CSM - WR037 R
22. Tobi - CSM - WR265 R z błędami, poprawiona
23. Xarot - Tyranids - WR114 R po terminie
24. Ripon - Space Marines - WR119 R po terminie
25.Izwor - Chaos - WR108 sędzia grający - R
26.
27.
28.
Rezerwa:
1. Ez - Space Wolves - WR242 brak R w terminie

Ostatnio zmieniony pn sty 28, 2019 12:27 am przez Izwor, łącznie zmieniany 35 razy.

Duda
Posty: 72

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#2 » pn sty 28, 2019 11:03 am

Zapisz :P WR076

Awatar użytkownika
Rokeiro
Posty: 70

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#3 » pn sty 28, 2019 11:18 am

Będę.
Jakub Wichary WR281 Craftworlds/Ynarri

Awatar użytkownika
Tuna
Posty: 20

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#4 » pn sty 28, 2019 12:54 pm

Wstępnie się zapiszę :) WR140 GK

Awatar użytkownika
Arek
Posty: 52

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#5 » pn sty 28, 2019 12:58 pm

bede,
arek, wr309

chriserek
Posty: 20

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#6 » pn sty 28, 2019 1:58 pm

Będę z craftworldami/ynnari albo DG WR125

Awatar użytkownika
xarot
Posty: 15

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#7 » pn sty 28, 2019 2:02 pm

Przyjdę z tyrkami WR114

monka89
Posty: 7

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#8 » pn sty 28, 2019 3:20 pm

hej,

zgłaszam się, WR310 - Monika, prawdopodobnie przybędę z armią SM

Awatar użytkownika
Ranthenerix
Posty: 13

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#9 » pn sty 28, 2019 3:55 pm

Będę, WR311, z tyrkami albo admechem

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#10 » pn sty 28, 2019 6:01 pm

UWAGA!
Zmiany w regulaminie turnieju - dodano misje, doprecyzowano zasady gry na karty Maelstrom oraz zmieniono zasadę Sudden Death.
Proszę wszystkich zainteresowanych o zapoznanie się z regulaminem, ponieważ różni się on znacząco od tego co zazwyczaj gramy :)

Aktualizacja listy uczestników w pierwszym poście.

Kermit
Posty: 43

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#11 » pn sty 28, 2019 11:20 pm

Ehh 3 turniej z rzędu, gdzie jest to jedyny niepasujący weekend w miesiącu :/ No serio 2 tygodnie po ostatnim turnieju? :P

Awatar użytkownika
BOLTER.pl
Posty: 1824

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#12 » wt sty 29, 2019 10:37 am

Kermit pisze:No serio 2 tygodnie po ostatnim turnieju? :P

Dostosowujemy się do inny imprez Czterdziestkowych.
16-17.02 Praga
23.02 Głogów
A 2-3.02 było by tydzień po "ostatnim turnieju".
I tu kończą się opcje, tak? 8-)

Toster
Posty: 89

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#13 » wt sty 29, 2019 12:22 pm

Wstępnie będę - CSM.

Kermit
Posty: 43

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#14 » wt sty 29, 2019 2:56 pm

Głogów coś wspominał o elastyczności i późniejszej dacie, ale trudno przecież się wszystkim nie dogodzi.

Awatar użytkownika
Paweł
Posty: 90

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#15 » wt sty 29, 2019 9:20 pm

Wstepnie będę, Paweł CSM, WR037

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#16 » wt sty 29, 2019 9:25 pm

Aktualizacja zgłoszeń.

Awatar użytkownika
Tobi
Posty: 15

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#17 » śr sty 30, 2019 1:20 pm

+1 tobi csm

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#18 » śr sty 30, 2019 4:14 pm

Ze względu na duże zainteresowanie turniejem przypominam, że:
W przypadku osiągnięcia limitu miejsc decyduje kolejność: zgłoszenia i wysłania poprawnej rozpiski do 6.02. Osoby które zgłosiły się, a nie wyślą rozpiski w regulaminowym czasie trafią na listę rezerwową.

Awatar użytkownika
pokrzyw
Posty: 522

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#19 » pt lut 01, 2019 9:33 am

Też poproszę o rezerwowe miejsce

Piotr 'pokrzyw' Krzywicki - Imperium lub Harlequins - WR092

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#20 » pn lut 04, 2019 10:18 am

Aktualizacja. Zachęcam do wysyłania rozpisek

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#21 » pn lut 04, 2019 6:13 pm

Aktualizacja zgłoszeń! Mamy 28! miejsc więc wszyscy zainteresowani będą mogli wziąć udział.
Jeśli ktoś zgłosił się, a nie będzie mógł przyjść proszę o szybką informację.

Ripon
Posty: 6

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#22 » wt lut 05, 2019 8:51 am

Mnie do pisz space marine! Ripon - Space Marines - WR119

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#23 » śr lut 06, 2019 6:42 pm

Przypominam, ze rozpiski wysyłamy do dzisiaj do końca dnia!

Moja rozpiska do wglądu:
https://drive.google.com/file/d/1sqMwMv ... sp=sharing

Duda
Posty: 72

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#24 » czw lut 07, 2019 1:12 am

Para graczy ma do dyspozycji wspólną pulę 3 CP (należy rozdzielić przed bitwą, w razie wątpliwości decyduje Padawan). Dodatkowo każdy gracz w parze ma własną pulę CP wynikającą z użytych detachmentów. Odzyskane lub w inny sposób zdobyte CP w trakcie gry mogą zostać wykorzystane tylko na jednostki z armii gracza, który je wygenerował.

Nie szalej z tym +3 CP, może nie dostaniesz ;)

Ale ja też z automatu wpisałem +3 :D

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#25 » czw lut 07, 2019 5:23 am

Wiem wiem. Dlatego podzieliłem ładnie.

Nadal brakuje mi kilku rozpisek.
Tobi, Paweł, Xarot, Ez, Rippon
Proszę o szybkie podesłanie. Popołudniu wrzucę wszystko na Google Drive.

Awatar użytkownika
pokrzyw
Posty: 522

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#26 » czw lut 07, 2019 11:25 am

@Duda

No to lipton z tymi CPkami +3 bo wyobraźmy sobie sytuację, że obaj gracze mają rozpiski z 3 artefaktami i obaj grają na patrol detachmentach. Co wtedy?

Awatar użytkownika
Paweł
Posty: 90

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#27 » czw lut 07, 2019 12:05 pm

Nie biorą artefaktów proste xD

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#28 » czw lut 07, 2019 4:50 pm

Rozpiski:
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

Jest nas 23, Rippon ma dosłać rozpiskę wieczorem :)
Ostatnio zmieniony sob lut 09, 2019 8:05 am przez Izwor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Arek
Posty: 52

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#29 » czw lut 07, 2019 5:14 pm

szybki check:

lord solar
rozpa v1:
6x heavy weapon squad, 4x platoon commander

Tri Scath
rozpa nr 2:
3x FBD


Tobi:
Warp Boltery na DPkach,
Soulreaper cannon w składzie 5 rubryków, wg. codexu można jeden na 10 modeli
Obrazek

Duda
Posty: 72

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#30 » czw lut 07, 2019 5:31 pm

Arek, chyba ostatnio wyszło, że dopuszczone są opcje indexowe :p

Szybki check, nie jest źle :p

Lord Solar ma 6x Heavy Weapon Team i 4 x Platoon Commander. To przy ograniczeniu do 2 trochę za dużo.

Rozpa Max Aadamek jak już exportujecie z BS to bieżcię tę najkrótszą wersję. A najlepiej róbcie rozpiski w formacie turniejowym, z resztą zgodnie z regulaminem.

Rokeiro <3 <3 <3

Awatar użytkownika
Arek
Posty: 52

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#31 » czw lut 07, 2019 5:36 pm

ale warp boltera w indexie TS nie było, o ile o tym mówisz. Tam był daemon prince of chaos, a tutaj jest datasheet daemon prince of tzeentch

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#32 » czw lut 07, 2019 5:39 pm

O BS i eksporcie jest info z temacie obok:
viewtopic.php?f=51&t=910

Niestety podobnie jak regulaminów czytać się nie chce :) Wysłałem info do Maksa ale już nie odpowiedział :/
Błędy w rozpiskach wysyłanych na ostatnią chwilę, kto wysłał wcześniej dostawał info zwrotne z babolami do poprawy.

Awatar użytkownika
Rokeiro
Posty: 70

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#33 » czw lut 07, 2019 5:44 pm

Arku, Arku! A gdzie Twój smite spam chaosowy? :) Zainspirowałeś mnie do stworzenia mortal spamu, a teraz jakichś Custodasów wyciagasz :P

Awatar użytkownika
Arek
Posty: 52

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#34 » czw lut 07, 2019 5:57 pm

pomalowałem sobie motury colourshiftem i nie mogłem nie wziąć :D

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#35 » pt lut 08, 2019 3:09 pm

Po turnieju zapraszam na after-party do Tawerny. Zimne piwko, czterdziestkowe opowieści. Zapewniony relaks po długim turnieju :)
Pod Kilem. Tawerna
Świętego Mikołaja 56, 50-079 Wrocław
https://maps.app.goo.gl/zgEWC

Awatar użytkownika
compomite
Posty: 46

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#36 » sob lut 09, 2019 7:13 pm

żeby zachęcić (tygryska) do udziału "w ewencie"

trzeba zrobić tak :

1. ogłaszamy że będziemy pić piwo

2. ale, wcześniej trzeba zagrać 3 bitwy

3. ale później - za to można się napić


https://memy.pl/mem/255716/Tygrysku_co_z_toba_nie_tak
Michaał co się stało, kiedyś grałeś tau ! czy odstraszył cię nędzny BS tej armii ?
Broadside, Crisis, Riptide, Ghostkeel, pathfinder BS 4

Awatar użytkownika
compomite
Posty: 46

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#37 » sob lut 09, 2019 7:23 pm

bo chciałem się dowiedzieć "jakie są wyniki ?"
Michaał co się stało, kiedyś grałeś tau ! czy odstraszył cię nędzny BS tej armii ?
Broadside, Crisis, Riptide, Ghostkeel, pathfinder BS 4

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 735

Re: [Bolter] 9.02 (sob) Pre Vratislavia Wars

Post#38 » ndz lut 10, 2019 7:38 am

Ranking turnieju:

1 Arek Król
2 Michał Duda
3 Krzysztof Wolak
4 Krzysztof Setkowicz
5 Piotr Cieślik
6 Monika
7 Patryk Zembrzycki
8 Paweł
9 Mateusz Olbromski
10 Rafał Trocki
11 Maciej Hałapacz
12 Piotr Krzywicki
13 Mikołaj Dworszczak
14 Oskar Zaborowski
15 Sebastian Bednarski
16 Jakub Wichary
17 Wojciech Marzec
18 Krzysztof Tomczyk
19 Eryk Wiśniowiecki
20 Jakub Wardzala
21 Krzysztof Oparski
22 Sebastian Ciosek
23 Mateusz Izworski
24 Piotr Słowikowski

Pełne wyniki:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Wpisane do Ligi:
http://ranking.wh40k.pl/index.php?cmd=turniej&id=1971

Wróć do „Turnieje i granie zorganizowane”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości