Nowy kill team

Kiedy masz tylko 10 ludzików
Geralt
Posty: 3

Nowy kill team

Post#1 » czw sie 02, 2018 7:49 pm

Jak wygląda chęć na nowego kill teama we Wrocławiu? Przymierzam się do kupienia alternatywnych gwardzistów (robionych na pierwszo-wojennych francuzów) ale słabo jeżeli nie będzie nikogo chętnego do gry :)

Awatar użytkownika
Avatarofhope
Posty: 797

Re: Nowy kill team

Post#2 » czw sie 02, 2018 8:10 pm

Ja już swoją drużynę Tempestus Scions maluję! Po pierwszym kontakcie z zasadami stwierdzam, że jest moc.
These men are my bodyguards, their lives forfeit to the guarantee of my physical safety. Of their loyalty to me there shall be no question nor doubt. No other commander shall they have in battle nor in service. So it is decreed!

Emperor of Mankind

Awatar użytkownika
Raziel
Posty: 1026

Re: Nowy kill team

Post#3 » czw sie 02, 2018 9:30 pm

To najlepiej napisany przez GW Kill Team jak do tej pory. Nie jest to uproszczona ósemka, jak było wcześniej, tylko nowy, fajnie pomyślany twór.
Do najważniejszych zalet zaliczam naprzemienną aktywację.
Do najgorszych wad zaliczam brak przeskalowania statystyk jednostek, a co za tym idzie, idiotycznego trzymania się kości D6.

System idealny pod kampanie, samowystarczalny bo nie potrzebujemy wsparcia materiałami z 8ed, gdyż w podręczniku mamy wszystko.

Co do gry i grania we Wrocławiu, to obawiam się, że będzie jak z każdą inną odsłoną podobnych tworów GW, szybko zniknie zainteresowanie. Zapewne kilku napaleńców narobi wokół KT szumu, obiecując "co to oni nie wykręcą z tego za granie". Jednak jak zwykle okaże się, że spinaczom z czterdziestki, czterdziestka do spinania w zupełności wystarczy, a reszta potencjalnych graczy poprzestanie na obiecankach i przeganianiu się pomysłami.

PS. Nie wiem, czy wolno mi o tym wspominać, bo dowiedziałem się o tym w niejasnych okolicznościach, ale być może, że ktoś szykuje właśnie odpalenie kampanii w KT. Jeśli to się ziści, zamierzam do niej przystąpić, i tu ciekawostka, jedna z zasad mówi, że drużyna może odstąpić od bitwy, motywując to np. brakiem zainteresowania danym rejonem starć, lub choćby grypą bagienną wojaków. Zajebista sprawa, gdyby przyszło grać z jakimś nie do końca chcianym przeciwnikiem, czego przecież w kampanii nie da się uniknąć ;)
Palić! Mordować! Gwałcić! Rabować!

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 693

Re: Nowy kill team

Post#4 » czw sie 02, 2018 9:39 pm

Nowy KT lepszy od Shadow War-a? Wymalowałem drużynę Orków Bad Moons i może nadawała by się do KT.

Awatar użytkownika
Avatarofhope
Posty: 797

Re: Nowy kill team

Post#5 » czw sie 02, 2018 10:36 pm

W shadow wara nie grałem, ale skoro Raziel pochlebnie się o nowych zasadach do KT wypowiada, to musi być dobrze. Nareszcie będzie okazja do wykorzystania makiet z shadow wara, na które zrzuta była :-)

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
These men are my bodyguards, their lives forfeit to the guarantee of my physical safety. Of their loyalty to me there shall be no question nor doubt. No other commander shall they have in battle nor in service. So it is decreed!

Emperor of Mankind

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 321

Re: Nowy kill team

Post#6 » pt sie 03, 2018 6:04 am

Grałem w kt, jest na pewno fajniej, bo nie patrzysz jak cię wyrzynają i masz jakieś szanse coś zrobić.

Grałem z tau elita vs horda strzelecka, słabo trafiają, ale mają drony, czyli trzeba zabić parę razu ludka tau i za każdym razem najpierw ginie drona - przy czym niekoniecznie bo może dostać flesh wounda

Btw pytanie: kto jest spinaczem Razielu, że tak bardzo nie lubisz z nimi grać? Pytam poważnie. Grałeś z jakimś?


Co do uciekania z pola bitwy:
STRATEGIC WITHDRAWAL
At the end of the third battle round, and at the end of
each subsequent battle round, before any dice roll to
determine whether or not the battle ends, a player can
make a strategic withdrawal. Players make the decision
about whether or not to do so in the order determined
in the Initiative phase. If a player makes a strategic
withdrawal, they lose the mission – if there is only one
other player remaining, that player wins the mission.
When a player makes a strategic withdrawal, all of their
models are removed from the battlefield. They must roll
a dice for each model with one or more flesh wounds
when they do so to determine whether or not they go
out of action, as described in Casualties (see overleaf).

Awatar użytkownika
Asar
Posty: 328

Re: Nowy kill team

Post#7 » pt sie 03, 2018 6:57 am

Ja też się zainteresowałem tą grą. Po przeczytaniu zasad jestem zadowolony. Ktoś chętny na jakąś grę w przyszłym tygodniu?

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 321

Re: Nowy kill team

Post#8 » pt sie 03, 2018 9:04 am

Mam urlop, mogę zagrać :)

Awatar użytkownika
Raziel
Posty: 1026

Re: Nowy kill team

Post#9 » pt sie 03, 2018 10:34 am

Mr.T, gram w gry figurkowe już jakiś czas i zdążyłem wiele rzeczy zobaczyć, doświadczyć. Odpowiadam Ci na twoje pytanie przez PW bo nie widzę sensu zaśmiecania tematu. Btw, umawiajcie się w ustawkach, od tego jest tamten temat.

STRATEGIC WITHDRAWAL w zamyśle twórców, to po prostu wycofanie się z pechowej walki, w celu uniknięcia dalszych niepowodzeń, które w danej sytuacji wydają się nieuniknione ;) Tak, umiem w czytanie.
Jeśli jednak masz kiepski dzień, poświęciłeś swój cenny czas, żeby przyjść na bitwę, a twój przeciwnik robi wszystko, żebyś się dobrze nie bawił, withdrawal jest idealnym sposobem na:
- uratowanie części swojego cennego czasu
- wyjście z bitwy z twarzą
- uszanowanie czasu przeciwnika, mino wszystko
- uniknięcie zniechęcenia do dalszego grania w grę

Dodam tyko, że tak jak w przypadku wcześniejszych odsłon KT czy innych szadołów, gra jest doskonałym starterem dla ludzi, którzy swoją przygodę z bitewniakami dopiero zaczynają. Kupno jednego boksa figsów to niewiele, a do grania w zupełności wystarczy. Jeśli się nie spodoba, mała strata, jeśli wręcz przeciwnie, zawsze już się ma jakiś początek.
Martwi mnie, że nie są obecne niektóre jednostki, jak np Kroot u Tau, jestem ciekaw, czy będą stopniowo wychodzić w jakiś DLC, czy zostanie już tak jak jest.
Palić! Mordować! Gwałcić! Rabować!

Awatar użytkownika
blackout_sys
Posty: 475

Re: Nowy kill team

Post#10 » pt sie 03, 2018 11:06 am

Commander's Handbook co roku + jakieś suplementy dodatkowe (psionika, więcej zasad używania terenów, podziemia/korytarze space hulków, artyleria i broń biologiczna) pomiędzy i masz wszystko. Wystarczy poczekać i kupować 8-)

gnollu
Posty: 1

Re: Nowy kill team

Post#11 » pt sie 03, 2018 12:36 pm

A to ja sie skorzystam z okazji i się przywitam jako nowy członek forum z Wrocławia :D.

A co do tematu ja z chęcią bym zagrał, nawet może jakąś kampanię dłuższą.
Przyjemne IMO w kill teamie jest, że mimo posiadania/składania "dużej głównej" armii pod WH40k to stosunkowo niewielkim nakładem czasu i środków mogę sobie "doskładać" drużyny dla kilku innych nacji

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 321

Re: Nowy kill team

Post#12 » pt sie 03, 2018 2:41 pm

Co do kampanii - myślałem by zagrać na mapie świata, jakiś teren z hexami czy inną siatką, w stylu zdobywamy pola i się bijemy o dominację w sektorze.
Tylko że najpierw bym musiał potestować swoje pomysły by bonusy z pól nie były za mocne, itp.

Pomyślę nad zasadami, może coś mi się uda wymyśleć.

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 321

Re: Nowy kill team

Post#13 » pt sie 03, 2018 2:41 pm

Dubel

_Ez_
Posty: 20

Re: Nowy kill team

Post#14 » sob sie 04, 2018 9:19 am

Mr T , stare planetary Empire?

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 321

Re: Nowy kill team

Post#15 » sob sie 04, 2018 10:55 am

Nie kojarzę niestety

Awatar użytkownika
Avatarofhope
Posty: 797

Re: Nowy kill team

Post#16 » pn sie 13, 2018 10:12 pm

Dziś miałem przyjemność zagrać z Xyxelem, moje pierwsze dwie gry w nowego Kill Teama. Było bardzo fajnie, a sama rozgrywka utwierdziła mnie w fakcie, że gra jest bardzo przyjemna, co w głównej mierze zawdzięcza ulepszonym (względem 40-stki) zasadom. Nareszcie po spalonej szarży, można przemieścić figurkę, a nie stoi jak debil wpatrując się we wroga. Chcę więcej!
These men are my bodyguards, their lives forfeit to the guarantee of my physical safety. Of their loyalty to me there shall be no question nor doubt. No other commander shall they have in battle nor in service. So it is decreed!

Emperor of Mankind

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 693

Re: Nowy kill team

Post#17 » wt sie 14, 2018 12:48 am

Gra się szybko i krwiście bo pole bitwy jest małe. :) Moja horda Ork Boyzów na nielicznych ale elitarnych strzelców Militaria Tempestus Scions raz dawała radę, raz nie. Grało się całkiem zbalansowanie jak na tak różne w charakterze armie, a gracze zawsze ma możliwość częściowego reagowania na akcje przeciwnika (naprzemienne aktywacje faz i modeli, ucieczka modeli, przygotowanie do ostrzału, itp.) System morale też dobrze się spisał chociaż to tylko dwie gry. Ork boyzi zaczeli mi panikować po utracie szefa i większości chopaków z bandy, waaagh traciło na impecie wraz z utratą modeli od morderczego ostrzału.

Wróć do „Kill Team”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość