[FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Kiedy masz tylko 10 ludzików
Awatar użytkownika
Thinros
Posty: 181

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#51 » wt lis 29, 2016 1:20 pm

Mr.T pisze:Też nie wiem, która to zasada mówi, ze wilki wargearowe umierają razem ze swoim właścicielem


Być może nie ma takiej zasady, mogło mi się pomylić, albo spróbowałem użyć logiki (błąd nowicjusza w zasadach GW), że skoro coś jest wargearem, to jak ktoś kto go "nosi" umiera, to wargear znika.

W każdym razie mam swoją odpowiedź, dziękuję :)
Wh40k: Space Wolves, CSM
BMG: Brave & the Bold, Penguin, Organized Crime, Joker, Suicide Squad
Infinity: Tohaa (w przygotowaniu)

Awatar użytkownika
pokrzyw
Posty: 506

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#52 » wt lis 29, 2016 2:53 pm

Z wilkami jest tak:

Jeżeli IC z wilkami jest podłączony do oddziału, to po śmierci pancia przyklejają się do tego oddziału.
Jeżeli IC biega z wilkami samodzielnie, to po śmierci mają wolne i są zdejmowane ze stołu.

W KT sprawa oczywista - idą do krainy wiecznych łowów ze swym właścicielem.

Awatar użytkownika
KolPydnon
Posty: 361

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#53 » wt lis 29, 2016 8:55 pm

pokrzyw pisze:W KT sprawa oczywista - idą do krainy wiecznych łowów ze swym właścicielem.

Przepraszam, ale nie masz racji.Pozwolę sobie zacytować zasadę z suplementu Kill Team:

Every Man for Himself: Most models in a Kill Team are selected as part a squad. However, when deploying your Kill Team, and throughout the course of the game, each model is treated as a separate unit. This even includes models that are selected as wargear options for a unit, such as Tau Empire Drones or Space Wolves Fenrisian Wolves. If a model has the Independent Character special rule, it cannot join another model to form a unit of two.

Poza tym z punktu widzenia RAI: dlaczego, gdy dany model ginie, inne, na drugim końcu planszy mają w magiczny sposób zniknąć?
"All I ever wanted was the truth." - Book of Lorgar, First Canticle of Chaos

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 338

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#54 » wt lis 29, 2016 10:27 pm

pokrzyw pisze:Z wilkami jest tak:

Jeżeli IC z wilkami jest podłączony do oddziału, to po śmierci pancia przyklejają się do tego oddziału.
Jeżeli IC biega z wilkami samodzielnie, to po śmierci mają wolne i są zdejmowane ze stołu.

W KT sprawa oczywista - idą do krainy wiecznych łowów ze swym właścicielem.

Sprawdziłem z dexem. Indep ginie wilki zostają. Nawet w normalnej 40.
Tu konkretny zapis:
If the Independent Character is killed while he is not joined to another unit, do not
remove any surviving wolves – in this case, the unit is not completely destroyed until all
the wolves have been removed as casualties as well. These wolves cannot join other units.
Another Independent Character can join the surviving wolves, but as they are not his
upgrades, he cannot take them with him if he then joins another unit.

Awatar użytkownika
Pan i Władca
Posty: 374

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#55 » śr gru 21, 2016 12:20 pm

Dobry !

Chciałbym zakupić sobie armie dedykowaną do KT oraz w przyszłosci do walk patrolowych<nie koniecznie mam na to czas ale w razie tak pieknych eventów warto być przygotowanym>, bardzo duzo suszyłem głowe KolPydnon-owi i co nieco już wiem, oraz zapoznałem się z tym działem.

Zastanawiam się nad dwiema armiami :
Tau i Orkami ,

Tau - bo pasuje mi ich szarpany styl gry, oraz już kiedyś myślałem, żeby pomlować ich jak Klony ze StarWarsów.
Orki - bo to piekne Orki, maja piekny fluff, piekne modele, i idealnie nadaja sie do cichych akcji jak inflirtacja czy sneeky zasadzek.

W tau chciałbym bzować na Crisisach oraz na wspariu w mniejszym stopniu FR - uderzyć, odskoczyć, bazować na technologicznej przewadze. W orkach zaś myslałem albo o czymś na kształt SF albo może wlasnie przeogromnej ilosci orków < w koncu to wyspecjaliowane jednostki majace na celu zbadać teren :P>

Czy ktoś może ma wieksze doswiadczenie w prowadzeniu tych dwóch armii i mołgby podzielić się ze mna swoimi radami i spostrzeżeniami ?

P.
Gloria Victis !

Chętni do gry w OiM / WARZONE / BA / Lee / SW:Armada / TY / Battlegroup <3 -> PM

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 338

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#56 » śr gru 21, 2016 1:37 pm

Crisisy dają radę.
Orki oprócz motorów to nie mają nic dobrego.

Awatar użytkownika
Pan i Władca
Posty: 374

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#57 » śr gru 21, 2016 1:52 pm

Ok czyli motorki wypadało by mieć, reszty w żaden sposób nie da sie wykorzystać w KT ? Specyfika malej ilosci modeli i obierania na cel 1 modeli a nie oddziałow wydaje sie sprzyjać Zielonym, czy nie ?

P.
Gloria Victis !

Chętni do gry w OiM / WARZONE / BA / Lee / SW:Armada / TY / Battlegroup <3 -> PM

Awatar użytkownika
Raziel
Posty: 1069

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#58 » śr gru 21, 2016 3:12 pm

Rad dawał nie będę, bo jeśli o KT chodzi, to moim zdaniem żadnych nie trzeba, ale do jednego się przyczepię. Mianowicie jak niby według Ciebie wygląda skradanie się orków?
Podam małą podpowiedź, orkowie mają swoich komandosów do "cichych" akcji, pewnego razu, żeby niepostrzeżenie dostać się do obozu imperialnego, ukradli Chimerę, pomalowali ją na czerwono (żeby szybciej jechała), przerobili nieco (żeby w ogóle jechała) i siedząc na niej jak na ruskim czołgu, drąc mordy jak zarzynane świnie, wjechali do jednostki gwardii na pełnej parze rozwalając bramę wjazdową i demolując po drodze kilka innych pojazdów i budynków. Jak się domyślasz, zauważono ich ;)

Jeśli chcesz namiastkę skradania i cichych podchodów, to Tau są idealni, polecił bym jeszcze eldarów jednych bądź drugich, ale ich nie brałeś pod uwagę.
No i nie zapominaj, że w KT nie ma jako takiego mechanizmu skradankowego, takie zabawki to tylko na eventach fabularnych.
Palić! Mordować! Gwałcić! Rabować!

Awatar użytkownika
Pan i Władca
Posty: 374

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#59 » śr gru 21, 2016 3:35 pm

Sarkazm ^^

I wlasnie dla takich historyjek warto grac szczwanymi, cichociemnymi orkami w trukach, koptach i bajkach:)

p.
Gloria Victis !

Chętni do gry w OiM / WARZONE / BA / Lee / SW:Armada / TY / Battlegroup <3 -> PM

Awatar użytkownika
KolPydnon
Posty: 361

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#60 » śr gru 21, 2016 4:18 pm

Powiem tak:

Rozegrałem wczoraj dwa ciekawe starcia: jedno w konfiguracji kultyści(10szt)+Chosen drugie - spawny(2szt)+Chosen. Kultyści kosztują 50pkt (czyli są o 10ptk tańsi niż orkowi chłopacy), mają niższy T i WS a lepszy BS i I. Klucz do sukcesu (u mnie go nie było ;)) polega na manewrowaniu nimi przez pole bitwy (akceptując pewne straty) a następnie atak na przeciwnika (po kilku na jednego, zgodnie ze starą mądrością). Przy skupieniu ich ataków na jednym celu dają radę - choćby samą siłą ognia. Zabili więcej Space Wolves, niż moi Chaos Space Marines (znowu! :shock: ) Spawny poradziły sobie lepiej, ale to najprawdopodobniej dzięki ich mobilności. Przekonałem się też, że przychylność Bogów Chaosu jest zmienna...

Zaryzykowałbym stwierdzenie, że oddział chłopaków z wykupionymi Shoota i rozrzucony po całym polu bitwy nie jest taki łatwy do usunięcia. Pamiętajmy, że w ruinach mają 4/5+... Nie mówiąc już o Kommandosach. Nie jestem natomiast przekonany do Trukka - AV 10 aż prosi się o kilka pocisków z boltera a eksplozja zaboli pasażerów. Mobilność powinni zapewnić Warbikerzy/Noby na motorach/Deffkopty. Dobrze mieć też choć jedno źródło AP3 (u Orków analogiczne z Missle Launcha).

Najważniejsze jednak jest to, byś lubił swoją armię, ich tło fabularne, śledził ich postępy w kolejnych starciach. Sam mam jednego kultystę, który był w stanie zabić dwóch Space Marinów (jednego w CC drugiego strzałem z autopistola). Dostał własne imię (Rygan) awans na czempiona i czeka na konwersję (co najmniej głowa SW na podstawce :twisted: )

Jeśli będziesz czerpał radość z takich małych rzeczy to nawet porażki są wspaniałą przygodą...

@Raziel
Kuriozum Orków polega na tym, że równie często te akcje się udają. Pamiętajmy o "Da Big Raid" - Kommandosi byli w stanie zinfiltrować stację kosmiczną Tau (kluczową dla ich floty w tym regionie) a następnie wysadzić ją (porzucając już jakiekolwiek pozory skradania). Warto też wspomnieć, że podczas War of Dakka (której ten incydent był częścią) Orkowie byli zdolni do TAKTYCZNEGO ODWROTU, który doprowadził do znisczenia Kadry, która ruszyła za nimi w pościg. Ponadto Snikrot i jego Red Skullz Kommandoz byli postrachem oddziałów walczących w równikowych dżunglach podczas drugiej i trzeciej wojny o Armageddon.

Myślenie typu "Orkowie są zbyt głupi, by się skradać!" pozwala na stosowanie ich ulubionej taktyki kamuflażu "A widział ty kiedy fioletowego Orka?" z zadziwiającym powodzeniem. Różnica miedzy zwykłym Orkowych Chopakiem a Kommandosem jest jednak w sumie niewielka: pierwszy gdy zobaczy wroga pędzi w jego stronę wrzeszcząc wniebogłosy i waląc ze swej spluwy, natomiast drugi - skyje się w krzakach, poczeka cierpliwie (jakieś 30 sekund) aż cel znajdzie się bliżej, po czym pędzi w jego stronę wrzeszcząc wniebogłosy i waląc na oślep ze swej spluwy. Ważny jest ten moment euforii, gdy wyskakuje w końcu z zasadzki. :D
"All I ever wanted was the truth." - Book of Lorgar, First Canticle of Chaos

Kallian
Posty: 5

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#61 » czw sty 05, 2017 12:46 pm

Rozważam wzięcie udziału, mam jednak kilka pytań jako noob totalny. :)

1. No właśnie, noob. Grałem jedną grę w życiu pożyczoną armią, zasady ogarniam optymistycznie w połowie. Jest to miejsce dla mnie?
2. Jeżeli bym się decydował, mam idealnie pasujący zestaw Gwardii Imperialnej, pytanie jednak czy Commisar (który jest HQ, ale nie jest traktowany jako obowiązkowy HQ) się liczy?
3. Jak wygląda sprawa z plutonem troopsów? Czy muszę brać Platoon Command Squad, czy moja armia może składać się np. z: Infrantry Squad, Special Weapons Squad, Militarum Tempestum Command Squad.

Z góry dzięki za odpowiedź.

Awatar użytkownika
Sir_BUBU
Posty: 108

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#62 » czw sty 05, 2017 6:18 pm

1. Tak to jest miejsce dla Ciebie. Kill team łatwo uczy podstaw 40k
2.Jedyne sloty jakie możesz użyć przy tworzeniu rozpiski to troops , elite i fast(przy klasycznym kill team). Dodatkowo model nie może mieć więcej niż z woundy. Nie może mieć save na 2 plus.
3. Commanda nie możesz wystawić, wydaje mi się że dowódca ma 3 woundy. Oddziały wystawiasz wedle schematu w plutonach plus musisz pamiętać o obostrzeniach z KT.

Kallian
Posty: 5

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#63 » czw sty 05, 2017 6:38 pm

Tempestor Prime ma 2 woundy.

O co mi chodzi:
Armia IG podzielona jest na plutony.
Militerium Tempestus - each Militarium Tempestus Platoon MUST include between one and three squads of Scions and MAY include Command Squad.
Infrantry Platoon - Composition 1 Platoon Command Squad, 2-5 Infrantry Squads, 0-5 Heavy Squads, 0-3 Special Weapons Squad and 0-1 Conscripts.

Moje pytanie brzmi czy mogę w KT nie brać tego pod uwagę.
Tzn. wziąć sam Militarium Tempestus Command Squad (bez obowiazkowych według plutonu Scionsów zwyklych) i wziąć sam Infrantry Squad i Special Weapons Squad bez teoretycznie obowiążkowego Platoon Command Squad.

Awatar użytkownika
KolPydnon
Posty: 361

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#64 » czw sty 05, 2017 6:47 pm

Niestety nie - w Kill Team detachment znajdują się unity - tj. niezbędny jest cały pluton. Wyjadanie rodzynek z ciasta nie wchodzi w rachubę. ;) Nie zmienia to faktu, że Gwardia ma wciąż dostęp do weteranów, Scionow czy Sentineli - wachlarz możliwości jest duży.

Jednocześnie przypominam, że na zbliżającym się evencie rozpiska nie może mieć więcej niż 20 modeli.
"All I ever wanted was the truth." - Book of Lorgar, First Canticle of Chaos

Kallian
Posty: 5

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#65 » czw sty 05, 2017 7:01 pm

Dzięki za szybkie odpowiedzi. :)

Jeszcze nieco skorzystam z cierpliwości, żeby być pewnym czy mogę brać udział. ;)
1. Byłby problem z wykorzystaniem jednostek z Special Weapons Squadu który skitbashowałem z Militarium Tempestus aby dodać im więcej charakteru - jako ekipy zwykłych Scionsów? Posiadają głowy i ramiona od MT, reszte zaś od standardowych gwardzistów.
2. Jeśli tak, czy taka rozpiska miałaby sens?

Militarium Tempestus Command Squad (105pkt)
Tempestor Prime
Scion z clarion voxcasterem
Scion z medpackiem
Scion z flamerem
Scion z volley gunem

Militarium Tempestus Scions (90)
Tempestor
Scion z voxem
Scion z granatnikiem
Scion z plasmą
Scion

Awatar użytkownika
KolPydnon
Posty: 361

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#66 » czw sty 05, 2017 7:12 pm

W Kill Teamie każdy model jest osobną jednostką, zatem Scion z med-packiem leczy tylko siebie, zaś z Vox casterem - nie będąc w stanie sam wydawać rozkazów - jest marnowaniem punktów. Zaoszczędzone można wykorzystać do zakupu większość ilosci żołnierzy lub broni.

Co do pierwszej kwestii - sam jestem gorącym zwolennikiem konwertowania czy kit-bashowania - jak długo widać, że to Gwardzisci, a nie powiedzmy - demonetki Slaanesha - to wszystko gra. Jeżeli wkładasz sporo wysiłku, by nadać swoim podwładnym unikalnego charakteru - możesz liczyć na moje pełne poparcie.
"All I ever wanted was the truth." - Book of Lorgar, First Canticle of Chaos

Awatar użytkownika
Amarlic
Posty: 34

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#67 » śr sty 18, 2017 4:44 pm

Czy w następnych turniejach kill teama będzie można zagrać Death Korps'em?

Awatar użytkownika
SamboR
Posty: 541

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#68 » śr sty 18, 2017 5:04 pm

Już o to pytałem naszego organizatora i odpowiedź brzmiała "tak" :)
Mnie interesują inżynierowie z wykopywaczką :)
WarCor Infinity na Dolny Śląsk.
Chcesz nauczyć się grać w Infinity? Napisz PMkę.

Awatar użytkownika
Amarlic
Posty: 34

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#69 » czw sty 19, 2017 8:44 pm

No to bardzo się cieszę. W następnym turnieju w takim razie wystawię spam Death Ridersów :twisted:

Awatar użytkownika
SamboR
Posty: 541

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#70 » czw sty 19, 2017 8:50 pm

Amarlic pisze:No to bardzo się cieszę. W następnym turnieju w takim razie wystawię spam Death Ridersów :twisted:

Nie turnieju i pamiętaj o ograniczeniu do 20 modeli. Czekam niecierpliwie :)
WarCor Infinity na Dolny Śląsk.
Chcesz nauczyć się grać w Infinity? Napisz PMkę.

Awatar użytkownika
KolPydnon
Posty: 361

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#71 » czw sty 19, 2017 10:24 pm

Spam... Turniej... filtr na forum nie powinien tego wyłapywać i cenzurować? :lol:

A już całkiem poważnie:
Bardzo proszę pamiętać, że z chęcią idę graczom na rękę. Razem modyfikujemy zasady kolejnych eventów, jestem pierwszy by powiedzieć, że modele i zasady FW mają takie samo prawo do wzięcia udziału w evencie, jak produkty "głównego" GW. Jednocześnie proszę tylko o jedno - zachowanie zdrowego rozsądku. Organizowane przeze mnie eventy przekształcają się coraz bardziej w opowieści, których zakończenie determinowane jest przez działania graczy i nie są tym, co zazwyczaj nazywa się turniejem. Tym razem na trzecim (i niestety, być może ostatnim pod moją opieką:() będzie to jeszcze bardziej widoczne.

Powtórzę zatem: proszę o zachowanie zdrowego rozsądku przy tworzeniu listy. Przypominam, że zastrzegam sobie prawo bezwzględnego weta w stosunku do każdej rozpiski, która z tego czy innego powodu mi się nie spodoba. W zamian mogę obiecać, że dołożę wszelkich wysiłków, by każdy wyszedł po zakończeniu zadowolony i spędził miło czas.

Co więcej - być może Korpusy Śmierci z Krieg otworzą kolejny event bitwą 2vs2, ale zastanawiam się jeszcze nad takim rozwiązaniem i nie mogę zapewnić, że na pewno będzie to miało miejsce.
"All I ever wanted was the truth." - Book of Lorgar, First Canticle of Chaos

Awatar użytkownika
Amarlic
Posty: 34

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#72 » czw sty 19, 2017 10:54 pm

Spoko, spoko. Powiedziałem że to jest turniej z przyzwyczajenia. Jesli chodzi o spam death ridersów, to będzie to całkowicie funowa rozpiska. Jednostki są dosyć średnie, wiem to z doświadczenia. Nie ma się czego obawiać, gra dla klimatu to jedyny powód dla którego gram w 40k. xD

Awatar użytkownika
KolPydnon
Posty: 361

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#73 » czw sty 19, 2017 11:09 pm

Amarlic pisze: Nie ma się czego obawiać, gra dla klimatu to jedyny powód dla którego gram w 40k. xD

To tak jak ja :D Przepraszam za oficjalny ton mojego poprzedniego posta, ale staram się podkreślać na każdym kroku, że to nie jest turniej, bo wiele osób dalej tkwi w tym błędzie. Tym razem nie będzie nawet nagrody za największą ilość zwycięstw, aby nie kusić losu ;).

Poza tym troszeczkę pogrzebałem w Battlescribe i wychodzi na to, że ten straszny spam to dziesięć modeli - zapomniałem, że nimi jeszcze da się grać, w przeciwieństwie do ich odpowiedników z Gwardii. Cieszę się, gdy pojawia się kolejny gracz, a jeszcze bardziej - gdy nie gra Marines (ale i oni są równie mile widziani :)) I coraz bardziej będę się zastanawiał nad takimi bitwami - choć jedna dla każdego rozdziału historii. Potrzebuję tylko wystarczająco dużo graczy Nekronów (conajmniej dwóch) i Chaosu (im więcej - tym weselej) :twisted:
"All I ever wanted was the truth." - Book of Lorgar, First Canticle of Chaos

Awatar użytkownika
Amarlic
Posty: 34

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#74 » czw sty 19, 2017 11:21 pm

Jeśli chodzi o Necrony, to mam małą armię, idealną pod kill teama, którą mogę sam zagrać lub komuś pożyczyć. Z chaosem też można byłby coś pokombinować bo mogę pożyczyć od mojego ziomka armię z dark vengeance.

Awatar użytkownika
KolPydnon
Posty: 361

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#75 » czw sty 19, 2017 11:28 pm

@Amarlic
Spokojnie - do marca sporo czasu, a problem, na jakie tory pchnąć całą opowieść i jak ją poprowadzić spoczywa na głowie organizatora (czyli mojej ;)). Wybierz taką armię, jaką najchętniej zagrasz - na pewno znajdą się inni gracze, którzy będą mogli uzupełnić luki, a jeżeli się nie pojawią - po prostu będę głowił się nad kolejną koncepcją.
"All I ever wanted was the truth." - Book of Lorgar, First Canticle of Chaos

Awatar użytkownika
BuyBack
Posty: 230

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#76 » pt sty 20, 2017 9:09 am

KolPydnon pisze:Tym razem na trzecim (i niestety, być może ostatnim pod moją opieką...


W tym samym momencie milonu psykerow w galaktyce wyczulo turbulencje w Spaczni. Wymiar opanowal ogromne poczucie smutku i żalu. Te emocje dotkneły nawet Bogow Chaosu. Tzeentch stracil chec konspirowania i patrzyl z przerazeniem w pustke przyszlosci. Khorne z żalu rozstrzaskal swoj tron. Slaneeshowi sie odechcialo... ,a Nurgle dostal zatwardzenia. Tymczasem na Terze, w sercu Imperium na Zlotym tronie, po policzku zwłok Imperatora spłynęła łza. Cale uniwersum opanowal strach i smutek... .

Awatar użytkownika
Hegemon Krisu
Posty: 81

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#77 » ndz mar 12, 2017 5:35 pm

Diędobry. Mam takie pytanie czytając ten temat niestety nie znalazłem nań odpowiedzi (może jej nie było a może przeoczyłem(, ale skoro w KT każdy model traktowany jest jako autonomiczny to jak wygląda sprawa transportu. Transporter w 40K przypisany jest do konkretnej jednostki/oddzaiłu a jak się ma to w przypadku gdy każdy jest sobie panem? Transporter to taksówka która może wozić każdego? w dowolnych konfiguracjach? Oczywiście zachowując limit przewożonych modeli...
pozdrawiam
Wasz Hegemon

Awatar użytkownika
KolPydnon
Posty: 361

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#78 » ndz mar 12, 2017 7:04 pm

W tym przypadku obowiązują zasady z rulebooka WH40k:

Rozstawienie
Jeżeli transport został wykupiony jako dedykowany - grę mogą zaczynać w nim tylko modele jednostki, dla której go wybrano (wszystkie lub tylko część). W przeciwnym przypadku - jest pełna dowolność. Po rozpoczęciu gry nie obowiązują te obostrzenia.

W czasie rozgrywki
Jedynym ograniczeniem jest pojemność pojazdu oraz indywidualne zastrzeżenia, które posiadają niektóre jednostki.
"All I ever wanted was the truth." - Book of Lorgar, First Canticle of Chaos

Awatar użytkownika
Hegemon Krisu
Posty: 81

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#79 » ndz mar 19, 2017 12:29 am

Diędobry
A ja z kolejnym pytaniem. Jak radzimy sobie z rozdziałem sprzętu w oddziale. Bo jak na przykład przydział fista czy melty nie budzi żadnych wątpliwości to bobmowe squigi w TankBustasach orkowych i owszem. Tam kupujemy oddziałowi do trzech squigów. I teraz czy uznajemy ze pomidory jak to pomidory biegają sobie to yu to tam i w chwili "aktywowania" dowolny TankBustas je wypuszcza, czy przypisujemy do konkretnego modelu przed rozpoczęciem gry czy też sa one traktowane jak pełnoprawny model i poruszają się samodzielnie po planszy?
Z góry dziękuję za odpowiedz wasz Hegemon

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 338

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#80 » ndz mar 19, 2017 10:06 am

Kupuje się dla unitu na poziomie rozpiski. Potem unit jest rozdzielany.
Imo najlepiej przydzielić każdemu po sqiugu (bo to jest zamiast shooting attack jeśli dobrze pamiętam) to przynajmniej jak przeżyją to strzelą wszystkimi trzema na raz.

Awatar użytkownika
Kubolakuba
Posty: 36

Re: [FAQ] Podstawy i jak zacząć?

Post#81 » śr maja 31, 2017 10:40 pm

Mam pytanie na temat rozwoju teamu po grze za te 100 pkt. Czy mogę przekazać część wyposażenia innym członkom drużyny? Bo mam sytuację że mój żołnierz wylosował Gunfighert i zastanawiam się czy mogę oddać jego karabin rekrutowi i kupić mu 2 pistolety

Edit. Już sam znalazłem, można

Wróć do „Kill Team”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość