Shadespire - zasady

Awatar użytkownika
Avatarofhope
Posty: 800

Shadespire - zasady

Post#1 » ndz paź 22, 2017 11:38 pm

Temat do obgadywania wątpliwości w prostych, skromnych zasadach najnowszego dziecka GW.

Zacznę od istotnej kwestii szarży, którą żeśmy kompletnie olali podczas naszych piątkowych bojów z Xyxelem - model, który szarżował w danej rundzie, nie może wykonać już żadnej akcji do jej końca. Czyli nie ma szarży, a potem uderzania takim modelem w kolejnych aktywacjach.
These men are my bodyguards, their lives forfeit to the guarantee of my physical safety. Of their loyalty to me there shall be no question nor doubt. No other commander shall they have in battle nor in service. So it is decreed!

Emperor of Mankind

Awatar użytkownika
xyxel
Posty: 711

Re: Shadespire - zasady

Post#2 » pn paź 23, 2017 12:40 am

No to już wiem czemu tak łatwo się grało sztormcastami : ) wpadał z szarży i jak coś podeszło to bił dalej z kolejnych aktywacji.
Bardzo się cieszę, podczas gry nie doczytałem tego, zwiększa to znacznie grywalność i taktyczne kombinowania. Silniejsze są więc karty, które pozwalają poruszyć model o hexa.

Jarek
Posty: 7

Re: Shadespire - zasady

Post#3 » pt mar 23, 2018 9:39 pm

Od wyjścia szczurków męczył mnie temat ich inspiracji... kwestią było czy musi być kluczowe słowo "choose" czy po prostu chodzi o wybór jednego z gryzoni jako celu ploy'a/efektu. Przeglądając "internet" znalazłem dyskusję na ten temat i odpowiedź, która powinna przekreślić dywagacje na ten temat, mimo braku oficjalnego FAQ:

https://boardgamegeek.com/thread/1942719/skaven-what-really-inspires-them

BTW uprzedzając, tak wymagany jest "choose"

Wróć do „Shadespire”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość