[Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Daty turniejów i umawianie się na wyjazdy
Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 635

[Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#1 » wt gru 25, 2018 9:24 pm

Zapraszam wszystkich na Strefa Wojny: Bolter 1500p - Wrocławski Turniej w 8ed Warhammer 40 000!

Miejsce:
Bolter Cafe (Podwale 6, 50-043 Wrocław).

Termin:
27.01.2018 (niedziela)

Program:
10:00 - 10:15 Zapisy
10:15 – 12:30 Pierwsza Bitwa
12:35 - 14:50 Druga Bitwa
14:50 – 15:15 Przerwa na jedzonko, pogawędki, wybór najlepszego Hobbysty
15:15 – 17:30 Trzecia Bitwa
17:30 – 17:45 Podsumowanie, sprzątanie, rozdanie nagród
UWAGA! Pilnujemy się ram czasowych! Za spóźnienia będą karniaki

Wejściówka:
Uczestnictwo w turnieju jest płatne 20zł: całość zebranej kwoty jest przeznaczona na nagrody losowe dla uczestników.

Nagrody:
Obowiązuje system nagród losowych, zgodnie z regulaminem Bolter Cafe. Szczegóły TUTAJ
Każdy gracz będzie mógł oddać głos na najlepszego Hobbystę (klimat armii, malowanie, itp.) oraz gracza Fair-Play.

Zgłoszenia:
W temacie turnieju na forum Wargaming Wrocław albo na maila (mateusz.izworski(małpa)gmail.com - w tytule podajemy nazwę turnieju (Strefa Wojny: Bolter 1500p)) albo w dniu turnieju. Należy podać Nick, Imię, Nazwisko, ID Ligowe (http://ranking.wh40k.pl/export/Gracze.txt) gracza oraz Frakcję, którą będzie grał. W przypadku osiągnięcia limitu miejsc decyduje kolejność: zgłoszenia i wysłania poprawnej rozpiski do 25.01. Osoby które zgłosiły się, a nie wyślą rozpiski w regulaminowym czasie trafią na listę rezerwową.

Limit miejsc: 14 osób + BYE

Rozpiski:
Rozpiski należy przesłać do 25.01 na adres mailowy mateusz.izworski(małpa)gmail.com w tytule wpisujemy Nick/Imię gracza oraz nazwę turnieju (Strefa Wojny: Bolter 1500p). Przysłanie poprawnej rozpiski w odpowiednim formacie i w regulaminowym czasie to dodatkowe 10p do rankingu turnieju. Ewentualne błędy w rozpisce należy poprawić przed turniejem, a gracz otrzymuje o 5p mniej do rankingu turnieju. Na turniej należy przynieść czytelną rozpiskę swojej armii, brak rozpiski - będą karniaki.

Poprawny format rozpiski (jako plik TXT):
Vespan 1300 ptk Secundum Octal

Adeptus Mechanicus Battalion Detachment (Mars)

HQ1: Belisarius Cawl [250]
HQ2: Tech-Priest Dominus [135]

TR1:(3) Kataphron Destroyers, 3x heavy grav cannon [219]
TR2:(10) Skitarii Vanguard, 3x plasma caliver, enhanced data-tether[151]
TR3:(10) Skitarii Vanguard, 3x plasma caliver [142]

EL1:(5) Sicarian Infiltrators, Flechette blasters & tazer goads [130]
EL2:(1) Cybernetica Datasmith [52]

HS1:(2) Kastelan Robots, 6x heavy phosphor blaster [220]

Total: 1299
KP: 8
CP: 6


Zasady:
* Zasady gry Matched Play z RB, wraz z Advanced Rules, Chapter Approved 2018
* Armie Battle-Forged, 1500 points, max 3 detachments
* Stół do gry: 72x48".
* Sędzia: Izwor - podpowie co i jak oraz wytłumaczy niejasności.
* Gramy na najnowsze FAQ & Designers Commentary.
* Gramy na Beta Rules z The Big FAQ 2
* Gracz zobowiązany jest do znajomości zasad swojej armii oraz posiadania kopi zasad i FAQ do wglądu.
* Jeśli zostało 10 minut do końca czasu nie rozpoczynamy nowej rundy gry, chyba że obu graczy wyrazi na to zgodę (w razie co - wołać sędziego).

* Forge World dopuszczony po spełnieniu poniższych warunków:
- na tydzień przed turniejem: wysłanie na maila (mateusz.izworski(małpa)gmail.com) datasheet jednostki. Będzie do wglądu dla wszystkich uczestników poprzez google drive
- maksymalnie jeden oddział FW na slot HQ/Troops/FA/HS/Elite/Flyer
- wystawiona jednostka nie może mieć więcej punktów, ani więcej PL niż pozostałe jednostki w rozpisce (w skrócie <50% pts/PL)
- w razie wątpliwości pisać i pytać o FW, jeśli ktoś ma klimatyczną armię tylko FW to też coś wymyślimy :)

Zasady terenów:
- las, jeżeli jednostka nie-infrantry ma 51%+ podstawki/modelu w lesie jest traktowana jakby była w coverze
- ruiny, okna na pierwszym piętrze są zabite, gramy na zasadę City Ruins (RB str. 260)
- ściany, dają cover modelom infrantry w 1", piechota przechodzi przez nie jakby to była ruina
- Modele korzystające z zasady Airborne nie otrzymuję bonusu za Cover w terenie

Jak grać (zgodnie z Chapter Approved)?
- wybór wszystkich rzeczy, które w swoim zapisie wskazują na wybór przed grą
- rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian, aż rozmieszczą wszystkie
- rzut na wybór strony
- wybór bądź losowanie Warlord Trait i Psychic Powers (notujemy na kartce i ujawniamy równocześnie)
- wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
- rzut na zaczynanie
- rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz wygrywający poprzedni rzut zdecyduje się zacząć)
- Vanguard Moves i podobne
- początek właściwej rozgrywki

Gramy wg. mapek (pierwsze 4 stoły, pozostałe postaram się odpowiednio przygotować aby były podobne).
https://drive.google.com/file/d/1KY21tq ... QZJyJ/view

Punktacja:
Na wynik bitwy składają się cztery elementy:
**Primary Mission: Maelstorm
- liczymy następująco: d3VP=2VP.
- karty których nie da się wykonać można od razu odrzucić
- Można wykonać max 3 karty na turę
**Primary Mission: Eternal War
- zgodnie z opisem.
** Secondary Missions, wybieramy 3 przed grą, każde po 1VP:
1. First Blood (RB),
2. Linebreaker (RB),
3. Slay the Warlord (RB),
4. Kill Maim Burn! (zniszcz przynajmniej 30 modeli wroga),
5. Heart of the Matter (na koniec gry twój Warlod musi być w 6” od środka stołu),
6. Shoot the Big Ones (zniszcz przynajmniej 3 modele warte przynajmniej 100p każdy),
7. Strike the Rank and File (zniszcz wszystkie oddziały Troops przeciwnika, jeśli nie ma Troops to najliczniejsze FA/HS/Elite)
8. Marked for Death (zadeklaruj oddział przeciwnika, zniszcz go, nie może to być oddział Troops ani najtańszy oddział przeciwnika),
9. Nemesis (zniszcz oddział przeciwnika, który jako pierwszy zabił twoją jednostkę),
10. Titanslayer (zniszcz oddział typu Titanic lub LoW), można wykonać kilkukrotnie.
11. Big Game Hunter (zniszcz najdroższy oddział przeciwnika),
12. Survival (wyznacz jeden oddział, ten oddział musi przetrwać do końca gry)
Misje nie łączą się ze sobą, za wyjątkiem #4 i #6, które mogą łączyć się z każdą inną misją. Przykładowo, nie można wykonać #3, #8, #11 zabijając tylko jeden oddział.
** Tetriary Missions:
Co 1 KP różnicy (Kill Points, zniszczony oddział) - 1VP, do max 5VP.

Misje turniejowe:
Po zakończonej grze notujemy punkty na Karcie Gracza

Misje turniejowe:
Notujemy na Karcie Gracza numery Secondary Missions przed grą. Po zakończonej rozgrywce zapisujemy Nick/Imię przeciwnika, ilość zdobytych Victory Points przez armię naszą i przeciwnika.
W każdej misji gramy używając 6ciu znaczników. Te znaczniki służą jednocześnie do misji Eternal War jak i Maelstorm of War.
Można wykonać max 3 karty na turę

Misja I
Eternal War: Scorched Earth
Maelstrom of War: Tactical Escalation (3 cards per turn scoring cap)
Deployment: Search And Destroy
Mission Hints:
• Tactical Objectives: Generate Tactical Objectives up to the current battle round each turn.
• Misson Specials: Tactical Escalation: Both players announce their Tactical Priority Objective Type (Capture and Control, Storm and Defend, Purge, Seize Ground, Annihilation, Take & Hold) that will score an extra VP or diminish points when discarded, starting with the player that goes first. If you discard a card that is unachievable, no points are lost.

Misja II
Eternal War: Resupply Drop
Maelstrom of War: Deadlock (3 cards per turn scoring cap)
Deployment: Front-Line Assault
Mission Hints:
• Tactical Objectives: Each player generates 6 Tactical Objectives at the start of their first turn. In the second battle round, players may have 5 active Tactical Objectives, in the third battle round they may have 4, and so on. If a player has too many active Tactical Objectives at the start of their turn, they must discard Tactical Objectives until they have the correct number. If a player has fewer than the correct number of Tactical Objectives at the start of their turn, they must generate Tactical Objectives until they have the correct number.
• Misson Specials:
- Strategic Deadlock: When using command points, double the cost from turn 3 onwards.
- Resupply Drop: At the start of battleround 3, before drawing new tactical objectives, player whose turn it is selects three markers on the battlefield and determines randomly which one will run out of supplies. That marker scores no points for EW at the end of the game. His opponent does the same for the 3 markers that weren’t chosen initially.

Misja III
Eternal War: Frontline Warfare (Objective 1-4)
Maelstrom of War: Contact Lost  (3 cards per turn scoring cap)
Deployment: Dawn of War
Mission Hints:
• Tactical Objectives: Generate 1 Tactical Objective first turn and then 1 additional objective for each marker under your control starting from the second turn, up to a maximum of 6 cards.
• Mission Specials: Temporary Comms Uplink Stratagem At the start of any of their turns, a player with less than 6 active tactical objectives can spend 3 Command Points to generate an extra card that turn


Aby określić zwycięzcę bitwy gracze sumują punkty za Primary, Secondary oraz Tetriary missions.

Za każdy scenariusz gracze zdobywają do 20 punktów. Liczymy różnicę zdobytych VP, wynik porównujemy z tabelką:
Różnica VP...................wynik bitwy 
0 ................................ 10 - 10 
1-2 ............................. 11 - 9 
3-4 ............................. 12 - 8 
5-6 ............................. 13 - 7 
7-8 ............................. 14 - 6 
9-10 ............................ 15 - 5 
11-12 ........................... 16 - 4 
13-14 ........................... 17 - 3 
15-16 ........................... 18 - 2 
17-18 ........................... 19 - 1 
19+ .............................. 20 - 0  

Table (tak samo jak sudden death), daje 5VP do 3 tury, od 4+ tury daje 3VP, a gracz dokonujący table'a dogrywa do 5 tury. Jeśli table nastąpił w 5 bądź późniejszej turze, następuje normalnie rzut na 6 i 7 turę.
BYE - w przypadku nieparzystej ilości osób jedna osoba otrzymuje BYE, o przyznaniu BYE decyduje w kolejności: spóźnienie się gracza, brak zgłoszenia, brak punktów za rozpiskę, losowanie. W kolejnych rundach osoba znajdująca się najniżej w rankingu otrzymuje BYE oraz 15 VP za bitwę. Gracz nie może otrzymać BYE więcej niż raz podczas turnieju.

Opuszczenie wcześniej turnieju, walkower to 0 VP za bitwę.

Modelarka:
0-10 Brak Proxów w armii (oryginalne modele/zamienniki i/lub konwersje odpowiadające wielkością oryginałowi, w razie wątpliwości proszę pytać)
0-2 WYSYWIG (wyposażenie modelu na stole musi odpowiadać wyposażeniu w rozpisce: na oddziałach, na bohaterach)
0-3 Malowanie (liczymy pomalowane modele: 0-49%; 50-99%; 100% + wykończone i pomalowane podstawki). Model pomalowany to minimum 3 kolory na całej powierzchni modelu, podkład to nie kolor.

Ranking turnieju:
O kolejności graczy w rankingu decydują zdobyte punkty.
Punkty otrzymujemy za wynik bitwy (0-20 VP za każdą z trzech bitew), za przesłanie poprawnej rozpiski w regulaminowym czasie (do 10p, doliczane na koniec turnieju), Modelarkę (do 15p, doliczane na koniec turnieju). W sumie do zdobycia jest 85 punktów. W przypadku remisu decyduje bezpośredni wynik starcia, następnie lepszy stosunek zdobytych do straconych VP.
Punkty karne mogą zostać przydzielone za spóźnione oddawanie wyników, nieodpowiednie zachowanie, kłótnie z sędzią, spóźnione oddawanie wyników, brak zasad (armii, faq) do wglądu, brak rozpiski, brak przyrządów do gry (miarka, kości, karty Maelstorm). (doliczane na koniec turnieju).
Paringi na pierwszą bitwę na podstawie rankingu ligi Wh40k (podział uczestników na 2-4 grupy, z których będą losowane pary), w kolejnych bitwach decyduje pozycja w rankingu turnieju.
Wynik turnieju zostanie zgłoszony do Ogólnopolskiej Ligi WH40k.

Punkty karne:
Brak rozpiski do wglądu podczas turnieju -5p
Brak przyrządów do gry -1p/sztuka
Spóźnienia do 5min: -3p, do 10min: -5p dla obu graczy, więcej: wpisuję 0-0
Inne - według uznania :)

Zgłoszenia pisze:1. Izwor - Chaos - WR108 sędzia grający
2. Rantherix - Adeptus Mechanicus & Imperial Knights - WR311
3. Monika - Imperium - WR310
4. VanTroff - Astra Militarum & Adeptus Custodes - WR312 zrezygnował
4. MrT - Death Watch - WR154
5. Xarot - Thousand Sons & Renegade Knights- WR114
6. Chriserek - Thousand Sons - WR125
7. Marcins92 - Imperium - RZ011
8. Alpharius - Chaos Renegades - GL001
9. Igor Kubiak - Choas Daemons - GL003
10. Arek - Chaos Space Marines - WR309
11. Sambor1234 - Dark Angels - WR266
12. Ripon - Space Marines - WR119
13. Thralin -Orks - WR180
14. Toster - Chaos Space Marines & Renegade Knights - WR186 R
Bye: Paweł - Chaos - WR087

Rezerwa:
1. Dominik Rutkovvski - Tyranids - WR303
2. Rokeiro - Craftworlds / Ynnari - WR281
3. Krzysztof Wolak - Astra militarum - WR284
4. Michał Sitarek - Dark Angels - WR302 - R
5. Lord Solar - Astra Militarum - NoweID - R
6. Krystian Swendrowski - PL016
7. Robert Kurtys GL009
8. Piotr Cieślik - Drukhari - WR142
9. Michał Duda - Aeldari - WR076 - R
...
Ostatnio zmieniony wt gru 25, 2018 9:24 pm przez Izwor, łącznie zmieniany 15 razy.

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 357

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#2 » wt gru 25, 2018 10:18 pm

Zapisz dw, wr154.

xarot
Posty: 6

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#3 » wt gru 25, 2018 10:51 pm

Będę z thousand sonsami i rk, wr114
Ostatnio zmieniony śr gru 26, 2018 7:31 pm przez xarot, łącznie zmieniany 1 raz.

chriserek
Posty: 13

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#4 » śr gru 26, 2018 1:18 am

Będę z death guardem i tsami. Chriserek wr125

MarcinS92
Posty: 7

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#5 » śr gru 26, 2018 11:05 am

Hej! Wpadnę z Imperium (RZ011) :)

Alpharius87
Posty: 18

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#6 » śr gru 26, 2018 4:28 pm

Zapisuje się na 100% przybędę żona ma już zapowiedziane że choćby się waliło i paliło będę :D Moi Night Lordowie już odpalają Warpenginy w sowich statkach :D

GL001 Patryk Alpharius Peciak Głogów

igorkubiak2001
Posty: 4

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#7 » śr gru 26, 2018 4:43 pm

Będę z demonami :p
GL003

Arek
Posty: 16

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#8 » śr gru 26, 2018 4:50 pm

będę - CMS z dodatkami
WR309

Awatar użytkownika
Sambor1234
Posty: 34

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#9 » śr gru 26, 2018 10:11 pm

Pisze się jeszcze nie wiem z czym albo Orki albo DA dam znać

Awatar użytkownika
vanTroff
Posty: 539

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#10 » śr gru 26, 2018 11:44 pm

Będę. Adeptus Custodes (WR312).

Ripon
Posty: 5

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#11 » czw gru 27, 2018 4:34 pm

Ripon WR119 Space marines?

Thralin
Posty: 21

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#12 » pt gru 28, 2018 8:34 am

Czesc,

Chcialem sie zapisac.

Adrian Matys ORKS WR180

Zaznacze tylko, ze moj udzial nie jest w 100% pewny, co potwierdze w ciagu miesiaca (z wyprzedzeniem ;)

Toster
Posty: 86

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#13 » pt gru 28, 2018 2:19 pm

Wstępnie będę, CSM/RK, wr186

Alpharius87
Posty: 18

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#14 » sob gru 29, 2018 2:25 pm

Mam 1 uwage co do misju. Czemu wszystkie rozstawienia promują armie combatowe? Armie strzeleckie w 2 turze nie będą miały już gdzie się cofać...

Awatar użytkownika
Paweł
Posty: 67

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#15 » wt sty 01, 2019 9:05 pm

WR087 - Chaos - Paweł

Awatar użytkownika
vanTroff
Posty: 539

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#16 » śr sty 02, 2019 9:15 am

Jednak mnie nie będzie :(

Awatar użytkownika
Rokeiro
Posty: 52

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#17 » śr sty 02, 2019 9:57 am

Przyjdę. W końcu pierwszy turniej w Nowym Roku :)
Rokeiro WR 281 Craftworlds/ ewentualnie Ynarri :)

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 635

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#18 » pt sty 04, 2019 11:53 pm

Aktualizacja zgłoszeń w pierwszym poście.

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 635

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#19 » pt sty 04, 2019 11:56 pm

Sambor1234 pisze:Pisze się jeszcze nie wiem z czym albo Orki albo DA dam znać

Proszę podać ID ligowe.

Awatar użytkownika
Sambor1234
Posty: 34

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#20 » sob sty 05, 2019 2:30 pm

Będę z DA ID: WR266

Duda
Posty: 60

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#21 » wt sty 15, 2019 6:03 pm

Czas rozpocząć sezon! Rozpiska wysłana ;)

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 357

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#22 » wt sty 15, 2019 8:13 pm

Duduś, nie żeby coś ale już kiedyś pytałem o taką sytuację - liczy się zgłoszenie i rozpiska, czyli się zgłaszasz jesteś na liście i dopiero przy deadline okazuje się kto ze zgłoszonych przysłał listę, jak ktoś z grupy zgłoszonych odpadł to wtedy wchodziły następne osoby

Awatar użytkownika
Izwor
Posty: 635

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#23 » śr sty 16, 2019 3:51 pm

Aktualizacja listy zgłoszeń w pierwszym poście.

Ze względu na dużą ilość zgłoszeń przypominam, że:
W przypadku osiągnięcia limitu miejsc decyduje kolejność: zgłoszenia i wysłania poprawnej rozpiski do 25.01. Osoby które zgłosiły się, a nie wyślą rozpiski w regulaminowym czasie trafią na listę rezerwową.

Czyli kolejność głoszenia i wysłanie rozpiski w terminie daje pierwszeństwo. Kto się zapisał, a nie wyśle rozpy spada do rezerwy. A kto z rezerwy wyśle rozpę to wskakuje na wolne miejsce.
Spróbuje wynegocjować więcej miejsca na turniej
BOLTER.pl pisze:Bolter.pl
?? :)

Awatar użytkownika
BOLTER.pl
Posty: 1299

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#24 » śr sty 16, 2019 7:18 pm

Izwor pisze:Spróbuje wynegocjować więcej miejsca na turniej

Info czy znalazło się miejsce będzie wiadome w czwartek 24 stycznia bardzo późnym wieczorem :twisted:
Pozostańcie czujni :P

Awatar użytkownika
Mr.T
Posty: 357

Re: [Bolter] 27.01 (nd) Strefa Wojny: Bolter 1500p

Post#25 » pt sty 18, 2019 7:20 pm

Ściąga: (bo mi się póżniej nie będzie chciało szukać, a tak mam w jednym miejscu wszystko)

Eternal War: Scorched Earth

Co jest punktowane: Skorowanie co turę - 1vp/obj. Jeśli jest w strefie wroga można go zniszczyć za 2vp i się go usuwa z gry.
Ile kart w łapie: tyle który jest numer tury.
Specjanle zasady: wybrać rządek kart - seria 10,20 itp dają extra 1vp za zrobienie albo zmniejszają punkty przy odrzucaniu, te których się nie da zrobić nie zmniejszają puntków


Eternal War: Resupply Drop
Co jest punktowane: znacznik na koniec warty 3 punkty. W trzeciej rundzie wybrać 3 znaczniki - rzucamy kostką - zostaje nr wylosowany i on daje punkty. Przeciwnik robi to samo z drugą trójką.
Uwagi:Zapis misji sugeruje, że usuwany jest tylko jeden obj, CA podaje, że usuwamy dwa.
Ile kart w łapie: zaczynamy od 6, w następnej turze - 5, itd.
Specjalne zasady: Od 3 tury koszty stratagemów x2


Eternal War: Frontline Warfare (Objective 1-4)
Co jest punktowane: objectivy rozmieszczamy - pierwszy centre of the marker is at least 12'' form centre of battlefield, czyli chyba dalej niż 12 '' od środka, drugi w naszym deploju. nasz jest warty 1vp, w strefie przecinika 4 vp, pozostałe 2 vp
Ile kart w łapie: 1 w pierwszej turze, od drugiej tyle ile kontrolujemy znaczników +1.
Uwagi: Zapis misji podaje, że od drugiej dobieramy tyle kart ile kontrolujemy obj. Tutaj mamy: "Generate 1 Tactical Objective first turn and then 1 additional objective" - additional sugeruje dodatkową kartę. Dopytać.
Specjalne zasady: za 3 cpki dobieramy extra kartę, jeśli mamy mniej niż 6 kart w ręce.

Wróć do „Turnieje i granie zorganizowane”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości