Dzień z Age of Sigmar - "Do piwnicy" (14.11)

Daty turniejów i umawianie się na wyjazdy
Awatar użytkownika
Szary
Posty: 502

Dzień z Age of Sigmar - "Do piwnicy" (14.11)

Post#1 » czw paź 29, 2020 9:14 pm

Obrazek

Zapraszamy nadzień Age of Sigmar w sklepie Bolter!


SŁOWO WSTĘPNE
Spotykamy się 14 listopada o godzinie 10:00.

Spotkanie ma status wydarzeniu sponsorowanego bez nagród. W trakcie zabawy uczestnicy zobowiązani są do dokonania zakupów na kwotę minimum 20 zł, zgodnie z regulaminem sklepu Bolter.
- na standardowe produkty GW przysługuje zniżka 15% lub 10% i gratisowy napój do odbioru w sklepowej kawiarni.
- na pozostałe produkty nie przysługuje zniżka, ale po zakupie można odebrać gratisowy napój w sklepowej kawiarni.

Dodatkowo wydarzenie zgłaszane jest do Polskiej ligi Age of Sigmar
Poza wejściówką gracze, którzy chcą WZIĄĆ UDZIAŁ W WYDARZENIU zobowiązani są do wniesienia opłaty ligowej 1zł przed rozpoczęciem wydarzenia.
"Ligowe" zbiera sędzia.

PLAN SPOTKANIA
Gramy trzy bitwy w następujących przedziałach czasowych:

10:20 - 12:50 - I Bitwa
13:00 - 15:20 - II Bitwa
15:30 - 17:50 - III Bitwa

Zmiana w systemie BYE
Jeżeli będzie nas nieparzysta ilość w każdej z bitew jeden z zawodników otrzyma BYE. BYE jest wart 8DP/6DP/4DP w zależności od bitwy w której gracz go otrzymuje. Spóźnialscy na pierwszą bitwę lub uciekinierzy z ostatniej bitwy za BYE dostają tylko 2DP.
W pierwszej bitwie BYE jest przyznawany losowej osobie, w każdej kolejnej otrzymuje go gracz z najniższym wynikiem.


Prosimy, aby każdy miał miarkę, kostki oraz wydruki warscrolli. Gracze otrzymują 1DP za wysłanie rozpiski w formacie Warscroll Builder(proszę o nie przesyłanie PDF'ów) (skopiowana treść Army Summary) za pośrednictwem Wiadomości Prywatnej skierowanej na moje konto Wargamming lub Facebook. Termin wysłania rozpiski to 10 listopada, godz. 15:59. Publikacja rozpisek nastąpi w przeciągu następnych 4h.


SCENARIUSZE(ZASADY TESTOWE)
I Bitwa - STARSTRIKE
Major Victory - Dla gracza, który na koniec bitwy posiada przewagę co najmniej X punktów
(gdzie X to numer rundy na której się zakończyła bitwa razy 2 oraz pomniejszony o 1)
[Czyli jeżeli bitwa zakończy się na 4 rundzie to x = (4*2)-1 czyli 7]
Minor Victory - Dla gracza, który na koniec bitwy posiada przewagę punktową mniejszą niż X
Draw - Jeżeli obaj gracze mają taką samą ilość punktów.
II Bitwa - TOTAL CONQUEST
Major Victory - Dla gracza, który na koniec bitwy posiada przewagę co najmniej 6 punktów.
Minor Victory - Dla gracza, który na koniec bitwy posiada przewagę punktową mniejszą niż 6.
Draw - Jeżeli obaj gracze mają taką samą ilość punktów.

III Bitwa - BATTLE FOR THE PASS
Major Victory - Dla gracza, który na koniec bitwy posiada przewagę co najmniej 9 punktów.
Minor Victory - Dla gracza, który na koniec bitwy posiada przewagę punktową mniejszą niż 9.
Draw - Jeżeli obaj gracze mają taką samą ilość punktów.




ZASADY OGÓLNE
Bitwy rozgrywane są zgodnie z zasadami Matched Play z podręcznika General's Hanbook 2020 z uwględnieniem następujących klaryfikacji:

1. OBOWIĄZUJĄ NAJNOWSZE FAQs - https://www.warhammer-community.com/faqs/ wydane do końcowego terminu wysłania rozpisek

2. KWADRATOWE PODSTAWKI - dopuszczalne z zastrzeżeniem, że celem mierzenia odległości traktujemy je jako podstawki okrągłe określone przez FAQ.

3. LINE OF SIGHT - przyjmujemy, że modele są dla siebie widoczne, gdy między tułowiem lub głową obu modeli można wyznaczyć prostą linię nie przeciętą przez teren czy inne modele. Nie dopuszcza się strzelania po skrzydłach, broniach, sztandarach, mackach i im podobnych dziwnie odstających elementach.

4. MALIGN SORCERY - dopuszczone jest korzystanie z Endless Spells oraz im podobne

5. REALMS OF BATTLE - Gramy zgodnie z zasadami Realms of Battle w General's Hanbook 2020 rzut na wybór realmu następuje przed wystawieniem jakichkolwiek terenów frakcyjnych, przed wylosowaniem zasad specjalnych terenom, przed rzutem na o wybór strony.

6. TERENY - Obowiązkowo - gramy na specjalne zasady terenów zawarte w General's Hanbook 2020. Jedyny limit specjalna zasada nie może występować na więcej niż dwóch terenach, jak się trafi trzeci raz to należy wylosować inną

wszystkie tereny poza wzgórzami, kraterami oraz innymi terenami nie wyższymi niż cal, posiadają zasadę obstacle.
“When a missile weapon targets an enemy unit that has all of its models within 1" of an obstacle, then the target unit receives the benefit of cover if the attacking model is closer to the obstacle than it is to the target unit.”
dodatkowo żadna jednostka nie może zakończyć ruchu ani zostać wystawiona na fragmencie terenu wyższym niż cal. (nie tyczy się wzgórz i kraterów)
jeżeli teren składa się z górki i innych elementów(np. murków) to wysokość względem zasady powyżej jest liczona od górki, a nie od podstawki/stołu

6.1 COVER - Na terenach przestrzeń między elementami terenu traktujemy jako przestrzeń terenu, a więc modele, które mogą korzystać z covera mają cover. Przykłady na obrazku poniżej:
cover.jpg


Tereny frakcyjne, które oryginalnie wystawia się przed wystawieniem terenów wystawiane są zgodnie z zasadami opisanymi w General's Handbook 2020

BUDOWA ARMII
Rozpiski tworzymy zgodnie z zasadami Matched Play z podręcznika General's Hanbook 2020. Maksymalna wartość punktowa wynosi 2000 pkt z limitami poszczególnych jednostek przyjętymi dla bitew w formacie Battlehost. Gramy na dużych stołach.


PROKSY
Proxy muszą być figurkami o zbliżonych rozmiarach, z podstawkami identycznymi jak u oryginału.
Proxy nie mogą stanowić więcej niż 1/4 modeli w armii


WYŁONIENIE ZWYCIĘZCY
1. Major Victory - 8 DP dla zwycięzcy (+MP za zabite jednostki przeciwnika)
2. Minor Victory - 6 DP dla zwycięzcy i 2 DP dla przegranego (+MP za zabite jednostki przeciwnika)
3. Draw - 4 DP dla obu graczy (+MP za zabite jednostki przeciwnika)

DP - Duże Punkty
MP - Małe Punkty

MP liczone są za każde minimum podane w podręczniku Generals Handbook 2020 (przykładowo dla jednostki Liberators minumum to 5 modeli za 100 MP). Jednostki przywołane na pole bitwy wliczają się do MP. Maksymalna ilość MP oraz automatyczna suma za zabicie wszystkich jednostek wroga to 2000 MP.

MP za endless spell'e liczymy do "zabitych" jeżeli:
- przynajmniej raz udało się dispellować owe zaklęcie
- nie został wyczarowany do końca gry (tyczy się to również inwoklacji (khorne/fyre))
- zniknął ze stołu po jego przyzwaniu (np. Pendulum)

Zwycięży ten, kto zdobędzie największą ilości DP. Jeśli gracze zdobędą identyczną ilość DP, o ich miejscu w tabeli końcowej będzie decydować ilość MP.


MALOWANIE
Za każde 10% pomalowanych minimalnych wielkości unitów gracz uzyskuje dodatkowe 100 MP. Za pomalowanie 100% modeli gracz otrzymuje zamiast tego 1 DP.
Dla przykładu w armii mam 40 szkieletów i nekromantę, czyli to jest 5 minimalnych wielkości unitów. Mam pomalowanego nekromantę i 30 szkieletów czyli to jest 4/5 = 80% co daje 800 MP
!Proxy liczą się jako niepomalowane figurki niezależnie od stanu!

Pierwsze 30 minut zapisów jest tylko dla graczy z regionu Wrocławskiego (Wrocław, Legnica, Jelenia Góra itp) Gracze z poza regionu Wrocławskiego mogą się zapisywać od 21:30

LISTA UCZESTNIKÓW (limit miejsc: 12)
"Zgłoszenie zamykamy 11 listopada (środa - godz. 23.59)
Osoby, które się nie załapią mogą próbować szczęścia w dniu wydarzenia(o ile ktoś się wykruszy)"
Szary sędzia (jak będzie nas za mało to będę grający ;))
1. PePe R
2. Felix R
3. Eddie R
4. Sanex R
5. Khornik
6. Grzesiek R
7. Ka Mil R
8. MaciejS R
9. Lama R
10. Jacek R
11. Sawarz R
12.
Rezerwa:
13.
14.
15.

Dodatkowi chętni zostaną wpisani na listę rezerwową. W przypadku zwolnienia się miejsca z powyższej listy lub uzyskania dodatkowych miejsc osoby z listy rezerwowej będą miały pierwszeństwo uczestnictwa w wydarzeniu przed niezapowiedzianymi gośćmi.

ZAPRASZAMY!!![/quote]
Ostatnio zmieniony pt lis 13, 2020 3:05 pm przez Szary, łącznie zmieniany 9 razy.
"The stars change.
The skies burn.
The war remains the same."
~ Takatakk, Skink Starpriest

Lord Sawarz
Posty: 40

Re: Dzień z Age of Sigmar - "Do piwnicy" (14.11)

Post#2 » czw paź 29, 2020 9:35 pm

bede :)

Awatar użytkownika
Szary
Posty: 502

Re: Dzień z Age of Sigmar - "Do piwnicy" (14.11)

Post#3 » śr lis 11, 2020 8:29 pm

Szary moja rozpa w razie czego:
Allegiance: Seraphon
- Constellation: Dracothion's Tail
Mortal Realm: Ghur

Leaders
Lord Kroak (320)
- Spell: Stellar Tempest
Slann Starmaster (260)
- General
- Command Trait: Ancient Knowledge
- Artefact: Godbeast Pendant
- Spell: Celestial Apotheosis
- Ancient Knowledge Spell: Celestial Equilibrium
Slann Starmaster (260)
- Spell: Mystical Unforging
Slann Starmaster (260)
- Spell: Drain Magic
Saurus Astrolith Bearer (140)

Battleline
5 x Saurus Guard (100)
10 x Skinks (60)
- Boltspitters Celestite Daggers & Star Bucklers
10 x Skinks (60)
- Boltspitters Celestite Daggers & Star Bucklers

Units
3 x Salamander Hunting Pack (330)

Endless Spells / Terrain / CPs
Bound Purple Sun of Shyish (60)
Bound Geminids of Uhl-Gysh (70)
Bound Balewind Vortex (50)

Total: 1970 / 2000
Extra Command Points: 0
Allies: 0 / 400
Wounds: 82


Paweł
Allegiance: Stormcast Eternals
Mortal Realm: Chamon

Leaders
Drakesworn Templar (420)
- General
- Tempest Axe
- Command Trait: Staunch Defender
- Artefact: Plate of Perfect Protection
- Mount Trait: Storm-winged
Celestant-Prime (300)
Lord-Exorcist (90)
- Spell: Lightning Blast
Lord-Castellant (120)
Slann Starmaster (260)
- Allies

Battleline
5 x Liberators (90)
- Warhammer & Shield
- 1x Grandhammers
5 x Liberators (90)
- Warhammer & Shield
- 1x Grandhammers
5 x Liberators (90)
- Warhammer & Shield
- 1x Grandhammers

Units
10 x Evocators (420)
- 5x Grandstaves
- Lore of Invigoration: Terrifying Aspect

Endless Spells / Terrain / CPs
Everblaze Comet (100)

Total: 1980 / 2000
Extra Command Points: 0
Allies: 260 / 400
Wounds: 102


Jacek
Allegiance: Tzeentch
- Change Coven: Hosts Arcanum
LEADERS
Tzaangor Shaman (150)
- Lore of Fate: Arcane Suggestion
Fatemaster (120)
Fateskimmer, Herald of Tzeentch on Burning Chariot (140)
- General
- Command Trait: Spell Hunters
- Artefact: The Fanged Circlet
- Lore of Change: Bolt of Tzeentch
Fluxmaster, Herald of Tzeentch on Disc (130)
- Artefact: Aura of Mutability
- Lore of Change: Fold Reality
UNITS
6 x Screamers of Tzeentch (160)
3 x Screamers of Tzeentch (80)
3 x Screamers of Tzeentch (80)
6 x Tzaangor Enlightened on Disc (360)
3 x Tzaangor Enlightened on Disc (180)
3 x Tzaangor Skyfires (200)
3 x Tzaangor Skyfires (200)
BATTALIONS
Skyshoal Coven (140)
ENDLESS SPELLS / TERRAIN / COMMAND POINTS
Burning Sigil of Tzeentch (40)
TOTAL: 1980/2000 WOUNDS: 121
LEADERS: 4/6 BATTLELINES: 3 (3+) BEHEMOTHS: 0/4 ARTILLERY: 0/4
ARTEFACTS: 2/2 ENDLESS SPELLS: 1/3 ALLIES: 0/400


Felix
Allegiance: Kharadron Overlords
- Sky Port: Barak Zilfin

Leaders
Endrinmaster with Dirigible Suit (190)
- General
- Command Trait: Tough as Old Boots
Aether-Khemist (90)
- Artefact: Spell in a Bottle
Aetheric Navigator (100)

Battleline
10 x Arkanaut Company (90)
6 x Endrinriggers (200)
- 1x Grapnel Launchers
6 x Endrinriggers (200)
- 2x Aethermatic Volley Guns
- 2x Drill Launcher
6 x Endrinriggers (200)
- 2x Aethermatic Volley Guns
- 2x Drill Launcher

Units
1 x Grundstok Gunhauler (130)
- Main Gun: Drill Cannon
- Great Endrinworks: Zonbarcorp 'Debtsettler' Spar Torpedo
1 x Grundstok Gunhauler (130)
- Main Gun: Drill Cannon
- Great Endrinworks: Coalbeard's Collapsible Compartments

Behemoths
Arkanaut Ironclad (480)
- Main Gun: Great Sky Cannon
- Great Endrinworks: Hegsson Solutions 'Old Reliable' Hullplates

Battalions
Iron Sky Command (110)

Endless Spells / Terrain / CPs
Warp Lightning Vortex (80)

Total: 2000 / 2000
Extra Command Points: 1


MaciejS
Allegiance: Slaanesh
- Host: Lurid Haze Invaders Host (Host of Chaos)
Mortal Realm: Ghyran
Syll'Esske, the Vengeful Allegiance (200)
- Host Option: General
- Lore of Slaanesh: Hysterical Frenzy
Shalaxi Helbane (360)
- Living Whip
- Spell: Slothful Stupor
Keeper of Secrets (380)
- Sinistrous Hand
- Spell: Progeny of Damnation
Bladebringer, Herald on Exalted Chariot (220)
- General
- Command Trait: Feverish Anticipation
- Artefact: Oil of Exultation
- Lore of Slaanesh: Hysterical Frenzy
One-Eyed Grunnock (480)
- Allies
10 x Daemonettes (110)
10 x Daemonettes (110)
10 x Daemonettes (110)

Total: 1970 / 2000
Extra Command Points: 0
Allies: 480 / 400
Wounds: 112


PePe
Allegiance: Khorne
- Slaughterhost: Baleful Lords (Host of Chaos)
Mortal Realm: Chamon

Leaders
Skarbrand (380)
Bloodthirster of Insensate Rage (270)
- Artefact: Harvester of Skulls
Bloodthirster of Unfettered Fury (270)
- General
- Command Trait: Thirst for Carnage
- Artefact: Khartoth the Bloodhunger
Bloodsecrator (120)
- Artefact: Black Brass Crown
Slaughterpriest (100)
- Blood Blessing: Bronzed Flesh
Slaughterpriest (100)
- Blood Blessing: Killing Frenzy

Battleline
10 x Bloodreavers (70)
- Reaver Blades
10 x Bloodreavers (70)
- Reaver Blades
10 x Blood Warriors (200)
- Goreaxes

Units
5 x Centigors of Khorne (80)
- Allies

Battalions
Gore Pilgrims (140)
Tyrants of Blood (140)

Endless Spells / Terrain / CPs
Hexgorger Skulls (40)

Total: 1980 / 2000
Extra Command Points: 2
Allies: 80 / 400
Wounds: 109


Ka Mil
Allegiance: Tzeentch
- Change Coven: Eternal Conflaguration
Lord of Change (380)
- General
- Command Trait: Coruscating Flames
- Artefact: Aura of Mutability
- Lore of Change: Bolt of Tzeentch
The Changeling (140)
- Lore of Change: Fold Reality
The Blue Scribes (120)
- Lore of Change: Tzeentch's Firestorm
Fateskimmer, Herald of Tzeentch on Burning Chariot (140)
- Artefact: Shroud of Warpflame
- Lore of Change: Treason of Tzeentch
10 x Pink Horrors of Tzeentch (220)
6 x Flamers of Tzeentch (280)
6 x Flamers of Tzeentch (280)
1 x Exalted Flamers of Tzeentch (100)
10 x Blue Horrors of Tzeentch (100)
Changehost (180)
Geminids of Uhl-Gysh (60)

Total: 2000 / 2000
Extra Command Points: 1
Allies: 0 / 400
Wounds: 80


Grzesiek
Allegiance: Lumineth Realm Lords
- Great Nation: Syar

Leaders
Archmage Teclis and Celennar, Spirit of Hysh (660)
Scinari Cathallar (140)
- General
- Command Trait: Goading Arrogance
- Artefact: The Perfect Blade
- Lore of Hysh: Total Eclipse

Battleline
20 x Vanari Auralan Wardens (240)
- Lore of Hysh: Ethereal Blessing
20 x Vanari Auralan Wardens (240)
- Lore of Hysh: Ethereal Blessing
5 x Vanari Dawnriders (130)
- Lore of Hysh: Speed of Hysh
5 x Vanari Dawnriders (130)
- Lore of Hysh: Speed of Hysh

Units
5 x Vanari Dawnriders (130)
- Lore of Hysh: Speed of Hysh

Battalions
Dawnrider Lance (120)

Endless Spells / Terrain / CPs
Umbral Spellportal (70)
Geminids of Uhl-Gysh (60)
Rune of Petrification (70)

Total: 1990 / 2000
Extra Command Points: 1
Allies: 0 / 400
Wounds: 91


Eddie
Allegiance: Cities of Sigmar
- Mortal Realm: Aqshy
- City: Hallowheart
LEADERS
Runelord (90)
- General
- Command Trait: Warden of the Flame
Celestial Hurricanum with Celestial Battlemage (280)
- Artefact: Agloraxi Prism
- Lore of Whitefire: Sear Wounds
- Hallowheart 2nd Spell: Roaming Wildfire
Battlemage (110)
- Lore of Whitefire: Elemental Cyclone
- Hallowheart 2nd Spell: Ignite Weapons
- Mortal Realm: Hysh
Lord-Exorcist (90)
- Lore of Whitefire: Ignite Weapons
- City Role: General's Adjutant
- Hallowheart 2nd Spell: Warding Brand
UNITS
30 x Irondrakes (450)
30 x Phoenix Guard (420)
10 x Freeguild Guard (80)
- Swords and Shields
- City Role: Honoured Retinue (Must be 5-20 models)
10 x Freeguild Guard (80)
- Swords and Shields
10 x Shadow Warriors (110)
ENDLESS SPELLS / TERRAIN / COMMAND POINTS
Umbral Spellportal (70)
Soulscream Bridge (100)
Everblaze Comet (100)
TOTAL: 1980/2000 WOUNDS: 116
LEADERS: 4/6 BATTLELINES: 3 (3+)


Lama
Allegiance: Skaventide

Leaders
Thanquol on Boneripper (390)
- 4 Warpfire Projectors
- Lore of Ruin: Death Frenzy
Grey Seer on Screaming Bell (240)
- Lore of Ruin: Skitterleap
Warlock Engineer (110)
- General
- Command Trait: Verminous Valour
- Artefact: Vigordust Injector
- Lore of Warpvolt Galvanism: More-more-more Warp Power!
Clawlord (100)
- Mighty Warlord Command Trait: Verminous Valour

Battleline
20 x Clanrats (120)
- Rusty Blade
- 1x Standard Bearers
- 1x Standard Bell Ringers
20 x Clanrats (120)
- Rusty Blade
- 1x Standard Bearers
- 1x Standard Bell Ringers
40 x Stormvermin (400)
- Halberd & Shield

Units
6 x Stormfiends (520)
- 2x Windlaunchers
- 2x Ratling Cannons
- 2x Shock Gauntlets

Total: 2000 / 2000
Extra Command Points: 0
Allies: 0 / 400
Wounds: 152


Sanex
Allegiance: Slaves to Darkness
- Damned Legion: Host of the Everchosen (Seventh Circle)

Leaders
Archaon the Everchosen (800)
- General
- Aura of Chaos: Slaanesh
- Spell: Binding Damnation
Be'Lakor (240)
- Spell: Mask of Darkness
Chaos Sorcerer Lord (110)
- Mark of Chaos: Slaanesh
- Spell: Mask of Darkness
Chaos Lord (110)
- Reaperblade & Daemonbound Steel
- Mark of Chaos: Slaanesh

Battleline
40 x Chaos Marauders (320)
- Axes & Shields
- Mark of Chaos: Slaanesh
20 x Chaos Marauders (160)
- Axes & Shields
- Mark of Chaos: Slaanesh
1 x Chaos Chariots (120)
- Greatblades
- Mark of Chaos: Slaanesh

Units
16 x Iron Golems (140)

Total: 2000 / 2000
Extra Command Points: 0
Allies: 0 / 400
Wounds: 123


SaWarz
Allegiance: Nurgle
- Host of Chaos: Blessed Sons

Leaders
Great Unclean One (320)
- General
- Bile Blade & Doomsday Bell
- Command Trait: Foul Conqueror
- Artefact: The Witherstave
- Lore of Virulence: Favoured Poxes
Harbinger of Decay (160)
- Artefact: Blotshell Bileplate
Lord of Blights (140)

Battleline
20 x Putrid Blightkings (500)
20 x Putrid Blightkings (500)
5 x Putrid Blightkings (140)

Battalions
Blight Cyst (140)

Endless Spells / Terrain / CPs
Extra Command Point (50)

Total: 1950 / 2000
Extra Command Points: 2
Allies: 0 / 400
Wounds: 210
"The stars change.
The skies burn.
The war remains the same."
~ Takatakk, Skink Starpriest

Wróć do „Turnieje i granie zorganizowane”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości